Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)

Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację

Szósty z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Kurs online (vod)

Jak w godzinę z przeciętnego produktu zrobić fascynujący - tworząc jego nowy opis?

Nie chcą kupować? Brak Ci Atutów Sprzedażowych. 

Jeśli klienci ignorują Twoje słowa, nie reagują na Twoje materiały marketingowe albo tylko czytają je i oglądają, ale nie kupują, masz przed sobą 6 technik fascynacji tekstem, używanych przez twórców najbardziej popularnych powieści.

Za ich pomocą sprawisz, że Twoje słowa zaczną nagle budzić ekstremalne zainteresowanie. Będą pociągać do zakupu tak silnie, że możesz zacząć otrzymywać wiadomości od zniecierpliwionych klientów, domagających się linka zakupowego najszybciej, jak to możliwe.

Te 6 technik fascynacji tekstem rozwijane były przez redaktorów powieści, którzy pomagali ich autorom tak je dopracować, by stawały się bestsellerami. Każda powieść, jaka odniosła ogromny sukces zawiera większość z tych 6 technik fascynacji tekstem. Przez lata trzymane były w tajemnicy, aż jeden z redaktorów postanowił je pokazać i wyjaśnić, jak działają. (Był między innymi redaktorem Kena Folleta.)

A działaj tak, że wywołują emocjonalne napięcie w umyśle czytelnika. Jest ono potrzebne, by nie przestawał czytać kilkusetstronicowych powieści. Jeden podsycają ekstremalne zaciekawienie, inne są po to, by czytanie sprawiało przyjemność. Tak jak czytelnik powieści było gotowy poświęcić kilka dni na przeczytanie powieści lub zarwać noc, by ją skończyć, tak i Ty swoimi słowami możesz zacząć budzić ekstremalne zainteresowanie. Nie ma znaczenia czym chcesz zainteresować klientów, czy Cię znają, lubią, czy może pierwszy raz zetkną się z Twoimi słowami. Możesz sprawić, że będą czytać Twoje słowa z wypiekami na twarzy, zapominając przy tym o całym świecie, nie mówiąc już o jakiejkolwiek konkurencji.

Po takim ekstremalnie wciągającym tekście zakup to tylko kwestia czasu, bo wyjaśnię Ci, jak 6 technik fascynacji zmienić w 6 atutów sprzedażowych dla Twojego produktu. Dzięki nim najczęściej już w trakcie czytania klient desperacko szuka linku do zakupu, byle tylko zaspokoić ciekawość i mieć na własność to, co tak intrygująco opisujesz.

Wiem, że brzmi to może przesadnie, ale to właśnie przesada budzi największe zainteresowanie. Kup obejrzyj i wyciągnij własne wnioski. W najgorszym wypadku stracisz niecałe dwie stówy. W najlepszym, będziesz pisać ekstremalnie interesujące teksty.

Zapraszam Cię do zapoznania się z tym kursem, póki jeszcze jest dostępny, bo wiesz, że co jakiś czas niektóre usuwam ze sprzedaży i szkoda by było, żeby Cię ominęło te 6 technik budzenia ekstremalnego zainteresowania słowami.

To coś, co każdy piszący może natychmiast wykorzystać w każdym swoim tekście. Sprzedawać bez wielkich "korzyści". Co ciekawe, mimo że ten element pochodzi z literatury, nie trzeba być pisarzem, by z niego na co dzień korzystać!

Ten kurs może uczynić Cię gwiazdą nie tylko copywritingu! Dzięki 6 Atutom Sprzedażowym jesteś w stanie podbić każdą branżę - swoimi słowami. Oczywiście niczego nie musisz kupować, jeśli już masz gwiazdorską pozycję i gaże. W każdym innym przypadku warto chociaż spróbować wspiąć się wyżej.

W 2013 nawiązałem współpracę z kilkoma dużymi firmami, bo wystąpiłem w telewizji. Dwie rzeczy pamiętam z tego wywiadu na żywo w TVN CNBC z parkietu Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Przede wszystkim wpadkę w 38 sekundzie, gdy nie potrafiłem z siebie wydusić ani słowa. Myślałem, że się zapadnę pod ziemię ze wstydu. Jeden ze znajomych tak mi to opisał:

“Darek, pamiętam ten wywiad. Mój odbiór był bardzo na plus. Po latach odtwarzam wrażenia i przychodzą mi do głowy takie określenia: naturalnie, z pasją, wie o czym mówi. Zacięcia nie pamiętam... może była jakaś pauza, ale raczej nie wyglądała na wpadkę....” Ja się czułem podle, a odbiór był zupełnie inny.

Mówiąc krótko: możesz się czuć jak szmata i jednocześnie zdobywać dobrych klientów. Jak to możliwe? Myślę, że to dlatego, że w tym wywiadzie użyłem pewnego zdania. Program miał sporą oglądalność, więc usłyszało to wiele osób. W tym prezes pewnej znanej firmy kosmetycznej, który natychmiast chciał mnie zatrudnić.

Wtedy nauczyłem się jednego: te słowa budują wartość. Nawet, jeśli Twoje emocje mówią: jesteś do niczego. I Twój produkt też! Te słowa same z siebie zachęcają do współpracy i zakupu. Chcesz wiedzieć, jakie to słowa?

Pierwsza lekcjagratis:

6 Archetyp Sprzedaży

Plan lekcji:

Długość filmów: 1:07:31 (godzina i siedem minut)

Ten kurs udowadnia, że nawet z małej chmury może lecieć duży deszcz pieniędzy.  Bo klient w Internecie nie kupuje Twojego produktu, tylko przekaz, jaki tworzysz. Produkt dostaje dopiero po zakupie. Jeśli do niego dojdzie. A wiesz,  zwiększyć siłę swojego marketingu, by deszcz pieniędzy przerodził się w oberwanie chmury? Tu się właśnie tego dowiesz:

Na czym polega przewaga fascynacji na każdą inną formą marketingu? Jakie rozwiązuje problemy z pisaniem i sprzedażą?
Dlaczego Fascynacja?
Skąd się wzięła metoda Fascynacji i jaka zasada daje jej największą siłę marketingową? Tu znajdziesz odpowiedź na pytanie: co zrobić, gdy klienci patrzą, a nie kupują?
Przekaz siły
Poznasz zasadę "3 meczy klienta" i co napisać, by produkt nabrał największego znaczenia dla klienta?
Wysokie stawki
Tu pokażę Ci, co z natury przyciąga uwagę każdego klienta i 3 bardzo przyjemne źródła inspiracji do tworzenia nie-zwykłych opisów. Masz to codziennie przed oczami i nie wiesz, jak wykorzystać w copywritingu!
Nieprzeciętne postacie
Wytłumaczę Ci, jaki rodzaj napięcia ma największy wpływ na sprzedaż i jak je wywoływać słowami. Jako przykład zastosowania tego atutu pokazuję tekst z najważniejszym pytaniem każdego copywritera.
Dramatyczne pytanie
Jak wykorzystać w tekście zasadę Nieoczekiwana Zmiana Miejsc i dlaczego pomaga zwiększyć siłę sprzedażową każdego tekstu?
Śmiały pomysł
Jak budować wartość produktu lub usługi, nie obiecując klientowi żadnej namacalnej korzyści? Taki tekst staje się wyzwaniem dla klienta i bardzo trudno mu się oprzeć jego sile przekonywania.
Atrakcyjna lokalizacja
Moja ulubiona technika pisania, która wzbudza zainteresowanie, "produkuje" fanów ale i hejterów. Obu tych grup potrzebujesz do zwiększania sprzedaży!
Emocjonalna perspektywa
Podsumowanie: jak konkretnie pisać teksty, wykorzystujące Atuty Sprzedaży? Instrukcja krok po kroku.
Tworzenie fascynującego przekazu
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Fascynacja VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

799 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 3 tekstów
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Fascynacja PRO

Kurs z analizą i oceny tekstu

297 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeniem
  • Ocena 1 tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Fascynacja ECO

Sam kurs (wersja ekonomiczna)

197 zł
  • Nagrania video
  • Nagrania audio (mp3)
  • Transkrypcja nagrań w panelu
  • PDF ze streszczeneim
  • Ocena tekstu
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>
To jedna z 12 cześci całego programu

Kurs dostępny nieco taniej w pakiecie Słowo Fortuny

Możesz go nabyć z całym pakietem. Dzięki temu nauczysz się sprzedawać w najróżniejszych okolicznościach a nie tylko w jeden, ulubiony sposób. I trochę zaoszczędzisz, bo w pakiecie jest taniej - otrzymujesz 2 kursy gratis.

Kliknij i zobacz całość >>

Chcesz ZOBACZYĆ WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co daje Ci Słowny Sprzedawca >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00