Budzimy się według pewnego wzorca, myjemy się według wzorca, jemy, pracujemy, wychowujemy dzieci, a nawet bawimy się według pewnego wzorca, więc czemu ze sprzedażą miałoby być inaczej?
Człowiek działa, gdy rozpoznaje pewien wzorzec, który go zmusza do działania. Klient kupuje, gdy rozpoznaje wzorzec, który go zmusza do zakupu..
Nadszedł czas, by zamiast słabego pisania zacząć stosować silne wzorce w swojej komunikacji marketingowej. Dobra wiadomość jest taka, że każdy może się tego nauczyć.
Każdy może zbudować sobie etyczną formę Ostatecznego Autorytetu, który sprawia, że ludzie chcą iść za Twoimi słowami..
A wtedy wystarczy nawet proste "KUP TERAZ", by przeszedł do zamówienia.
Poznaj 6 wzorców przebicia i zmieniaj słowami decyzje klientów. 6 krótkich filmów poprowadzi Cię za rękę przez cały proces pisania oferty, e-maila, postu lub opisu, który przedrze się do wnętrza klienta i “zmusi” go do pojęcia wskazanej przez Ciebie decyzji.
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Pełne wsparcie po szkoleniu
Kurs z analizą i oceny tekstu
Sam kurs (wersja ekonomiczna)