Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (VOD)

Nawet początkujący amator może po tym zacząć więcej sprzedawać za pomocą swoich tekstów?

Siła Prostoty otwiera nowy rozdział copywritingu. Od tej pory, gdy zechcesz napisać przekonujący tekst, musisz napisać tylko jedno konkretne zdanie, po którym u klientów następuje "efekt otwarcia oczu na zakup" - bez żadnej presji sprzedażowej.

Już pierwsza lekcja da Ci nowe - jak zobaczysz bardzo inspirujące - spojrzenie na klienta i jego sposób podejmowania decyzji. Potem zobaczysz w działaniu 3 emocje klienta, których prawdopodobnie nigdy nie dotykasz - a to sprawia ogromną różnicę w Twoim pisaniu. Ostatnie trzy lekcje pokażą Ci, jak w praktyce wykorzystać nową formułę copywriterską, dzięki której nawet amator może nagle zacząć pisać bardzo skuteczne teksty.

Jak to się ma do innych kursów "siły"? Każdy z moich kursów wzmacnia jedną umiejętność w zakresie pisania skutecznych tekstów sprzedażowych. Każda siła działa samodzielnie i w żadnym kursie się nie powtarzam. Jednak świat jest na tyle różnorodny, że potrzebujemy coraz większej elastyczności w komunikacji z klientami. Więc każda kolejna Siła poprawia Twoją elastyczność.

Możesz zacząć w dowolnym momencie. Zestaw Social Media Hero jest absolutnym unikatem na polskim rynku. Zyskujesz nową siłę, jakiej nie będą mieli marketerzy bez tych narzędzi pisania.

Czy to naprawdę tak działa?

Każdy obiecuje cuda na kiju, co? Skąd pewność, że to, co proponuję na 100% zadziała w Twojej branży i pomoże Ci zyskiwać więcej klientów?

Metody pisania, których w nim uczę dopracowuję od ponad 14 lat. Odfiltrowałem już większość tego, co nie działa, więc tu masz to, co najlepsze. Fakty są pewnie takie, że jesteś tu, bo chcesz więcej? Więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej zysków. Zgadza się? I jedynym sposobem na to jest przekonać do zakupu więcej osób. Ci ludzie to klucz.

Ludzie ukrywają w sobie wiele tajemnic. Jedną z nich są emocje. Te, które drzemią pod powierzchnią codziennych zachowań. Czekają tylko na to, by wyskoczyć, jak dżin z butelki!

David Ogilvy powiedział: "Ludzie kupują produkty, które wyrażają kim chcą być, a nie kim obecnie są". A to są różne ukryte pragnienia.

To, co Ci właśnie proponuję działa, bo porusza ukryte emocje w człowieku. A emocje prowadzą do działania.

Dawno temu upadł mit wielozadaniowości człowieka. Owszem, kobiety ciągle twierdzą, że one tak potrafią, ale to inny problem. Fakty są takie, że kieruje nami zasada: jedna myśl = jedno działanie. Gdy nasza uwaga jest zajęta jednocześnie kilkoma myślami - wyłącza się działanie, bo nie da się iść w kilku kierunkach na raz.

Przez mózg człowieka przebiega 50 000 - 70 000 myśli dziennie. Ciężko więc się przebić z myślą o zakupie Twojego produktu lub usługi. Musisz zrobić coś, by klient, czytając Twój tekst zatrzymał się przy tej jednej myśli o zakupie, na chwilę ignorując wszystkie inne.

To jest możliwe, gdy wykorzystasz pewien trik umysłowy, stosowany przez najlepszych mówców, pisarzy i twórców najskuteczniejszych reklam.

Gdy czegoś słuchasz lub czytasz, zwróć uwagę na to, że najbardziej zapada Ci w pamięć początek i koniec. Środek najczęściej umyka. Uwaga człowieka dosłownie przykleja się do wszystkiego, co się zaczyna i kończy. Możemy tę uwagę wzmocnić, łącząc początki i końce z czymś bardzo ważnym dla klienta. A gdy dodamy do tego wyrazisty i plastyczny obraz - masz całą Siłę Prostoty.

W ten sposób uruchomisz jednosekundowy marketing - reakcję na emocje. Im prościej sprzedajesz, tym lepiej. Zdobądź Siłę Prostoty:

Pierwsza lekcjagratis:

Nawet amator może szybko pisać skuteczne teksty

Plan lekcji:

Koniec z powielaniem starych, nudnych i nieskutecznych schematów pisania. Czekają na Ciebie proste techniki copywriterskie poparte przykładami.

Wreszcie zrozumiesz, dlaczego klienci mają opory przed korzystaniem z naprawdę dobrych ofert. Dzięki temu przestaniesz pisać zbędne bzdury, a skupisz się na tym, co ma największy wpływ na zakup.
Sen klienta
Jedna z najbardziej podłych emocji, jakiej doświadcza każdy człowiek - jest tak uniwersalna. Gdy pokażesz, że Twój produkt przerywa Nić Zwątpienia i daje szansę na nowy początek, otworzysz przed klientem nowe drzwi do zakupu. Dzięki temu podejściu nawet amator jest w stanie napisać tekst skutecznie zachęcający do zakupu!
Zwątpienie
Pokażę Ci nieszablonowy sposób pokazywania klientom pięknej wizji życia po zakupie - bez żadnego przymiotnika! To Ci pomoże nabrać pewności w pisaniu, bo masz szansę raz na zawsze przełamać barierę nieśmiałości.
Zahcwycenie
Poznasz sposób na uzupełnienie każdego swojego tekstu sprzedażowego o element, którego zawsze brakuje, gdy klient nie kupuje. Dzięki temu przestaniesz marnować czas na coś, co nie ma szans wywołania chęci zakupu, a Twoje słowa staną się bardziej przekonujące.
Zdziwienie
Pokażę Ci tu 3-elementową formułę "mocy". To taki szablon tekstu, prawie kopiuj-wklej, który sam się pisze, po wykonaniu pracy domowej. To jest to zdanie, które wywołuje Efekt Domina w głowie Twojej i klienta.
Radujmy się
Praktyczna lekcja wykorzystania formuły mocy produktu lub usługi do tworzenia zachęcających nagłówków. Pokażę Ci 5 nowych schematów nagłówków tak inspirujących, że z łatwością stworzysz ich dowolną liczbę i na każdą okazję.
Nagłówek
Praktyczna lekcja wykorzystania formuły mocy produktu lub usługi do tworzenia zachęcających treści - od 3 zdań, do kilkuset. Dzięki temu z łatwością napiszesz dowolną treść, która pogłębi początkowe zainteresowanie Twoim produktem lub usługą, zdecydowanie prowadząc klienta do działania.
Treść
Praktyczna lekcja wykorzystania formuły mocy produktu lub usługi do tworzenia zachęcających wezwań do działania (Call To Action) w formie przycisków lub linków. Dzięki temu z łatwością zaczniesz wywoływać u klientów reakcje w formie "klików" do dowolnego miejsca - także formularza zamówienia!
Call To Action
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo