Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Piąty z 12Archetypów ZakupowychKlienta
Copywriterska wersja "stopy w drzwiach" - najlepszego modelu sprzedaży na świecie
Użyj tego klucza do zamkniętego na zakup umysłu klienta i sprzedawaj więcej tym, którzy najmniej tego chcą, choć potrzebują
Pokażę Ci, jak korzystać z trzech elementów antycznej retoryki do współczesnej sprzedaży opartej wartościach, logice i emocjach.
Pod wpływem takiego tekstu klient może zacząć robić rzeczy niemożliwe:
1. Zmienić stałego i sprawdzonego dostawcę usług na nowego, który dopiero zaczyna i nie ma jeszcze żadnych referencji.
2. Przestać patrzeć na cenę, gdy wszystkie produkty wydają mu się takie same.
3. Poczuć silne emocje przy zakupach, które do tej pory emocji nie budziły i pod ich wpływem kupić to, co oferujesz.
Najczęściej przydaje się to, gdy opisujesz produkt, który klient i tak musi kupić i nie trzeba go do tego przekonywać, tylko pozostaje mu wybór u kogo.
Taki klient jest już w połowie drogi do zakupu, bo przeszedł dwie pierwsze ćwiartki Tarczy Klienta ("czy tego potrzebuję", i "jakie będą efekty") i wymaga dopasowania komunikatu do jego sytuacji. Jeśli piszesz do takiej osoby i nie dopasujesz swoich słów do miejsca, w którym Cię czyta, utrudnisz sobie sprzedasz!
Bo z powodu niedopasowania taki klient szybko wróci na początek Tarczy Klienta i zada sobie absurdalne w tym momencie pytanie: czy ja tego w ogóle potrzebuję?
A ponieważ sprzedajesz coś, czego potrzebuje, więc nie znajdzie żadnych argumentów za, bo jest już w swoim myśleniu dwa kroki do przodu i koniec.
Kluczem do sprzedaży w takiej sytuacji jest warunkowanie logiczne, dzięki któremu klient widzi, że sprzedawany produkt idealnie wpisuje się w tę chwilę jego życia i poczuje, że musi to kupić…
Poza sytuacją, gdy sprzedajesz rzecz oczywistą ten typ tekstów pomoże Ci przekonać do zakupu klientów, którzy skupieni są tylko na cenie, albo od zawsze kupują inny produkt i nie widzą żadnego powodu do zmiany.
Ten psychotrening pisania wyostrzy Twoje zmysły copywriterskie poza zwykłe granice. Gdy inni będą zastanawiać się, jak najlepiej opisać produkt lub usługę, Ty usuniesz bezpiecznik zakupowy klienta, który go to je pory chronił przez wydawaniem pieniędzy.
Od jutra nagła zmiana?
Gdy siadasz do pisania ważnego tekstu, czy od razu wiesz, co napisać, by wywołać określony efekt, działanie, dużą sprzedaż?
To możliwe. Od jutra możesz zacząć pisać w nowy, lepszy sposób. Chyba, że już tego nie potrzebujesz?
Ludzie od zawsze sobie coś postanawiali. Po Nowym Roku roku rzucę palenie, pójdę na siłownię, zacznę się lepiej odżywiać... Ty możesz postanowić sobie lepiej pisać. Nie od Nowego Roku, nie od przyszłego poniedziałku, ale od jutra. I ten cel osiągnąć...
Jak to możliwe?
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Zacznij w sprzedaży wykorzystać Hetmana Emocji – jedno przekonanie klientów, które bije wszystkie inne. Zobaczysz, jak pisać z pomocą najstarszej formuły perswazyjnej, wzbogaconej o najnowsze odkrycia neurobiologów. Dzięki temu KAŻDY Twój tekst nabierze większej mocy przekonywania. Jeśli piszesz dla kogoś – będą chcieli Ci więcej płacić, bo konwersja będzie mówiła za Ciebie. Jeśli piszesz dla siebie… po prostu więcej zarobisz.
Epithymía
Pathos
Ethos
Logos
BONUS: Co zrobić, gdy klient nie chce kupić?
BONUS: Konflikt przekonań klienta
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Przymus VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji na Skype
Przymus PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeniem
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype
Przymus ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)
- Nagrania video
- Nagrania audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- PDF ze streszczeneim
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji na Skype