Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (VOD)

Skoro w ten sposób udaje się przekonać 4 144 000 000 ludzi, Twoi klienci też za tym pójdą?

Nie chciałbym przesadzać, ale w tym jednym przypadku śmiało można powiedzieć, że to najskuteczniejsza metoda przekonywania w historii ludzkości.

A Ty właśnie masz okazję zobaczyć, jak działa i jak wykorzystać ją w swoim biznesie do zdobywania zwolenników, wyznawców, fanów i oczywiście klientów.

Ta metoda nie ma żadnych ograniczeń - na tym polega jej skuteczność.

Tak naprawdę liczba przekonanych tą metodą podana w nagłówku jest zaniżona, bo to stan na dziś - a to działa mniej więcej od VII wieku przed naszą erą! Mam na myśli miliardy ludzi, którzy uwierzyli w "tamten świat" i podporządkowali mu swoje życie, mimo, że nie ma ani jednego dowodu na jego istnienie!

Ale po co mi to?

Wiem, że jest mnóstwo kursów marketingowych, które pokazują, jak dobrze sprzedawać. To dobrze, zawsze lepiej mieć wybór. Więc po co jeszcze ja tu dodaję kolejny, gdy tylu guru uczy skutecznej sprzedaży?

Nie wiem, czy już dostrzegasz, że moja sprzedaż jest inna?

Nie robię wielkich kampanii, ignoruję większość powszechnie akceptowalnych zasad, sprzedaję kiedy chcę, jak chcę i ile chcę..

I wiem, że są osoby, które korzystają z cenionych kursów internetowych, ale... nie mają żadnych efektów.!

Sam tak miałem, wielu rzeczy próbowałem, ale prawie nic u mnie nie działało. Nie dlatego, że coś z tymi kursami jest nie tak, bo przecież ludzie, którzy uczą marketingu mają znakomite efekty, którymi słusznie się chwalą. Ale ich efekty są niepowtarzalne... bo sukces w biznesie zależy od wielu elementów i okoliczności, a chyba przyznasz, że Twoja sytuacja jest nieco inna?.

Dlatego ja szukałem sposobu, który będzie mi pasował - nie lubię dużo pracować, a tworzenie map wielkich kampanii reklamowych kończy się u mnie po 5 minutach - nie daję rady tego ogarnąć. I taki, który, jak to mówią informatycy: u mnie działa!

Szybko odkryłem, że wystarczą do tego proste słowa - w e-mailach, postach i na stronach. Dlatego nie uczę pisania "pod platformę", typu Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, itp..

Ja uczę pisać pod klienta!

Gdy potrafisz pisać pod klienta, błyskawicznie się rozumiecie już po kilku Twoich zdaniach, czasem nawet jakby łączyły was lata znajomości. Stajesz się częścią jego świata, a nie obcym, sprzedawcą, który chce coś wcisnąć!

I wtedy, gdy klient czuje, że go rozumiesz, może dać się zaprosić do Twojego świata, gdzie działają Twoje produkty i usługi.

Najpierw kupuje Ciebie, potem Twoją wizję nowej rzeczywistości, a w końcu oferowane przez Ciebie produkty i usługi. Tak to działa.

Pierwsza lekcjagratis:

Tego nie zobaczysz na żadnym innym kursie

Plan lekcji:

Jak przekonywać klientów nie tyle do zakupu, co do przyjęcia nowej rzeczywistości. A sam zakup jest tylko skutkiem, następstwem, spełnieniem nowej wizji życia lub biznesu klienta.

Tu znajdziesz odpowiedź na najważniejsze pytanie: od czego zacząć tekst, który ma przekonać klienta, by chciał czytać dalej, a najlepiej od razu nastawił się na zakup?
Ważne pytanie
Bez wiarygodności Twoje słowa zostaną zignorowane, jak by ich w ogóle nie było. Ta lekcja pokaże Ci bardzo nietypowy sposób na zbudowanie autorytetu u klienta.
Objawienie
Kluczowy punkt przygotowania klienta do przyjęcia proponowanej przez Ciebie wizji. Pokażę Ci, jak przeramować jego doświadczenia, by skłaniały go do podjęcia decyzji o zakupie.
Reinterpretacja historii
Bardzo trudna lekcja i dla wielu osób będzie trudna do zaakceptowania. Jeśli jednak ją pominiesz, klient może w nieskończoność myśleć o zakupie od Ciebie i jeszcze Ciebie o to obwiniać.
Sąd
Wielu klientów, gdy usłyszy o sądzie zacznie go bagatelizować: eee tam, nie będzie tak źle! Będą też chować głowę w piasek, udając, że ich to nie dotyczy. Reakcja na takie zachowania może być tylko jedna:
Kamienowanie
Co napisać klientowi gotowemu na zakup, by nie była to dla niego zwykła transakcja, ale Twoja pomoc w uratowaniu czegoś, co dla niego ważne?
Dobra Nowina
Tu znajdziesz odpowiedź na pytanie: dlaczego klient nie kupuje mimo braku obiekcji i otrzymania dobrej ceny? I pokażę Ci, jak jednym zdaniem poprowadzić do do decyzji o zakupie.
Wybór AA
Sama decyzja o zakupie to za mało. Potrzebne jest faktyczne działanie klienta, a z tym bywa różnie. Pokażę Ci, jak go skłonić do kliknięcia "Zamawiam i płacę" tu i teraz, bez odwlekania tego w nieskończoność.
Teraz albo nigdy!
5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.
BONUS: nagranie webinaru
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo