Nawet początkujący amator może po tym zacząć więcej sprzedawać za pomocą swoich tekstów?
Siła Prostoty otwiera nowy rozdział copywritingu. Od tej pory, gdy zechcesz napisać przekonujący tekst, musisz napisać tylko jedno konkretne zdanie, po którym u klientów następuje "efekt otwarcia oczu na zakup" - bez żadnej presji sprzedażowej.
Już pierwsza lekcja da Ci nowe - jak zobaczysz bardzo inspirujące - spojrzenie na klienta i jego sposób podejmowania decyzji. Potem zobaczysz w działaniu 3 emocje klienta, których prawdopodobnie nigdy nie dotykasz - a to sprawia ogromną różnicę w Twoim pisaniu. Ostatnie trzy lekcje pokażą Ci, jak w praktyce wykorzystać nową formułę copywriterską, dzięki której nawet amator może nagle zacząć pisać bardzo skuteczne teksty.
Jak to się ma do innych kursów "siły"? Każdy z moich kursów wzmacnia jedną umiejętność w zakresie pisania skutecznych tekstów sprzedażowych. Każda siła działa samodzielnie i w żadnym kursie się nie powtarzam. Jednak świat jest na tyle różnorodny, że potrzebujemy coraz większej elastyczności w komunikacji z klientami. Więc każda kolejna Siła poprawia Twoją elastyczność.
Możesz zacząć w dowolnym momencie. Zestaw Social Media Hero jest absolutnym unikatem na polskim rynku. Zyskujesz nową siłę, jakiej nie będą mieli marketerzy bez tych narzędzi pisania.
Czy to naprawdę tak działa?
Każdy obiecuje cuda na kiju, co? Skąd pewność, że to, co proponuję na 100% zadziała w Twojej branży i pomoże Ci zyskiwać więcej klientów?
Metody pisania, których w nim uczę dopracowuję od ponad 14 lat. Odfiltrowałem już większość tego, co nie działa, więc tu masz to, co najlepsze. Fakty są pewnie takie, że jesteś tu, bo chcesz więcej? Więcej klientów, więcej sprzedaży, więcej zysków. Zgadza się? I jedynym sposobem na to jest przekonać do zakupu więcej osób. Ci ludzie to klucz.
Ludzie ukrywają w sobie wiele tajemnic. Jedną z nich są emocje. Te, które drzemią pod powierzchnią codziennych zachowań. Czekają tylko na to, by wyskoczyć, jak dżin z butelki!
David Ogilvy powiedział: "Ludzie kupują produkty, które wyrażają kim chcą być, a nie kim obecnie są". A to są różne ukryte pragnienia.
To, co Ci właśnie proponuję działa, bo porusza ukryte emocje w człowieku. A emocje prowadzą do działania.
Dawno temu upadł mit wielozadaniowości człowieka. Owszem, kobiety ciągle twierdzą, że one tak potrafią, ale to inny problem. Fakty są takie, że kieruje nami zasada: jedna myśl = jedno działanie. Gdy nasza uwaga jest zajęta jednocześnie kilkoma myślami - wyłącza się działanie, bo nie da się iść w kilku kierunkach na raz.
Przez mózg człowieka przebiega 50 000 - 70 000 myśli dziennie. Ciężko więc się przebić z myślą o zakupie Twojego produktu lub usługi. Musisz zrobić coś, by klient, czytając Twój tekst zatrzymał się przy tej jednej myśli o zakupie, na chwilę ignorując wszystkie inne.
To jest możliwe, gdy wykorzystasz pewien trik umysłowy, stosowany przez najlepszych mówców, pisarzy i twórców najskuteczniejszych reklam.
Gdy czegoś słuchasz lub czytasz, zwróć uwagę na to, że najbardziej zapada Ci w pamięć początek i koniec. Środek najczęściej umyka. Uwaga człowieka dosłownie przykleja się do wszystkiego, co się zaczyna i kończy. Możemy tę uwagę wzmocnić, łącząc początki i końce z czymś bardzo ważnym dla klienta. A gdy dodamy do tego wyrazisty i plastyczny obraz - masz całą Siłę Prostoty.
W ten sposób uruchomisz jednosekundowy marketing - reakcję na emocje. Im prościej sprzedajesz, tym lepiej. Zdobądź Siłę Prostoty:
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Koniec z powielaniem starych, nudnych i nieskutecznych schematów pisania. Czekają na Ciebie proste techniki copywriterskie poparte przykładami.