Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Dwunasty z 12Archetypów ZakupowychKlienta
Chcesz lepiej sprzedawać osobom, które chcą żyć lepiej?
Uczeń do mistrza: Mistrzu, jak długo muszę czekać na efekty?
Mistrz: jeśli chcesz czekać, to długo.
Osoby, które chcą lepiej pisać by więcej sprzedawać mają cztery opcje:
- Dowiedzieć się więcej
- Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć...
- Pobudzać się emocjonalnie
- Kupić narzędzie, które poprowadzi ich w pisaniu.
Jak się domyślasz, proponuję Ci opcję zakupu. Zakup jednak da Ci wiedzę, przećwiczy Cię, pobudzi emocjonalnie i doprowadzi do stworzenia lepszego tekstu marketingowego.
Jest to tak zwana droga na skróty. Skąd ta pewność? Kilka tysięcy osób przeszło już moje kursy i szkolenia. Mówią o nich różne rzeczy, ale jedna powtarza się jak mantra: tak jest prościej. prościej pisać i prościej docierać do klientów. Dostajesz gotowe schematy i samo to oszczędza Ci czas na wymyślaniu "co napisać"? A że schematy są sprzedażowe, to trafiasz prosto do celu i klient od razu widzi co dostaje i co mu to da.
Awans to ostatni schemat z serii 12 archetypów sprzedażowych. Mnie osobiście będzie prowadził w całym przyszłym roku, bo zawiera w sobie mało znany sekret tak zwanej perswazji bez perswazji. Moim zdaniem to podejście pomoże przebić się w całym szumie informacyjnym.
Cel jest taki, by pokazać Ci, jak pozycjonować opisywany produkt jako jedyny, ale bez nacisków i trików sprzedażowych. Możesz po kursie stworzyć dowolny tekst i nasz schemat NLM zawsze będzie pasował. możesz też zaplanować kampanię lub całą strategię marketingową. Wiele możesz po tym kursie, ale czy chcesz?
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Twoi klienci mają przynajmniej tę jedną cechę wspólną. Ona sprawia, że chcą kupować Twoje produkty – jeden za drugim. Jeśli w Twojej komunikacji nie widzą odzwierciedlenia tej jednej cechy, może kupią, może nie… Napraw to!