Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)

Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację

Trzeci z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Kurs online (vod)

Usuń te trzy hamulce obiekcji, a zobaczysz szybsze reakcje na Twoje oferty sprzedażowe

Jeśli Twój produkt lub usługa nie dają bezpośredniej korzyści z zakupu, to nie sprzedasz ich, opisując korzyści z zakupu 🙂

Czyli zwykła metoda, jakiej uczą na każdym kursie copywriterskim jest w tym momencie delikatnie mówiąc bezużyteczna. Mam na myśli "pisz o korzyściach, a nie cechach". Piszesz o korzyściach, i piszesz, a klienci nie kupują.

W tej sytuacji zaczynasz myśleć, że źle piszesz, skoro nie kupują, że nie umiesz pisać o korzyściach i mówisz "copywriting nie działa"! Fakt, taki copywriting nie działa. Korzystając z konwencjonalnego copywritingu niewiele w tej sytuacji sprzedasz. I co teraz?

Gdy produkt jest "na później", klienci znajdują wiele wymówek, by także zakup odłożyć na później, co wiadomo, że kończy się brakiem sprzedaży.

Wzorcowym przykładem takiego produktu jest ubezpieczenie. Płacisz za coś, co może przyda Ci się w przyszłości. I to "może" sprawia, że myśli, że może nie kupować teraz. Ja takie produkty nazywam "Parasolami", bo są potrzebne w tylko określonych sytuacjach i tylko szukamy wymówek, by ich nie zabierać ze sobą.

Doskonale rozumiem tę sytuację, bo byłem kiedyś agentem ubezpieczeniowym. Sprzedawałem "niepotrzebne" ubezpieczenia na życie. Najtrudniej było doprowadzić klienta do przekonania, że potrzebuje takiego ubezpieczenia. To wtedy powstała słynna metofora "Prezerwatywy ubezpieczeniowej", która sprawiała, że klient, który już miał jakieś ubezpieczenie dostrzegał potrzebę dokupienia kolejnego.

Każda sytuacja, gdy próbujesz takiego klienta przekonać "na korzyści" rodzi obustronną frustrację. Klient ma poczucie, że wciskasz mu produkt, którego nie potrzebuje, a Ty się wkurzasz, że nie kupuje czegoś, co jest mu potrzebne. Taki klient już do Ciebie nie wróci, bo nikt nie lubi wciskania.

Mogę Cię nauczyć alternatywnego podejścia do sprzedaży "na korzyści", która w sytuacji gdy sprzedajesz produkt "Parasol" tylko zniechęca klientów do zakupów u Ciebie.

Dam Ci 9 konkretnych podpowiedzi, które pomogą Ci rozbroić 3 najważniejsze obiekcje klientów, którzy powinni kupić Twój produkt, ale tego nie robią. Bo klienci mają więcej powodów, by nie kupować niż to robić.

W tym krótkim psychokursie prowadzę Cię za rączkę w stworzeniu ramy dla tekstu, który po kolei eliminuje wymówki. Od tej pory będziesz wiedzieć, jak stworzyć tekst, który pozbawi klienta złudzeń, że nic się nie stanie, jak teraz od Ciebie nie kupi.

Chcesz się tego szybko nauczyć? No to się szykuj na te lekcje:

  • Gdy klient mówi “może kupię” odsłania przed Tobą miejsce najbardziej podatne na perswazję. I wtedy to jedno zdanie otwiera go na zakup.
  • Jeden rodzaj argumentów na literę “N”, który działa na klienta, gdy rozwiązywany przez produkt problem nie jest dla niego problemem, którym należy się przejmować.
  • NiJaMa - najtrudniejszy do pokonania kompleks obiekcji klienta. Ale tylko do czasu, gdy go nie rozszyfrujesz. Już mówię, jakie trzy rzeczy warto napisać w odpowiedzi.
  • Jak wykorzystać zasadę wysokiej stawki zamiast powszechnie stosowanej argumentacji “na prawdopodobieństwo”? Rozwinięcie powinno przerazić klienta, ale koniec uspokoić.
  • Zaskakująca metoda przekonywania bez przekonywania za pomocą innych ludzi. Tylko to pokaż, albo napisz tym. Często wystarczy jedna liczba.
  • Jak skłonić klienta do wyboru Twojego produktu lub usługi, gdy ma do wyboru wiele innych tańszych i lepszych? Metoda “na świętego” dla każdego, kto ze “świętością” niewiele ma wspólnego, wystarczy, że zaoferuje to.
  • Jak sprawić, by klient nie chciał odkładać zakupu na później, tylko postanowił zrobić to teraz? “Twoja walka jest skończona!”

Pierwsza lekcjagratis:

Trzecia rama zakupowa klienta

Plan lekcji:

Długość filmów: 36:23

A jak ten kurs pomoże Ci lepiej docierać do 67% klientów, którzy nie wykluczają zakupu, ale nie są jeszcze na to gotowi? Odpowiedz na 3 najważniejsze wymówki tej grupy i daj im to, czego naprawdę szukają:

Na czym polega różnica w sprzedaży tej specyficznej grupie klientów? Poznaj ich 3 "mocne" wymówki i popraw swój marketing, odpowiadając na nie klientom.
Parasol
Mnóstwo ludzi kupuje bez wyraźnej i świadomej potrzeby. Twoi klienci też tak będą robić, gdy im pokażesz to, o czym mówię w tej lekcji. Aby Ci ułatwić sprzedaż, dam Ci nawet początek zdania, które Ty musisz tylko dokończyć, by zobaczyć, jak Twoi klienci kupują coś, czego wydaje im się, że nie potrzebują.
Musi coś zrobić
Jaką różnicę musisz pokazać, by klienci chętniej wybierali Ciebie i Twoje usługi lub produkty? W tej lekcji pokazuję w czym lepsze jest przekazywanie wiedzy od informacji i 3 elementy Twojego nowego sposobu komunikacji z klientami
Musi wybrać Ciebie
Dajesz mu jeden ostateczny powód zakupu. A potem drugi, wzmacnia siłę przekazu każdego tekstu. Na koniec trzeci, który skłania do działania najbardziej niepewnych klientów. I to wszystko znajdziesz w tej jednej krótkiej lekcji.
Musi wybrać teraz
To jedna z 12 cześci całego programu

Kurs dostępny tylko w pakiecie Słowo Fortuny

Możesz go nabyć z całym pakietem. Dzięki temu nauczysz się sprzedawać w najróżniejszych okolicznościach a nie tylko w jeden, ulubiony sposób. I trochę zaoszczędzisz, bo w pakiecie jest taniej - otrzymujesz 2 kursy gratis.

Kliknij i zobacz całość >>

Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00