Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
PAKIET 6 kursów online (vod)

Stwórz swoją silną stronę sprzedaży

Jak w krótkim czasie stworzyć skuteczne teksty na Landing Page i każdą inna stronę internetową – nawet bez doświadczenia?

Nie ma znaczenia kim jesteś i co potrafisz. I tak napiszesz tekst przekonujący do działania i zakupu.

Pisanie tekstów na strony to bardzo niebezpieczne zadanie. Gdy Twoje słowa nie wywołują większej reakcji marnujesz okazje do sprzedaży, które już nigdy nie wrócą. Używając złych słów ryzykujesz tym, że pchasz klientów prosto w ramiona konkurencji.

Brak reakcji klientów na strony nie ma nic wspólnego z tym, kim jesteś i co sprzedajesz. Bo to brak reakcji na słowa, a nie produkty ani usługi. Więc zmień słowa, a zmienisz reakcje klientów. Nic więcej nie musi się zmieniać. Dokładnie zobaczysz jakich słów potrzebujesz, by klient uznał, że potrzebuje zakupu do szczęścia.

Ta propozycja skierowana jest do tych, którym zależy na większej sprzedaży za pomocą stron internetowych. Nie ważne czy dla siebie, czy dla kogoś innego.

Zarobisz więcej, jeśli piszesz dla siebie, bo sprzedasz więcej swoich produktów. Jeśli piszesz dla kogoś, zarobisz więcej, bo dzięki sukcesowi sprzedasz więcej swoich usług. Każdy będzie chciał korzystać z usług osoby, która zamienia słowa w pieniądze. To pieniądz rządzi światem i Ty o tym wiesz, Więc ten, kto ma pieniądze - rządzi.

Trudno sobie wyobrazić, że jakiekolwiek szkolenie zmieni Cię w bogacza. Nie ma szkół milionerów. Są jedynie ekskluzywne szkoły DLA milionerów. A najlepszym sposobem na bycie bogatym jest spadek. Właśnie otrzymujesz spadek od Puzyrkiewicza. Przepisuję Ci słowa, które będą robiły dla Ciebie pieniądze. Chcesz je otrzymać?

Kiedyś fach przechodził z ojca na syna, gdy ten pokazywał mu osobiście, jak robić coś dobrze. To były lekcje życia. Bo też od nich zależało życie syna - jak sobie poradzi. Nie ma bardziej życiowych lekcji, niż lekcje sprzedaży. Ja Cię nie nauczę pięknie pisać. Dam Ci życiowe lekcje pisania, by jak najwięcej sprzedać.

Są ludzie, którzy poczują się lepiej, gdy uda im się coś ładnie napisać. To onaniści marketingowi. Ja chcę Ci pokazać jak pisać, by poczuć się lepiej, widząc efekty - większą sprzedaż. Jak zapładniać umysły odwiedzających Twoje strony ideą zakupu, która prowadzi do narodzin klienta.

Po tych lekcjach raczej nie będziesz wiedzieć więcej o copywritingu i sprzedaży. Jeśli jednak się do nich przyłożysz - więcej sprzedasz. Jeśli tylko Ci na tym zależy.

Kiedy chcesz więcej sprzedawać przez stronę internetową?

Możesz zacząć od teraz:

Każdy może stworzyć lepszy tekst na stronę

Plan lekcji:

Wszystko, czego potrzebujesz do stworzenia tekstów na stronę internetową teraz w jednym miejscu. Wybrane przeze mnie nagrania z Nowej Szkoły Copywritingu pomogą Ci zrealizować to zadanie. Pamiętaj tylko, że czeka na Ciebie cała szkoła.

To najsilniejsza metoda pokonywania oporu u klientów – zaczynają reagować na proste bodźce, zamiast się zastanawiać, czy warto kupić. Z pomocą tego nagrania stworzysz KAŻDY tekst - widziałem już nawet posty na Facebboku, które oparte były o moją metodę!
Teksty na Landing Pages (nagranie webinaru)
Też tak masz, że gdy już zaczniesz pisać, to dalej idzie łatwiej? Tu otrzymasz 6 wskazówek, jak dobrze zacząć każdy tekst, by Tobie łatwiej się pisało, a klientowi łatwiej się czytało. Czyli, żeby wszyscy byli zadowoleni.
Jak zacząć tekst?
Jak z odpowiedzi na 11 pytań utworzyć zdania, które pomogą Ci sprzedać to, co chcesz? W inteligentny sposób zaczniesz "kopiować" najlepszych copywriterów w historii. Wybrałem ich najlepsze zdania i pokazałem, jak na ich podstawie tworzyć swoje. To działa. Od razu zaczniesz pisać jak najlepszy copywriter.
Kreator zdań sprzedażowych
Bez dobrego nagłówka nawet najlepszy tekst pozostanie niezauważony. A słaby tekst z dobrym nagłówkiem ma dużą szansę na przeczytanie. A co się stanie, gdy połączymy dobre nagłówki ze świetnym tekstem sprzedażowym? Taki tekst już masz, jeśli piszesz go z kreatorem zdań na podstawie odpowiedzi na 11 pytań.
Jak pisać nagłówki motywujące do działania?
Możesz pisać teksty, które będą się podobać, ale w biznesie potrzebujesz teksty, które będą sprzedawać. A każdy taki tekst potrzebuje jasnego, konkretnego i przekonującego wezwania do działania (Call To Action). Tu się nauczysz pisać takie wezwania.
Jak tworzyć Call To Action?
Tworzymy karoserię dla potężnego silnika sprzedaży. Silnik potrzebuje aerodynamicznej osłony, która zmniejszy opór powietrza w trakcie wyścigu - tak działa redagowanie tekstów. Zmniejsza opór przed zakupem w wyścigu o pieniądze klienta. Poza tym, piękna karoseria przyciąga wzrok - to samo mogą zrobić Twoje słowa.
Jak redagować teksty?

Co mówią klienci?

Proste i genialne...

Darek przedstawił 11 pytań, które aktywują tzw. jaszczurkę (gadzi móżdżek). A jaszczurka, jak to jaszczurka albo działa, albo ucieka. Tak samo jak klient: kupuje albo nigdy nie wraca. Wystarczyło jedno zdanie z tego szkolenia, aby całkowicie zmienić sposób budowania oferty na stronę lądowania. Zaserwuję fragment tutaj:

Odpowiedź na pytanie numer 1 to tytuł strony lądowania, odpowiedź na pytanie numer 11 to linijka wezwania "jaszczurki" do zakupu. Pozostałe pytania są kolejnymi wskazówkami do stworzenia kluczowych akapitów oferty. Tworzenie landing pages przestaje być sekretną sztuką, gdy pozna się pytania, które Darek omawia w trakcie tego kursu. Otrzymujesz gotowy schemat. Proste i genialne :).

Wojciech Bizub
marketer internetowy

Krótko, konkretnie – i zawsze z korzyścią.

Inwestycja w kursy Darka to strzał w dziesiątkę! Krótko, konkretnie – i zawsze z korzyścią. Niekiedy aż sama z siebie się śmieję, że to przecież takie proste, a człowiek tak kombinuje, że aż przekombinowuje.

Tym razem Siła Strony pomogła mi uporządkować nie tylko wybrane teksty, ale i całą moją stronę. Tak właśnie jest, jak dostajesz nową inspirację, która nie ma końca. Tylko jest jedno ALE – samo się nie napisze. Są przykłady, są omówienia, ale w to Ty tworzysz efekt końcowy.

U mnie jest tak, że im więcej się uczę od Darka tym bardziej chce mi się pisać. I to jest właśnie duży BONUS – motywacja. Nie czekaj – działaj. A efekty same powiedzą czy było warto.

Małgorzata Kapuściak
www.dziewczynawtrampkach.pl
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT