Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Szósty z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Jak w godzinę z przeciętnego produktu zrobić fascynujący - tworząc jego nowy opis?
Nie chcą kupować? Brak Ci Atutów Sprzedażowych.
Jeśli klienci ignorują Twoje słowa, nie reagują na Twoje materiały marketingowe albo tylko czytają je i oglądają, ale nie kupują, masz przed sobą 6 technik fascynacji tekstem, używanych przez twórców najbardziej popularnych powieści.
Za ich pomocą sprawisz, że Twoje słowa zaczną nagle budzić ekstremalne zainteresowanie. Będą pociągać do zakupu tak silnie, że możesz zacząć otrzymywać wiadomości od zniecierpliwionych klientów, domagających się linka zakupowego najszybciej, jak to możliwe.
Te 6 technik fascynacji tekstem rozwijane były przez redaktorów powieści, którzy pomagali ich autorom tak je dopracować, by stawały się bestsellerami. Każda powieść, jaka odniosła ogromny sukces zawiera większość z tych 6 technik fascynacji tekstem. Przez lata trzymane były w tajemnicy, aż jeden z redaktorów postanowił je pokazać i wyjaśnić, jak działają. (Był między innymi redaktorem Kena Folleta.)
A działaj tak, że wywołują emocjonalne napięcie w umyśle czytelnika. Jest ono potrzebne, by nie przestawał czytać kilkusetstronicowych powieści. Jeden podsycają ekstremalne zaciekawienie, inne są po to, by czytanie sprawiało przyjemność. Tak jak czytelnik powieści było gotowy poświęcić kilka dni na przeczytanie powieści lub zarwać noc, by ją skończyć, tak i Ty swoimi słowami możesz zacząć budzić ekstremalne zainteresowanie. Nie ma znaczenia czym chcesz zainteresować klientów, czy Cię znają, lubią, czy może pierwszy raz zetkną się z Twoimi słowami. Możesz sprawić, że będą czytać Twoje słowa z wypiekami na twarzy, zapominając przy tym o całym świecie, nie mówiąc już o jakiejkolwiek konkurencji.
Po takim ekstremalnie wciągającym tekście zakup to tylko kwestia czasu, bo wyjaśnię Ci, jak 6 technik fascynacji zmienić w 6 atutów sprzedażowych dla Twojego produktu. Dzięki nim najczęściej już w trakcie czytania klient desperacko szuka linku do zakupu, byle tylko zaspokoić ciekawość i mieć na własność to, co tak intrygująco opisujesz.
Wiem, że brzmi to może przesadnie, ale to właśnie przesada budzi największe zainteresowanie. Kup obejrzyj i wyciągnij własne wnioski. W najgorszym wypadku stracisz niecałe dwie stówy. W najlepszym, będziesz pisać ekstremalnie interesujące teksty.
Zapraszam Cię do zapoznania się z tym kursem, póki jeszcze jest dostępny, bo wiesz, że co jakiś czas niektóre usuwam ze sprzedaży i szkoda by było, żeby Cię ominęło te 6 technik budzenia ekstremalnego zainteresowania słowami.
To coś, co każdy piszący może natychmiast wykorzystać w każdym swoim tekście. Sprzedawać bez wielkich "korzyści". Co ciekawe, mimo że ten element pochodzi z literatury, nie trzeba być pisarzem, by z niego na co dzień korzystać!
Ten kurs może uczynić Cię gwiazdą nie tylko copywritingu! Dzięki 6 Atutom Sprzedażowym jesteś w stanie podbić każdą branżę - swoimi słowami. Oczywiście niczego nie musisz kupować, jeśli już masz gwiazdorską pozycję i gaże. W każdym innym przypadku warto chociaż spróbować wspiąć się wyżej.

W 2013 nawiązałem współpracę z kilkoma dużymi firmami, bo wystąpiłem w telewizji. Dwie rzeczy pamiętam z tego wywiadu na żywo w TVN CNBC z parkietu Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Przede wszystkim wpadkę w 38 sekundzie, gdy nie potrafiłem z siebie wydusić ani słowa. Myślałem, że się zapadnę pod ziemię ze wstydu. Jeden ze znajomych tak mi to opisał:
“Darek, pamiętam ten wywiad. Mój odbiór był bardzo na plus. Po latach odtwarzam wrażenia i przychodzą mi do głowy takie określenia: naturalnie, z pasją, wie o czym mówi. Zacięcia nie pamiętam... może była jakaś pauza, ale raczej nie wyglądała na wpadkę....” Ja się czułem podle, a odbiór był zupełnie inny.
Mówiąc krótko: możesz się czuć jak szmata i jednocześnie zdobywać dobrych klientów. Jak to możliwe? Myślę, że to dlatego, że w tym wywiadzie użyłem pewnego zdania. Program miał sporą oglądalność, więc usłyszało to wiele osób. W tym prezes pewnej znanej firmy kosmetycznej, który natychmiast chciał mnie zatrudnić.
Wtedy nauczyłem się jednego: te słowa budują wartość. Nawet, jeśli Twoje emocje mówią: jesteś do niczego. I Twój produkt też! Te słowa same z siebie zachęcają do współpracy i zakupu. Chcesz wiedzieć, jakie to słowa?
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Ten kurs udowadnia, że nawet z małej chmury może lecieć duży deszcz pieniędzy. Bo klient w Internecie nie kupuje Twojego produktu, tylko przekaz, jaki tworzysz. Produkt dostaje dopiero po zakupie. Jeśli do niego dojdzie. A wiesz, zwiększyć siłę swojego marketingu, by deszcz pieniędzy przerodził się w oberwanie chmury? Tu się właśnie tego dowiesz:


Dlaczego Fascynacja?


Przekaz siły


Wysokie stawki


Nieprzeciętne postacie


Dramatyczne pytanie


Śmiały pomysł


Atrakcyjna lokalizacja


Emocjonalna perspektywa


Tworzenie fascynującego przekazu
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Fascynacja VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Fascynacja PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Fascynacja ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
