Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Bez siły przebicia nie masz marketingu...

…a bez marketingu musisz ciągle walczyć o sprzedaż!

Chcesz skończyć z walką o klienta, zawiedzionymi nadziejami i treściami, które nikogo nie obchodzą?

Zakup tego kursu zaoszczędzi Ci czas na szukanie tego, co naprawdę wywołuje reakcję klientów. Jego prawidłowe zastosowanie pomoże Ci się przebijać przez konkurencję oraz szum informacyjny i doprowadzić klientów do działania (zakupy). Regularne korzystanie z Siły Przebicia pomoże Ci zdobyć niepodważalny autorytet u klientów, zbudować z nich silną społeczność, która chętnie wspiera Twój biznes swoimi pieniędzmi!

Chcesz by wszyscy liczyli się z Twoimi słowami? Klienci, konkurencja, a nawet przypadkowi odwiedzający Twoją stronę?

Naucz się korzystać z silnych metod komunikacji, dzięki którym Trump został prezydentem. Taka komunikacja ma zawsze pięć cech, które przeczą zdrowemu rozsądkowi:

  • Po pierwsze, to ma dużą siłę przebicia w tym całym szumie marketingowym.
  • Po drugie, angażuje emocjonalnie - łatwo się opowiedzieć po jednej ze stron i walczyć o swoje z przeciwnikami.
  • Po trzecie, pomaga odróżnić silnych od słabych, to, co ważne od tła. Nikt słaby nie odważy się na taką komunikację, więc wiemy, że mamy do czynienia z kimś silnym.
  • Po czwarte, powinna być zakazana, bo tu w sumie często do głosu dochodzi ciemniejsza strona naszej natury.
  • Po piąte, ten rodzaj komunikacji jest najłatwiej przyswajalny. Nie da się go nie zrozumieć. Nikogo nie pozostawia obojętnym.

Gdy myślałem o zawartości Siły Przebicia chciałem ten kurs nazwać "Black Hat Copywriting". Techniki, które najlepiej działają są z pogranicza ciemnej i jasnej strony perswazji. Szczególnie jedno niewinnie wyglądające zdanie tworzy wiele zamieszania w głowie…

Jak przebić się do klienta

Plan lekcji:

Poznaj 6 wzorców przebicia i zmieniaj słowami decyzje klientów. 6 krótkich filmów poprowadzi Cię za rękę przez cały proces pisania oferty, e-maila, postu lub opisu, który przedrze się do wnętrza klienta i „zmusi” go do pojęcia wskazanej przez Ciebie decyzji.

Czy wiesz, kiedy klient zawsze zaczyna działać? Gdy mu grozi coś realnego. Pokażę Ci 6 elementów ultimatum, które tworzą zagrożenie. Poznasz też pierwszy sekret relacji - jak mówić i pisać, by klient naprawdę Cię usłyszał.
Ultimatum Skorpiona
Za każdym razem, gdy zastanawiasz się, czy wydać z siebie ryk lwa czy pisk hieny, wszystko sprowadza się do pytania: czy mam prawo o tym mówić i pisać, gdy jest tylu lepszych? W tym miejscu stworzysz swoją politykę działania, która nada lwi ton Twoim tekstom.
Prawo bohatera
Najprostsza rzecz, jaką musisz zrobić, by zostać uznany za bohatera i móc sobie pozwolić na znacznie więcej, niż inni. Tu pokazujesz klientowi, że nie jesteś chłopcem na posyłki, a to, co oferujesz przekracza jego wyobrażenia.
My kontra Oni
Wśród setek "rzeczy", jakie masz, tylko jedna pomoże Ci w walce z obiekcjami klienta. Zobaczysz jedno pytanie, które odkryje najsilniejsze pragnienie Twojego klienta, które domaga się Twojej odpowiedzi. jeśli ja mu dasz - wygrasz.
Magnum 44
Gdy pokazujesz swoją siłę, wielu klientów może czuć się wręcz przerażonych, bo nie bardzo wierzą, że może im się udać coś osiągnąć. Dlatego zanim wyłożysz na stół swoje klejnoty, zrobisz banalnie prostą rzecz, która pomogła Harremu sprowadzić samobójcę na ziemię.
Nie płosz klienta
Tu pozwolę sobie wyłożyć karty na stół, jak wygląda prawdziwa brutalna sprzedaż. Bo okazuje się, że nie chodzi o to, by wywołać wielkie Woow, lub po polsku "Ojej", tylko też "ojej", ale w drugą stronę. To znacznie łatwiejsze, niż zachwalanie i wciskanie produktu i ma znacznie większą skuteczność.
Rozmowa ze Skorpionem
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00