Czasem wystarczy jedno słowo, by zachęcić do zakupu lub odwrotnie...
Jedno.
Nie jesteśmy w stanie kontrolować słów, gdy odpowiadamy klientowi na żywo. Albo gdy mamy słabszy dzień lub gorszy nastrój.
Dlatego tak ważne jest stworzyć sobie stały szablon odpowiedzi na zapytanie klienta o Twój produkt lub usługę! Nie przyplącze się przypadkiem żadne słowo, odstraszające od zakupu.
Od tej pory żaden chwilowy nastrój nie będzie obniżał jakości Twoich tekstów i każdy klient otrzyma najlepszą możliwą odpowiedź - za każdym razem.
Raz napiszesz - będziesz tym ciągle sprzedawać.
Powiem Ci, jak zbudować każdą odpowiedź z 6 treściwych klocków. Pokazuję to na przykładzie wiadomości e-mail, ale to zadziała w każdym innym medium, gdzie klient wysyła nawet proste zapytanie. I chcę Ci pokazać, jak i Ty możesz to zrobić i zwiększać swoją sprzedaż.
Zobaczysz, jak długa powinna być taka wiadomość, od czego zacząć, jakie opcje dać klientowi i co konkretnie napisać na koniec, by z każdym słowem Twoje szanse na zamówienie rosły.
Siła Odpowiedzi, to połączenie empatii z konkretami. Prostego języka i profesjonalizmu. Ludzkiej komunikacji z chęcią pomocy.
Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie klient pyta o Twoją usługę lub produkt i masz tylko jeden strzał, bo wiesz, że tych zapytań wysłał mnóstwo i teraz czeka na licytację: kto zechce mniej. Może to być e-mail, Messenger, Telegram, a nawet... telefon.
Chcesz się nauczyć zdobywać klientów odpowiedziami na zapytania?
Jaka będzie Twoja odpowiedź?
Jak zdobyć klienta jedną odpowiedzią? W sytuacji, gdy klienci najczęściej wysyłają po kilka lub kilkanaście zapytań do różnych firm i nie chcemy walczyć z nimi ceną, mamy tylko jedno wyjście. Tak odpowiedzieć, jakby nasza oferta była jedyną. Wtedy klient nie będzie miał wyjścia. O tym jest ten kurs:
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Pełne wsparcie po szkoleniu
Kurs z analizą i oceny tekstu
Sam kurs (wersja ekonomiczna)