Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Jedenasty z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Jak pisać do osób, które chcą wszystko mieć taniej?
Archetyp „zamiennik” jest jednym z najtrudniejszych do przeskoczenia w sprzedaży. Chyba, że wiesz o kliencie coś, z czego on może nawet sobie nie zdaje sprawy…
Po tym szkoleniu będziesz w stanie swoimi słowami sprzedawać droższe produkty klientom, dla których niska cena jest świętością.
Jeśli więc osobom, do których piszesz choć raz przeszła przez głowę myśl: to za drogo, to tu znajdziesz sposób komunikacji z nimi, który zadowoli obie strony transakcji.
A że każdy tak myśli od czasu do czasu, to będzie to jeden z Twoich najważniejszych archetypów komunikacji w codziennej pracy.
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Poznasz tu 6 bardzo skutecznych metod zwiększania sprzedaży tekstem. Najlepiej się sprawdzają w sytuacji, gdy klient szuka tańszej alternatywy dla Twojego produktu („proszę o rabacik”). A że każdy klient o tym myśli… to chyba każdy tego potrzebuje?


Zaskoczenie


Dopasowanie


Antyperswazja


Zamiana


Przeniesienie


Trailery
