Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)

Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację

Kurs online (vod)

Chcesz umieć KAŻDEGO przekonać do zakupu? Poznaj 12 archetypów sprzedażowych i zawsze wybieraj ten właściwy:

Czy wiesz, że najskuteczniejsi copywriterzy nie są najlepszymi pisarzami?

Wiem coś o tym, bo jestem zwykłym Technikiem Informatykiem, który robi w tekstach za dużo błędów, bo zamiast na poprawności skupiam się na czymś zupełnie innym.

Być może zadajesz sobie pytanie: jak copywriterzy sprzedają słowem, skoro nie są specjalistami językowymi? Jak to w ogóle możliwe?

Widzisz, robią oni coś, co sprawia, że wiele osób nie chce zostać copywriterami, gdy się tego dowiaduje. Bo większość zainteresowanych pisaniem chce tworzyć ciekawe, ambitne i lubiane teksty, które będą się podobały im i czytelnikom. I tak rezygnują z tego, co najważniejsze w copywritingu - skuteczności w sprzedaży.

Najskuteczniejsi copywriterzy biegle posługują się archetypami komunikacji sprzedażowej

Każdy wie, że by tekst sprzedał musi spełniać kilka warunków. Głównie chodzi o to, że musi być na tyle ciekawy, by klient chciał go przeczytać, a nie odrzucił po kilku pierwszych słowach. Tekst musi pokazać produkt lub usługę tak, by stały się obiektem pożądania, ale bez nachalnej sprzedaży. Wiadomo też, że słowa muszą prowadzić do działania, mieć kuszące Call To Action, ale bez nacisków, by klient nie czuł się naciskany.

Najskuteczniejsi copywriterzy skupiają się na jednym celu, który działa według zasady Kurta Kocha 20/80. Jasne, ważne jest, by klient chciał przeczytać tekst, zainteresował się produktem i nie porzucił koszyka zakupowego, ale najważniejsze jest coś innego.

W 12 godzin nauczę Cię tego, co najważniejsze w każdym tekście sprzedażowym.

Dla kogo to?

  • Dla osób, które muszą napisać tekst zachęcający do zakupu, ale mają za mało czasu i doświadczenia, by zrobić to na wyższym poziomie.
  • Dla osób, które wkrótce będą musiały napisać coś do klientów i boją się, że nie wiedzą, jak to dobrze zrobić.
  • Dla osób, które fascynują się słowem pisanym i chcą przejść z poziomu "fajnego" pisania na wyższy poziom tekstów, które bezpośrednio zarabiają na ich wynagrodzenie.
  • Dla osób, którym aktualne teksty przestały działać, straciły swoją skuteczność i trzeba stworzyć szybko coś nowego - bardzo szybko i bardzo skutecznego.
  • Dla osób, które mają już dość groszowych zysków i chcą słowami prowadzić więcej klientów do zakupu.
  • Dla osób, które próbowały już uczyć się copywritingu, ale stoją w miejscu, bo choć wiedzą więcej, nadal ich teksty za mało sprzedają i nie chcą marnować czasu na kolejne bzdety.
  • Dla osób, które chcą lepiej pokazać klientom wartość swojej marki i produktów tak, by zyskały w ich oczach kilka razy więcej i zwiększyło to prawie natychmiast sprzedaż.
  • Dla osób, które kolekcjonują kursy copywriterskie i nie chcą stracić przeboju roku 2021, a więc nadal nie wiedzieć, na czym polega wzorcowa metoda sprzedaży.
  • Dla osób, które chcą dołączyć do grona zawodowych copywriterów, znanych i cenionych za dużą sprzedaż, jaką wywołują ich teksty.
  • Dla tych, którzy chcą korzystać ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych copywriterów, zamiast wypocin amatorów i ich ebooków.
  • Dla tych, którym po prostu marzy się być copywriterem, bo widzą, jak takie osoby żyją i jak im łatwo realizować swoje cele i marzenia.
  • Dla tych, którzy szukają kursów, zastępujących stacjonarne szkolenia i pomogą im rozwijać umiejętności na miejscu i bez kosztów podróży, z większą skutecznością, dzięki koncentracji na swoich tekstach.
12 kursów - po jednym na miesiąc

Plan szkoleń:

Oto przed Tobą dwanaście wzorców zakupowych klientów. Mam na myśli sytuacje z ich życia, które najczęściej prowadzą ich do zamówienia produktu lub usługi. Pokazuję dokładnie, co napisać w takiej sytuacji, by nie stracić okazji, która sama się pcha w ręce.  

Chcesz zdobywać klientów natychmiast po tym, jak przeczytają, co dla nich masz, nawet, jeśli do tej pory nie czyli potrzeby zakupu?
Zobacz więcej
Problem
Jak uprościć całą sprzedaż nawet do pięciu prostych zdań? Już jeden z tych powodów potrafi przekonać klienta do zakupu. A co dopiero cała piątka?
Zobacz więcej
Basta
Co napisać klientowi, który nie potrzebuje Twojego produktu - by kupił? Ten kurs pomoże Ci lepiej docierać do 67% klientów, którzy nie wykluczają zakupu, ale nie są jeszcze na to gotowi.
Zobacz więcej
Parasol
Chcesz kupić dostęp do listy słów, na które reagują Twoi najlepsi klienci? Nie czekaj na decyzję klienta o zakupie. Wywołuj ją słowami. Pokażę Ci tylne drzwi do jego decyzji zakupowych.
Zobacz więcej
Typ
Chcesz wreszcie skuteczniej przekonywać słowami i nadrobić czas stracony na poszukiwania “złotych” formuł perswazji?
Zobacz więcej
Przymus
Ten kurs udowadnia, że nawet z małej chmury może lecieć duży deszcz pieniędzy. Bo klient w Internecie nie kupuje Twojego produktu, tylko przekaz, jaki tworzysz
Zobacz więcej
Fascynacja
Coraz trudniej przebić się do klienta? Od tej chwili będzie Ci łatwiej. Bo poznasz trzy nowe sposoby docierania do klienta na poziomach znacznie głębszych niż słynne „korzyści”.
Zobacz więcej
Polecenie
Pragniesz więcej sprzedawać? Pragnienia się realizuje. Oto sposób, który opiera się nie na wciskaniu produktu, tylko pomocy klientom w realizacji ich pragnień.
Zobacz więcej
Pragnienie
Pomyśl, jak by to było być jedną z niewielu osób w branży, które świadomie używają tej silnej motywacji zakupowej klientów, która ich pozytywnie nakręca i pobudza do działania?
Zobacz więcej
Podziw
Koniec z żebraniem o zamówienie lub zakup? NIE! To początek. Bo teraz klient może zacząć Cię o to błagać – dzięki zaprogramowanej reakcji, jaką nosi w sobie.
Zobacz więcej
Oparzenie
Jak pisać do osób, które chcą wszystko mieć taniej? Po tym szkoleniu będziesz w stanie swoimi słowami sprzedawać droższe produkty klientom, dla których niska cena jest świętością.
Zobacz więcej
Zamiennik
Nie musisz walczyć z klientem o zamówienie. Wystarczy, że pomożesz mu zrealizować tę jedną silną i głęboką potrzebę. Sam będzie chciał Ci dać pieniądze.
Zobacz więcej
Awans

15 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

11 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Słowo Fortuny VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

7990 zł
  • 12 szkoleń video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 36 tekstów
  • 12 x 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Słowo Fortuny PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

2970 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 36 tekstów
  • 12 x 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Słowo Fortuny ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

1970 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena 12 tekstów
  • 12 x 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT