Chcesz pozyskiwać więcej klientów?

Content Marketing

Dziś wszystko jest „contentem”. Ale nie wszystko sprzedaje. Nie potrzebujesz kolejnej infografiki czy posta na blog, tylko treści, prowadzące do sprzedaży, prawda?

Tylko 3% klientów jest gotowych na zakup w momencie, gdy docierasz do nich z reklamą. 30% nigdy od Ciebie nie kupi. Pozostaje 67%, które mówi: może.... Wszyscy walczą o te 3%. Wiele budżetów przepalanych jest na te 30%, które i tak nigdy nie kupi. Content Marketing daje Ci szansę zdobycia tych, których inni zaniedbują

Co mogę dla Ciebie napisać:

  • "Artykuły marketingowe. W przeciwieńswtie do treści pod SEO te artykuły są dla ludzi. Pomagają zmieniać czytelników w klientów.
  • "Newslettery. E-maile to nie tylko bezpośrednia promocja, a newslettery nie są tylko zajawkami artykułów.
  • "Seria postów do Social Mediów. Prawdopodobnie Twoi klienci przeglądają Social Media. Wiesz, co im pisać, by zainteresowali się zakupem?
  • "Edukacja na stronie domowej Własna strona internetowa jest idealnym miejscem na publikację treści, które odróżnią Cię od konkurencji.

Co odróżnia moje teksty od innych?

W Content Marketingu korzystam z metody 3K (Kontekst, Konsumpcja i Kontynuacja).

Każdy pisany przeze mnie tekst ma swój konkretny cel i klienta. Dzięki personalizacji kontekstowej łatwiej przekonać czytelnika do podjęcia sugerowanego działania. Dzięki kontekstowi staje się ono naturalną konsekwencją interakcji z treścią.

Jak to wygląda w praktyce?

01

Analiza sytuacji

Zanim cokolwiek napiszę, przesyłam zestaw pytań marketingowych, który pomoże mi ustalić miejsce firmy i produktu na rynku oraz cele, jakie ma realizować content marketing.
02

Strategia komunikacji

Po otrzymaniu odpowiedzi szukam treści, która jak najlepiej spełni stawiane przed nią zadanie. Po jej akceptacji przystępuję do pisania.
03

Pisanie

Po ustaleniu strategii komunikacji piszę zamówione teksty. Uprzedzam, że to nigdy nie jest "na wczoraj". I całkowicie ignoruję popularne zasady SEO (wciskanie fraz i słów kluczowych).
04

Akceptacja treści

Każdy tekst musi być przez Ciebie zaakceptowany. Jeśli pojawią się uwagi merytoryczne - mogę nanieść zmiany.