Skuteczne e-maile i newslettery

E-mail Marketing

Klient potrzebuje wielu kontaktów, by nabrać do Ciebie przekonania na tyle, by coś zamówić. Jeden e-mail tego nie zrobi. Potrzebujesz całej kampanii. I newsletterów, które nie pozwolą mu o Tobie zapomnieć. Chcesz, żeby je dla Ciebie napisał?

Tworzę e-maile i newslettery z kategorii C2C, czyli pisane jak człowiek do człowieka. To sprawia, że są chętnie otwierane i czytane.

Niektórzy uważają, że e-maile to przeżytek. Czemu w takim razie e-maile wysyła Facebook, LinkedIn, Pinterest, Twitter i wszystkie inne serwisy? Czyżby Social Media nie wystarczały?

Musisz w końcu zacząć wysyłać wiadomości, które aż się chce czytać i pokazywać znajomym.

Najważniejszym celem nie jest sprzedaż! Gdy zbyt mocno naciskasz na czytelników, niczego nie kupią i się obrażą. Ale gdy zaczniesz ich interesować i pobudzać emocjonalnie - sami zaczną kupować!

W czym pomagają e-maile?

  • Szybka promocja. W ciągu 5 minut od wysyłki możesz mieć pierwsze zamówienia! A potem więcej...
  • Dłuższe kampanie. E-maile wspomagają każdą formę marketingu - dają szybkie reakcje.
  • Utrzymanie klientów. Ciekawe i ważne dla klientów e-maile bronią ich przed zakusami konkurencji.
  • Odzyskiwanie klientów. E-maile pomagają odzyskać uwagę klientów, którzy zapominają o Tobie.

Ile to kosztuje?

Nie piszę "na znaki" ani na "sztuki", co znaczy, że nie mam sztywnego cennika. Wycena jest możliwa dopiero po chociaż wstępnym ustaleniu celów i okoliczności sprzedaży. Mogę zdradzić, że cena jedne wiadomości mieści się w przedziale 250 - 1500 zł netto za jedną wiadomość.

Jak to wygląda w praktyce?

01

Analiza sytuacji

Zanim cokolwiek napiszę, przesyłam zestaw pytań marketingowych, który pomoże mi ustalić miejsce firmy i produktu na rynku oraz cele, jakie ma realizować kampania e-maili.
02

Planowanie kampanii

Po otrzymaniu odpowiedzi szukam klucza do komunikacji z klientem - kombinacji powodów i emocji, prowadzących go do zakupu.
03

Pisanie e-maili

Tworzę treść e-maili do kampanii. Nie są to ładne "kreacje", tylko treść, która przekonuje do działania.
04

Akceptacja treści

Każdy e-mail musi być przez Ciebie zaakceptowany. Jeśli pojawią się uwagi merytoryczne - mogę nanieść zmiany.