
Kurs online (VOD)
Nigdy więcej zastanawiania się, co napisać, by klient chciał kupić pod wpływem tych słów!
Jak nie pisać skutecznej oferty sprzedażowej, tylko ściągnąć ją z głowy klienta?
Klient najlepiej wie, co chce kupić, nawet, jeśli nie do końca rozumie swój problem.
Pokażę Ci jak w dwóch krokach przełożyć jego myśli na konkretne słowa oferty sprzedażowej.
Jeśli to zrobisz dobrze - zaczniesz idealnie trafiać w potrzeby klientów i przestać pisać bzdury, które nikogo nie interesują.
Zamów Siłę Zaskoczenia i zobacz, jak łatwo tworzy się teksty sprzedażowe, gdy klienci podają Ci wszystko na złotej tacy.
Pierwsza lekcjagratis:
To może być przełom (Twój i klienta)
Plan lekcji:
Długość filmów: 43:46
Tak się tworzy najbardziej skuteczne sprzedażowo teksty. Piszemy je wtedy, gdy klient nie wierzy w siebie ani produkt. To właściwie oferty ostatniej szansy. Dlatego trzeba je pisać w odpowiedzi na słowa klientów. Jakie? Tego się dowiesz z tego kursu:

We wprowadzeniu do kursu pokażę Ci 3 rodzaje zaskoczenia i które z nich jest najbardziej użyteczne biznesowo.
Pokażę Ci też, jak nad zaskoczeniem panować. Dzięki temu świadomie zaczniesz otwierać klienta na zakup - nawet, jeśli myśli, że nic z tego nie będzie.

Zaskoczenie

W tej lekcji pokażę Ci najprostsze pytania, jakie warto zadać klientowi, by odkryć jego motywację do zakupu.
Opowiem Ci też o Kwadrydze Klienta - czterech brakach, które prowadzą go prosto w ramiona sprzedawcy. Dzięki temu około 80% tekstu do oferty pochodzi od klientów, a Ty dokładnie wiesz, co napisać, by chciał kupić.

Zrozumienie

Tu zobaczysz, jak przełożyć odpowiedzi klienta na bardzo konkretny tekst - dam Ci przykład oferty, jaką pisałem dla bardzo popularnego produktu.
Dzięki tej lekcji zrozumiesz, na czym polega największa obiekcja klienta i jak ją wykorzystać do stworzenia oferty przekonującej do zakupu.

Zawodowolenie

Nie można już nabyć tego kursu