Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Chcesz mieć dwa razy większą sprzedaż?

Być może zastanawiasz się, czemu akurat proponuję Ci dwa razy większą sprzedaż, a nie 10x, czy nawet 100 razy większą?

Otóż jest to związane z mechanizmem podejmowania decyzji – tak zwaną „wartością oczekiwaną”. Tego odkrycia dokonał wybitny ekonomista Paul Samuelson. Dzięki niemu wiemy, jaka musi być wartość „wygranej” w stosunku do ceny, jaką płaci klient. W uproszczeniu dla nas oznacza to jedno: nie liczy się sama cena, trzeba ją zawsze umieścić w kontekście wartości oczekiwanej! 

Kiedyś wystarczyło przekreślić cenę wyjściową i dać niższą. Ale te czasy powoli mijają, bo klienci stają się coraz bardziej świadomi tych praktyk. Skoro tak, to nowy sposób wyprzedaży będzie im idealnie pasował! Możemy to nawet nazwać "wyprzedażą z większą wartością".

No pomyśl, czy zawsze kupujesz, gdy widzisz przekreśloną cenę? Nie. Więc sama obniżona cena to za mało. Dobrze wiesz, że wiele z takich obniżek ma taką samą wartość jak obietnica miliona polskich samochodów elektrycznych albo "mieszkanie dla każdego". Papier i ekran wszystko zniosą.

Skoro sama niższa cena już nie wystarczy by dobrze zarobić to, co mamy robić?

Czego nowego dowiesz się z Siły okazji?

  • Na jakiej podstawie sugeruję, że pisanie skutecznych ofert może być tak proste, jak dodawanie cukru do herbaty i czemu to działa?
  • Co działa lepiej niż obniżki cenowe? Jedna z najskuteczniejszych metod sprzedaży, nie wymagająca w opisach żadnych sztuczek ani zdolności copywriterskich.
  • Jaka jest ostateczna forma komunikatu, który wykorzystuje tendencję klientów do odkładania zakupu na później - tym razem działa odwrotnie niż zwykle, bo nie mogą nie kupić...
  • Skrajnie prosta metoda przekonywania, wykorzystywana przez religijnego kaznodzieję z południa Polski. Logika perswazyjna w najdziwniejszej postaci, ale skutecznie działa, zdobywając zwolenników dla głoszonej idei.
  • Jak liczba 75 pomaga sprzedać więcej, bo nie da się zignorować tego typu wiadomości? To chyba jedyny przypadek, gdy czas działa na korzyść sprzedającego.
  • Na czym polega Społeczny Dowód Medialny i jak go wykorzystywać w promocjach, mimo, że nie masz nic wspólnego z tym, o czym się głośno mówi i pisze?
  • Dlaczego jedną z Twoich najważniejszych metod perswazji powinna być zasada podwajania i jak działa dobrze zastosowana?
  • Czego nie potrafi zignorować Twój klient? Jeśli znasz tę metodę, będzie od Ciebie kupował nawet wtedy, gdy nie ma takiego zamiaru.
  • Na czym polega technika nowej standaryzacji i jaki ma wpływ rozwój Twojej sprzedaży? Jej skuteczność opiera się na pewnej słabości ludzkiego ego...
  • Nieinternetowe techniki sprzedaży w Internecie. Tak sprzedawali najlepsi copywriterzy, a co mądrzejsi marketerzy nieustannie z tego korzystają. Połączenie klasyki z nowoczesnością daje zaskakujące efekty w sprzedaży.
  • Kiedy i jak wykorzystywać dane statystyczne do zwiększania sprzedaży? Nie chodzi o zdania typu "95% Polek..." To coś o wiele silniejszego.
  • 6-literowe słowo, które wywołuje najwięcej emocji u kupujących i działa na nich jak płachta na byka - lecąc na nią tak się rozpędzają, że nie mogą zawrócić i zamawiają to, co oferujesz.
  • Co musisz pokazać słowami, by klient uwierzył Ci w prawie wszystko, co piszesz i chętniej sięgał po portfel, nawet, gdy ma w nim mniej pieniędzy na zakup, niż by chciał?
  • Jak napisać ofertę w krótszym czasie, niż trwa jeden z odcinków Gambitu Królowej, korzystając z jej metody wygrywania z Arcymistrzami szachowymi?
  • Jak odwoływać się do przeszłości, by przyszłość usłana była sprzedażą w najlepszym wydaniu? Nawet egipskie hieroglify mogą w tym pomóc, choć lepiej wykorzystać do tego polską mentalność.
  • Sekret ostatniego e-maila - co warto napisać klientowi, by kupił na ostatnią chwilę? Dokładnie to robię ostatnio, gdy wysyłam wiadomość na 2 godziny przed zakończeniem promocji i mimo, że jest to piątek wieczór, to klienci kupują pod wpływem tego e-maila.
  • Kiedy i jak sprzedaż postawić na ostrzu noża? W ten sposób wykorzystasz jeden z dwóch najsilniejszych instynktów człowieka, który masy ludzi skłaniał do różnych działań, w tym do rewolucji.
  • Jakich dziwnych słów używałem w rozmowach z klientami, by wybierali moją ofertę z wielu innych, choć była o wiele droższa, bez żadnych gwarancji i wymagałem całej zapłaty z góry?
Nie spapraj okazji do większej sprzedaży

Plan lekcji:

Długość filmów: 57:08

Prawie każdy leci na obniżkę cenową… to taka łatwa metoda sprzedaży. Pyk, obniżasz cenę i klienci kupują jak szaleni… albo nie! Sama niższa cena już nie wystarczy by dobrze zarobić. Chyba o tym wiesz, co? Chcesz mieć dwa razy większą sprzedaż?

Wprowadzenie do kursu Siła Okazji. Wyjaśniam, po co nam w ogóle nowy kurs? Czym jest i jak działa Pryzmat Pożądanie oraz na czym polega metoda "dodawania"?
Czego Cię nauczę?
Pokażę Ci jak sprawić, by klient w zakupie dostrzegł swoją wielką szansę. Osiągniesz to dodając specyficzny kontekst do produktu - masz aż 4 możliwości. A żeby Ci uwierzył, zaczniesz korzystać ze społecznego dowodu medialnego.
Wiesz, że coś się dzieje
Poznasz jedyny sensowny sposób na to, by klient sam się zaczął przekonywać do zakupu. Dam Ci 11 mini-formuł na budowanie wartości swojego produktu i obrazowy przykład ich zastosowania.
Podwajanie
Najkrótsza lekcja w całym kursie. Ale ta metoda budowania wartości tego, co sprzedajesz jest jedną z najsilniejszych, jakie znam. Jeśli dobrze przedstawisz swój produkt, klient zrozumie, że nie ma odwrotu i musi go mieć...
Nowy standard
Za każdym razem, gdy piszesz o okazji, w klientach budzi się Sceptyk. By go pokonać musisz naprawdę się postarać, bo on od Ciebie niczego nie kupi. Dlatego pokazuję aż 4 metody na pokonanie Sceptyka w kliencie. Z przykładami.
Wsparcie okazji
Na 4 slajdach wyjaśniam jedną z najpotężniejszych zasad masowej perswazji, której ostatecznym skutkiem była II Wojna Światowa. Jedno zdanie jest w stanie poruszyć tłumy. Chcesz je poznać i używać w swojej sprzedaży? Oto, jak to robić dobrze i skutecznie.
Winter is coming
Gdy już przekonasz klienta, że potrzebuje Twojego produktu, on zaczyna się zastanawiać, od kogo go kupić - to, że Ty mu to proponujesz nie wystarczy. Dlatego pokażę Ci 4 nietypowe metody wskazania na siebie, jako jedynego sensownego sprzedawcę - bez przechwalania się i mówienia źle o konkurencji.
Dlaczego ja?
Na koniec wyjaśnię Ci, co napisać, by utrudnić klientowi odkładanie decyzji o zakupie. Wiesz, prawie każdy mówi: jestem zainteresowany, ale kupię za 3 miesiące... Czas skończyć z tą wymówką i pomóc klientowi zrozumieć, dlaczego nie warto tego odkładać.
Co masz do stracenia?
Jedna z lekcji z Nowej Szkoły Copywritingu
BONUS: Jak redagować teksty?
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT