
Chcesz umieć KAŻDEGO przekonać do zakupu? Poznaj 11 archetypów zakupowych i zawsze wybieraj ten właściwy:
Czy wiesz, że najskuteczniejsi copywriterzy nie są najlepszymi pisarzami?
Wiem coś o tym, bo jestem zwykłym Technikiem Informatykiem, który robi w tekstach za dużo błędów, bo zamiast na poprawności skupiam się na czymś zupełnie innym.
Być może zadajesz sobie pytanie: jak copywriterzy sprzedają słowem, skoro nie są specjalistami językowymi? Jak to w ogóle możliwe?
Widzisz, robią oni coś, co sprawia, że wiele osób nie chce zostać copywriterami, gdy się tego dowiaduje. Bo większość zainteresowanych pisaniem chce tworzyć ciekawe, ambitne i lubiane teksty, które będą się podobały im i czytelnikom. I tak rezygnują z tego, co najważniejsze w copywritingu - skuteczności w sprzedaży.
Najskuteczniejsi copywriterzy biegle posługują się archetypami komunikacji sprzedażowej
Każdy wie, że by tekst sprzedał musi spełniać kilka warunków. Głównie chodzi o to, że musi być na tyle ciekawy, by klient chciał go przeczytać, a nie odrzucił po kilku pierwszych słowach. Tekst musi pokazać produkt lub usługę tak, by stały się obiektem pożądania, ale bez nachalnej sprzedaży. Wiadomo też, że słowa muszą prowadzić do działania, mieć kuszące Call To Action, ale bez nacisków, by klient nie czuł się naciskany.
Najskuteczniejsi copywriterzy skupiają się na jednym celu, który działa według zasady Kurta Kocha 20/80. Jasne, ważne jest, by klient chciał przeczytać tekst, zainteresował się produktem i nie porzucił koszyka zakupowego, ale najważniejsze jest coś innego.
W 12 godzin nauczę Cię tego, co najważniejsze w każdym tekście sprzedażowym.
Dla kogo to?
- Dla osób, które muszą napisać tekst zachęcający do zakupu, ale mają za mało czasu i doświadczenia, by zrobić to na wyższym poziomie.
- Dla osób, które wkrótce będą musiały napisać coś do klientów i boją się, że nie wiedzą, jak to dobrze zrobić.
- Dla osób, które fascynują się słowem pisanym i chcą przejść z poziomu "fajnego" pisania na wyższy poziom tekstów, które bezpośrednio zarabiają na ich wynagrodzenie.
- Dla osób, którym aktualne teksty przestały działać, straciły swoją skuteczność i trzeba stworzyć szybko coś nowego - bardzo szybko i bardzo skutecznego.
- Dla osób, które mają już dość groszowych zysków i chcą słowami prowadzić więcej klientów do zakupu.
- Dla osób, które próbowały już uczyć się copywritingu, ale stoją w miejscu, bo choć wiedzą więcej, nadal ich teksty za mało sprzedają i nie chcą marnować czasu na kolejne bzdety.
- Dla osób, które chcą lepiej pokazać klientom wartość swojej marki i produktów tak, by zyskały w ich oczach kilka razy więcej i zwiększyło to prawie natychmiast sprzedaż.
- Dla osób, które kolekcjonują kursy copywriterskie i nie chcą stracić przeboju roku 2021, a więc nadal nie wiedzieć, na czym polega wzorcowa metoda sprzedaży.
- Dla osób, które chcą dołączyć do grona zawodowych copywriterów, znanych i cenionych za dużą sprzedaż, jaką wywołują ich teksty.
- Dla tych, którzy chcą korzystać ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych copywriterów, zamiast wypocin amatorów i ich ebooków.
- Dla tych, którym po prostu marzy się być copywriterem, bo widzą, jak takie osoby żyją i jak im łatwo realizować swoje cele i marzenia.
- Dla tych, którzy szukają kursów, zastępujących stacjonarne szkolenia i pomogą im rozwijać umiejętności na miejscu i bez kosztów podróży, z większą skutecznością, dzięki koncentracji na swoich tekstach.
Lista szkoleń:
Oto przed Tobą jedenaście wzorców zakupowych klientów. Mam na myśli sytuacje z ich życia, które najczęściej prowadzą ich do zamówienia produktu lub usługi. Pokazuję dokładnie, co napisać w takiej sytuacji, by nie stracić okazji, która sama się pcha w ręce.










