Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)

Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację

Pierwszy z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Kurs online (vod)

Chcesz zdobywać klientów natychmiast po tym, jak przeczytają co dla nich masz, nawet, jeśli do tej pory nie czuli żadnej potrzeby zakupu?

Przestań wierzyć w głupią zasadę, że klient musi Cię polubić, by kupić. Kochasz wszystkich sprzedawców? Pewnie, że nie. A jednak kupujesz od nich. Bo mają coś, co jest Ci bardzo potrzebne. Ta zasada pomoże Ci sprzedawać więcej.

Klienci nie kupują dlatego, że Cię lubią, tylko że im się to opłaci. Im większą potrzebę czują, tym szybciej i więcej kupują. Zamiast więc bawić się w przytulanie, lepiej skupić się na ich problemie i potrzebie.

Nie ma chyba nic gorszego w marketingu niż brak kupujących. Gdy Ty się starasz, a nikt na to nie reaguje. Albo prawie nikt. To jest jakiś koszmar. Jedną z przyczyn może być to, że Twój marketing nie tworzy silnej potrzeby posiadania. A tu pokazuję Ci, jak ją wywoływać.

Czy wiesz, co pisać w postach, e-mailach, opisach i na landingach, by więcej osób kupowało? Jeśli tak, gratuluję! Tu się dowiesz, jak zwiększyć swoją skuteczność. Jeśli nie… to na co czekasz? Na cud?

Co Ci da poznanie tego archetypu?

  • Odkryjesz, co możesz prawie natychmiast napisać, by klient szybko doszedł do zamówienia? Pokażę Ci nietypowy rodzaj bodźców zakupowych i co zrobić, by po ich wpływem klient się nie uciekał od zamówienia.
  • Dowiesz się, jak pisać o problemach klientów, by to ich motywowało do zakupu? Poznasz sekret telemarketerów, dzięki któremu klient się nie "rozłączy" z Tobą po pierwszych słowach. Będzie to 11 początków zdań, które pomogą Ci zacząć pisać o Twoim produkcie lub usłudze.
  • Poznasz jedno zdanie, które często natychmiastowo zwiększa zaufanie klienta do Ciebie i otworzyć klienta na następny krok. Dzięki temu chętniej przeczyta, co masz mu do zaoferowania bez podważania Twoich propozycji.
  • Czy klient sam może prosić o pomoc, pytając co kupić od Ciebie? Tak, gdy poczuje, że tego bardzo potrzebuje. Możesz mu pomóc to poczuć, wywołując jeden z siedmiu koszmarów, jakie go mogą dręczyć. Klient musi czuć dyskomfort, by prosić o pomoc. Ty stajesz się wybawcą.
  • Jak nagle zmobilizować klienta do zakupu Twojego produktu lub usługi? Pokażę Ci, jak tworzyć słowne obrazy mentalne, na które klient nie może spokojnie patrzeć i pod ich wpływem podejmuje decyzje o działaniu w kierunku zamówienia.
  • Co ma wspólnego skuteczny marketing z horrorami i jak to prowadzi klientów do zamówienia? Zastosuj zasadę wywiadówki w komunikacji, wykorzystując silniejszy motor działania niż niechęć przed zakupem.
  • Jak presja uwalnia klienta z opresji? Chcesz, by klient postrzegał Twój produkt lub uslugę jako jedyną dostępną opcję zakupu? Utwórz słowami koło ratunkowe, a zobaczysz, jak je chwyta i nie puszcza, nawet, gdy konkurencja będzie oferować niższe ceny.
  • Jaki jeden rodzaj tekstu sprawia, że klient bardzo chce mieć to, co opisuje? Dzięki niemu często klient od razu przeskakuje do zakupu, bo postrzega to, co sprzedajesz jako najlepsze w jego sytuacji i nie chce nic innego.
  • Jak wykorzystać największe marzenie klienta (to żadna tajemnica) do sprzedaży produktów, które same w sobie są mało atrakcyjne? Gdy zobaczysz, co naprawdę klient chce kupić, każdy tekst może stać się pretekstem do zakupu.

Archetyp Problem pomoże Ci lepiej dopasować tekst do klientów i taki jest jego cel. Poprawia trafność, zwiększa postrzeganą wartość produktu i mobilizuje do zakupu. Robi to w ten sposób, że wywołuje silną potrzebę tego, co oferujesz.

Pierwsza lekcjagratis:

Pierwszy i najważniejszy Archetyp Zakupowy

Plan lekcji:

Długość filmów: 1:09:14 (godzina i dziewięć minut)

Jak sprawić, by klient bardziej chciał kupić, niż Ty sprzedać? Zamiast walczyć o jego zamówienie postaw go w sytuacji, która domaga się natychmiastowego działania. Zakup u Ciebie będzie jedynym sensownym wyjście:

Jak przestać walczyć o każde zamówienie? Pokażę Ci prostą zasadę sprzedaży, która zachęca klientów do zakupu, zamiast wywoływać odwrotny odruch. To znacznie przyspiesza zakupy klientów.
Problem
Pokażę Ci prosty trik telemarketerów, który sprawia, że klient nie rozłącza się po pierwszych słowach. Dostaniesz 11 początków zdań do wykorzystania w każdej sytuacji, miejscu i czasie. Twoje słowa brzmią zupełnie normalnie, a wciągają klienta w myślenie o problemie, co go będzie prowadziło wprost do zakupu.
Do tablicy!
7 stref mroku klienta, których unika. Nauczę Cię wywoływania słowami duchów klienta, które wskażą mu drogę do Twojego produktu. Ta nieprzyjemna konfrontacja pomoże Ci go wyprowadzić z jego strefy mroku.
Odpytywanie
Jak sprzedać klientowi produkt zanim jeszcze dojdzie do formularza zamówienia? Wyobraź sobie sytuację, gdy nawet mu nie wspominasz o zakupie, a mówi: dawaj, gdzie przelać pieniądze?! Chcesz zobaczyć, jak to działa u Ciebie?
Zagrożenie
W tej lekcji wyjaśnię, co odkryli twórcy horrorów, by robić genialne filmy, które ludzie uwielbiają. Dzięki temu wywoływanie lęku u klienta zamiast go odstraszać, zachęci do szybkiego zakupu! Tu najczęściej zapada ostateczna decyzja o zakupie, więc musimy na to zwrócić największą uwagę.
Wywiadówka
Mówi się, że klienci nie lubią nachalnych sprzedawców, wolą sami kupować bez żadnej presji. To prawda, ale tylko częściowa. W tej lekcji pokażę Ci drugą stronę sprzedaży, gdzie klient oczekuje presji i nacisku rezygnuje z zakupu, gdy tego nie robisz!
Ostatnia szansa
Zobaczysz, że Twój produkt lub usługą mogą być znacznie gorsze, niż konkurencja, droższe i mniej atrakcyjne. Jeśli tylko spełnia jeden warunek, który najbardziej się liczy dla klienta z problemem - Ty sprzedasz, a lepsi będą tylko patrzeć!
Ściąga prymusa
Jak nie opisywać swoich produktów i usług, mimo, że wielu "ekspertów" dokładnie to radzi. Jedna z popularnych książek na rynuku polskim tego uczy i wprowadza ludzi w błąd! W rzeczywistości klient z problemem bez względu na produkt chce zawsze tylko jednej rzeczy. Może nawet ani razu nie użyć produktu, a i tak będzie szczęśliwy, gdy mu to dasz.
Wreszcie wakacje!
To jedna z 12 cześci całego programu

Kurs dostępny tylko w pakiecie Słowo Fortuny

Możesz go nabyć z całym pakietem. Dzięki temu nauczysz się sprzedawać w najróżniejszych okolicznościach a nie tylko w jeden, ulubiony sposób. I trochę zaoszczędzisz, bo w pakiecie jest taniej - otrzymujesz 2 kursy gratis.

Kliknij i zobacz całość >>

Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00