Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Bez siły przebicia nie masz marketingu...

…a bez marketingu musisz ciągle walczyć o sprzedaż!

Chcesz skończyć z walką o klienta, zawiedzionymi nadziejami i treściami, które nikogo nie obchodzą?

Zakup tego kursu zaoszczędzi Ci czas na szukanie tego, co naprawdę wywołuje reakcję klientów. Jego prawidłowe zastosowanie pomoże Ci się przebijać przez konkurencję oraz szum informacyjny i doprowadzić klientów do działania (zakupy). Regularne korzystanie z Siły Przebicia pomoże Ci zdobyć niepodważalny autorytet u klientów, zbudować z nich silną społeczność, która chętnie wspiera Twój biznes swoimi pieniędzmi!

Chcesz by wszyscy liczyli się z Twoimi słowami? Klienci, konkurencja, a nawet przypadkowi odwiedzający Twoją stronę?

Naucz się korzystać z silnych metod komunikacji, dzięki którym Trump został prezydentem. Taka komunikacja ma zawsze pięć cech, które przeczą zdrowemu rozsądkowi:

  • Po pierwsze, to ma dużą siłę przebicia w tym całym szumie marketingowym.
  • Po drugie, angażuje emocjonalnie - łatwo się opowiedzieć po jednej ze stron i walczyć o swoje z przeciwnikami.
  • Po trzecie, pomaga odróżnić silnych od słabych, to, co ważne od tła. Nikt słaby nie odważy się na taką komunikację, więc wiemy, że mamy do czynienia z kimś silnym.
  • Po czwarte, powinna być zakazana, bo tu w sumie często do głosu dochodzi ciemniejsza strona naszej natury.
  • Po piąte, ten rodzaj komunikacji jest najłatwiej przyswajalny. Nie da się go nie zrozumieć. Nikogo nie pozostawia obojętnym.

Gdy myślałem o zawartości Siły Przebicia chciałem ten kurs nazwać "Black Hat Copywriting". Techniki, które najlepiej działają są z pogranicza ciemnej i jasnej strony perswazji. Szczególnie jedno niewinnie wyglądające zdanie tworzy wiele zamieszania w głowie…

Jak przebić się do klienta

Plan lekcji:

Poznaj 6 wzorców przebicia i zmieniaj słowami decyzje klientów. 6 krótkich filmów poprowadzi Cię za rękę przez cały proces pisania oferty, e-maila, postu lub opisu, który przedrze się do wnętrza klienta i „zmusi” go do pojęcia wskazanej przez Ciebie decyzji.

Czy wiesz, kiedy klient zawsze zaczyna działać? Gdy mu grozi coś realnego. Pokażę Ci 6 elementów ultimatum, które tworzą zagrożenie. Poznasz też pierwszy sekret relacji - jak mówić i pisać, by klient naprawdę Cię usłyszał.
Ultimatum Skorpiona
Za każdym razem, gdy zastanawiasz się, czy wydać z siebie ryk lwa czy pisk hieny, wszystko sprowadza się do pytania: czy mam prawo o tym mówić i pisać, gdy jest tylu lepszych? W tym miejscu stworzysz swoją politykę działania, która nada lwi ton Twoim tekstom.
Prawo bohatera
Najprostsza rzecz, jaką musisz zrobić, by zostać uznany za bohatera i móc sobie pozwolić na znacznie więcej, niż inni. Tu pokazujesz klientowi, że nie jesteś chłopcem na posyłki, a to, co oferujesz przekracza jego wyobrażenia.
My kontra Oni
Wśród setek "rzeczy", jakie masz, tylko jedna pomoże Ci w walce z obiekcjami klienta. Zobaczysz jedno pytanie, które odkryje najsilniejsze pragnienie Twojego klienta, które domaga się Twojej odpowiedzi. jeśli ja mu dasz - wygrasz.
Magnum 44
Gdy pokazujesz swoją siłę, wielu klientów może czuć się wręcz przerażonych, bo nie bardzo wierzą, że może im się udać coś osiągnąć. Dlatego zanim wyłożysz na stół swoje klejnoty, zrobisz banalnie prostą rzecz, która pomogła Harremu sprowadzić samobójcę na ziemię.
Nie płosz klienta
Tu pozwolę sobie wyłożyć karty na stół, jak wygląda prawdziwa brutalna sprzedaż. Bo okazuje się, że nie chodzi o to, by wywołać wielkie Woow, lub po polsku "Ojej", tylko też "ojej", ale w drugą stronę. To znacznie łatwiejsze, niż zachwalanie i wciskanie produktu i ma znacznie większą skuteczność.
Rozmowa ze Skorpionem
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT