Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Dwunasty z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Chcesz lepiej sprzedawać osobom, które chcą żyć lepiej?
Uczeń do mistrza: Mistrzu, jak długo muszę czekać na efekty?
Mistrz: jeśli chcesz czekać, to długo.
Osoby, które chcą lepiej pisać by więcej sprzedawać mają cztery opcje:
- Dowiedzieć się więcej
- Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć...
- Pobudzać się emocjonalnie
- Kupić narzędzie, które poprowadzi ich w pisaniu.
Jak się domyślasz, proponuję Ci opcję zakupu. Zakup jednak da Ci wiedzę, przećwiczy Cię, pobudzi emocjonalnie i doprowadzi do stworzenia lepszego tekstu marketingowego.
Jest to tak zwana droga na skróty. Skąd ta pewność? Kilka tysięcy osób przeszło już moje kursy i szkolenia. Mówią o nich różne rzeczy, ale jedna powtarza się jak mantra: tak jest prościej. prościej pisać i prościej docierać do klientów. Dostajesz gotowe schematy i samo to oszczędza Ci czas na wymyślaniu "co napisać"? A że schematy są sprzedażowe, to trafiasz prosto do celu i klient od razu widzi co dostaje i co mu to da.
Awans to ostatni schemat z serii 12 archetypów sprzedażowych. Mnie osobiście będzie prowadził w całym przyszłym roku, bo zawiera w sobie mało znany sekret tak zwanej perswazji bez perswazji. Moim zdaniem to podejście pomoże przebić się w całym szumie informacyjnym.
Cel jest taki, by pokazać Ci, jak pozycjonować opisywany produkt jako jedyny, ale bez nacisków i trików sprzedażowych. Możesz po kursie stworzyć dowolny tekst i nasz schemat NLM zawsze będzie pasował. możesz też zaplanować kampanię lub całą strategię marketingową. Wiele możesz po tym kursie, ale czy chcesz?
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Twoi klienci mają przynajmniej tę jedną cechę wspólną. Ona sprawia, że chcą kupować Twoje produkty – jeden za drugim. Jeśli w Twojej komunikacji nie widzą odzwierciedlenia tej jednej cechy, może kupią, może nie… Napraw to!


Ludzka ścieżka zakupu


Jak działa NLM?


HOT DOC


Zmora Wiedzy


Zmora Umiejętności


Zmora Motywacji


Zmora Otoczenia


Sekret Puzycjonowania
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Awans VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Awans PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Awans ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
