Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Start
  • Artykuły na blogu
  • Szkolenia z copywritingu
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
Kurs online (vod)

Jak doprowadzić klienta do "Strefy Zakupów" - miejsca, w którym często wystarczy napisać "kliknij i zamów"?

Czy wiesz, że najskuteczniejsi copywriterzy nie są najlepszymi pisarzami?

Wiedzą, że nie potrafią oczarować czytelników swoim słowem tak, by pod ich wpływem chcieli oni coś od nich kupić. Musieli nauczyć się takiego pisania, które jest skuteczne. A to, co działa nie jest zbyt piękne!

Mógłbym tu napisać taki nagłówek: poloniści ich nienawidzą! Bo jakim prawem ktoś bez wykształcenia śmie używać publicznie języka - bez polotu i często z błędami? Jakim prawem zarabia słowami, gdy nie ma żadnego tytułu naukowego? I najgorszy zarzut: jakim prawem zarabiają pisaniem więcej niż my, znawcy słowa?

Wiem coś o tym, bo jestem zwykłym Technikiem Informatykiem, który robi w tekstach za dużo błędów, bo zamiast na poprawności skupiam się na czymś zupełnie innym.

Być może zadajesz sobie pytanie: jak copywriterzy sprzedają słowem, skoro nie są specjalistami językowymi? Jak to w ogóle możliwe?

Widzisz, robią oni coś, co sprawia, że wiele osób nie chce zostać copywriterami, gdy się tego dowiaduje. Bo większość zainteresowanych pisaniem chce tworzyć ciekawe, ambitne i lubiane teksty, które będą się podobały im i czytelnikom. I tak rezygnują z tego, co najważniejsze w copywritingu - skuteczności w sprzedaży.

Najskuteczniejsi copywriterzy znają sekret "Strefy Zakupów"

Każdy wie, że by tekst sprzedał musi spełniać kilka warunków. Głównie chodzi o to, że musi być na tyle ciekawy, by klient chciał go przeczytać, a nie odrzucił po kilku pierwszych słowach. Tekst musi pokazać produkt lub usługę tak, by stały się obiektem pożądania, ale bez nachalnej sprzedaży. Wiadomo też, że słowa muszą prowadzić do działania, mieć kuszące Call To Action, ale bez nacisków, by klient nie czuł się naciskany.

I dlatego adepci copywritingu starają się doskonalić swoje umiejętności, by sprostać tym wszystkim oczekiwaniom co do tekstu. Problem w tym, że robią to wszystko na raz i postępy są bardzo wolne, gdy pracuje się nad wieloma rzeczami na raz.

A najskuteczniejsi copywriterzy skupiają się na jednym celu, który działa według zasady Kurta Kocha 20/80. Jasne, ważne jest, by klient chciał przeczytać tekst, zainteresował się produktem i nie porzucił koszyka zakupowego, ale najważniejsze jest coś innego.

"Strefa Zakupów" to moment, w którym czytelnik rozważa zamówienie. Widzisz, możesz w cudowny sposób opisywać produkt, zachwycać każdym zdaniem, czarować porównaniami, ale jeśli w głowie klienta nie pojawi się prosta myśl: hmm… chciałbym to kupić, to wszystko na nic. Z drugiej strony, gdy doprowadzasz klienta do "Strefy Zakupów" nie potrzeba już żadnych długich opisów i czasem wystarczy napisać tylko "kliknij i zamów", by ten to posłusznie wykonał! Widzisz więc, że jest to klucz do sukcesu w sprzedaży.

Copywriterska formuła sukcesu?

Najzabawniejsze jest to, że doprowadzenie klienta do "Strefy Zakupów" jest banalnie proste. Dlaczego więc niewiele osób to robi? Bo ciężko na to wpaść samemu! Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że to wydaje się za proste i nawet osoby, które o tym wiedzą lekceważą siłę prostoty metody wprowadzania klientów do "Strefy Zakupów".

Skąd masz wiedzieć, że jesteś osobą gotową na naukę wprowadzania klienta do "Strefy Zakupów"? A potrafisz sobie wyobrazić swoje teksty bez fajerwerków? Jesteś w stanie zaakceptować fakt, że Twoje teksty będą krytykowane przez "znafcuf"? Zniesiesz przykre słowa od konkurencji, która będzie twierdziła, że Twoje teksty są do dupy, a Ty nie wiesz, jak się komunikuje w branży? Ciężko zdać taki test z dojrzałości copywriterskiej, ale to jest jedyny warunek powodzenia. Reszta jest prosta.

Jak chcesz, pierwszego sposobu wprowadzania klienta w "Strefę Zakupów" nauczę Cię w godzinę, bo tyle mniej więcej trwają moje kursy. Będzie ich 12, każdy odkryje przed Tobą inną strefę, ale wszystko łączy jedno - są to miejsca, w których klienci najszybciej klikają przycisk "Zamawiam".

Co i Tobie polecam, bo to chyba najłatwiejsza metoda sprzedaży.

Dla kogo to?

  • Dla osób, które muszą napisać tekst zachęcający do zakupu, ale mają za mało czasu i doświadczenia, by zrobić to na wyższym poziomie.
  • Dla osób, które wkrótce będą musiały napisać coś do klientów i boją się, że nie wiedzą, jak to dobrze zrobić.
  • Dla osób, które fascynują się słowem pisanym i chcą przejść z poziomu "fajnego" pisania na wyższy poziom tekstów, które bezpośrednio zarabiają na ich wyngarodzenie.
  • Dla osób, którym aktualne teksty przestały działać, straciły swoją skuteczność i trzeba stworzyć szybko coś nowego - bardzo szybko i bardzo skutecznego.
  • Dla osób, które mają już dość groszowych zysków i chcą słowami prowadzić więcej klientów do zakupu.
  • Dla osób, które próbowały już uczyć się copywritingu, ale stoją w miejscu, bo choć wiedzą więcej, nadal ich teksty za mało sprzedają i nie chcą marnować czasu na kolejne bzdety.
  • Dla osób, które chcą lepiej pokazać klientom wartość swojej marki i produktów tak, by zyskały w ich oczach kilka razy więcej i zwiększyło to prawie natychmiast sprzedaż.
  • Dla osób, które kolekcjonują kursy copywriterskie i nie chcą stracić przeboju roku 2021, a więc nadal nie wiedzieć, na czym polega wzorcowa metoda sprzedaży.
  • Dla osób, które chcą dołączyć do grona zawodowych copywriterów, znanych i cenionych za dużą sprzedaż, jaką wywołują ich teksty.
  • Dla tych, którzy chcą korzystać ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych copywriterów, zamiast wypocin amatorów i ich ebooków.
  • Dla tych, którym po prostu marzy się być copywriterem, bo widzą, jak takie osoby żyją i jak im łatwo realizować swoje cele i marzenia.
  • Dla tych, którzy szukają kursów, zastępujących stacjonarne szkolenia i pomogą im rozwijać umiejętności na miejscu i bez kosztów podróży, z większą skutecznością, dzięki koncentracji na swoich tekstach.
12 kursów - po jednym na miesiąc

Plan szkoleń:

Oto przed Tobą dwanaście wzorców zakupowych klientów. Mam na myśli sytuacje z ich życia, które najczęściej prowadzą ich do zamówienia produktu lub usługi. Pokazuję dokładnie, co napisać w takiej sytuacji, by nie stracić okazji, która sama się pcha w ręce.  

Chcesz zdobywać klientów natychmiast po tym, jak przeczytają, co dla nich masz, nawet, jeśli do tej pory nie czyli potrzeby zakupu?
Read More
Problem
Jak uprościć całą sprzedaż nawet do pięciu prostych zdań? Już jeden z tych powodów potrafi przekonać klienta do zakupu. A co dopiero cała piątka?
Read More
Basta
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 22 marca - czekaj na konkretne informacje.
Parasol
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 19 kwietnia - czekaj na konkretne informacje.
Typ
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 24 maja - czekaj na konkretne informacje.
Przymus
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 21 czerwca - czekaj na konkretne informacje.
Facynacja
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 19 lipca - czekaj na konkretne informacje.
Polecenie
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 23 sierpnia - czekaj na konkretne informacje.
Podziw
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 20 września - czekaj na konkretne informacje.
Awans
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 18 października - czekaj na konkretne informacje.
Pragnienie
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 22 listopada - czekaj na konkretne informacje..
Zamiennik
Szczegóły na temat kursu dostępne będą od 13 grudnia - czekaj na konkretne informacje.
Oparzenie

14 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

10 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Słowo Fortumy VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

7990 zł
  • 12 szkoleń video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 36 tekstów
  • 12 x 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Słowo Fortuny PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

2470 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 36 tekstów
  • 12 x 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Słowo Fortuny ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

1470 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena 12 tekstów
  • 12 x 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
Chcesz ZOBACZYĆ WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co daje Ci Słowny Sprzedawca >>

Dynanet.pl pomaga lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Najnowsze artykuły

  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?

    Gru 3, 2019

  • 12 kroków anonimowego copywritera
    12 Kroków Anonimowych Copywriterów

    Sie 6, 2019

  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

    Kwi 9, 2019

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn