Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację
Dziesiąty z 12Archetypów ZakupowychKlienta
Uwierzysz, że Twój klient tylko na to czeka?
Koniec z żebraniem o zamówienie lub zakup? NIE! To początek. Bo teraz klient może zacząć Cię o to błagać – dzięki zaprogramowanej reakcji, jaką nosi w sobie.
Dziesiąty archetyp komunikacji sprzedażowej to "oparzenie". Nie brzmi dobrze, wiem, ale używanie go w tekstach może Cię uczynić bardzo bogatą osobą.
Gdy piszesz w zwykły sposób, tak zwanym "językiem korzyści" próbujesz klienta przekonać do zakupu od zewnątrz. "Puk, puk? Mam fajny produkt, chcesz?"Jak wiesz, czasem to działa, ale klienci się uodpornili na zachwalanie. Nasz model komunikacji jest skuteczniejszy, bo opiera się na silnej reakcji klienta za zdefiniowane zagrożenie. Ty tylko przekierowujesz energię tej sprężynki na działanie - zakup Twojego produktu.
Nic na siłę. Bez tego też napiszesz tekst, ale nigdy nie będzie tak skuteczny, jak pisany w oparciu o ten archetyp.
Pierwsza lekcjagratis:
Plan lekcji:
Jak pisać skuteczniejsze teksty, korzystając z zaprogramowanej reakcji klienta? Przestań walczyć o uwagę i pieniądze daj tylko impuls do zakupu. Zamiast pisać o korzyściach z zakupu jak wszyscy, Ty wyróżnisz się trafnymi słowami, prowadzącymi do natychmiastowej reakcji klienta.