Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Dziewiąty z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Sprzedawaj skuteczniej swoimi słowami, gdy klienta motywuje chęć zyskania podziwu
Tak działa marketing przyczynowo-skutkowy.
Pomyśl, jak by to było być jedną z niewielu osób w branży, które świadomie używają tej silnej motywacji zakupowej klientów, która ich pozytywnie nakręca i pobudza do działania?
Mamy coraz więcej możliwości pokazywania się w sieciach społecznościowych. Ludzie to lubią. Chwalą się wakacjami, samochodami, domami, sylwetką na plaży i na siłowni… zaczynasz dostrzegać, że pragnienie bycia podziwianym staje powoli pragnieniem numer 1?
A Ty teraz stoisz przed okazją zakupu jedynego kursu, który Cię nauczy, jak pisać do takich ludzi w sposób przebadany naukowo. To są tak silne mechanizmy, że trudno im się oprzeć. Gdy jednak połączymy motyw zakupowy z właściwymi słowami, której najsilniej podziałają na takich klientów, otrzymasz kurs, który będzie Twoją przepustką do lepszego marketingu, większej sprzedaży i rozpoznawalności w branży.
Chyba, że wolisz zignorować dziesięciolecia badań profesora Cialdiniego i robić to "po swojemu" albo na ślepo, może się uda?
Nie wiem, czy staniesz się Numerem 1 w copywritingu i sprzedaży, to już zależy w 100% od Ciebie. Ale droga na szczyt prowadzi przez ten kurs.
Pierwsza lekcja gratis:
Plan lekcji:
Jak słowami zmotywować do zakupu osobę, której motywem działania jest chęć wywołania podziwu aka próżność? Gdy nie znasz głównej zasady wywierania wpływu masz 50% szansy, że popełnisz tu największy błąd. Zwłaszcza, że „intuicja” najczęściej podpowiada Ci coś, co w tym kontekście szkodzi sprzedaży. Naprawimy to! Tego błędu już więcej nie popełnisz.


Przygotowanie


Aktywacja


Właściwy przekaz


Thor wrażliwości


Aprobata społeczna


Wczytanie reakcji
