Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)

Sprzedaż nie polega na tym, że nauczysz się na pamięć jednego tekstu i będziesz zawsze pisać to samo. Bo przecież są różne sytuacje i musisz umieć do nich się dopasować. Wybrałem 12 najczęstszych sytuacji zakupowych i opracowałem dopasowaną do nich komunikację

Dziesiąty z 12Archetypów ZakupowychKlienta

Kurs online (vod)

Uwierzysz, że Twój klient tylko na to czeka?

Koniec z żebraniem o zamówienie lub zakup? NIE! To początek. Bo teraz klient może zacząć Cię o to błagać – dzięki zaprogramowanej reakcji, jaką nosi w sobie.

Dziesiąty archetyp komunikacji sprzedażowej to "oparzenie". Nie brzmi dobrze, wiem, ale używanie go w tekstach może Cię uczynić bardzo bogatą osobą.

Gdy piszesz w zwykły sposób, tak zwanym "językiem korzyści" próbujesz klienta przekonać do zakupu od zewnątrz. "Puk, puk? Mam fajny produkt, chcesz?"Jak wiesz, czasem to działa, ale klienci się uodpornili na zachwalanie. Nasz model komunikacji jest skuteczniejszy, bo opiera się na silnej reakcji klienta za zdefiniowane zagrożenie. Ty tylko przekierowujesz energię tej sprężynki na działanie - zakup Twojego produktu.

Nic na siłę. Bez tego też napiszesz tekst, ale nigdy nie będzie tak skuteczny, jak pisany w oparciu o ten archetyp.

Pierwsza lekcjagratis:

10 Archetyp Sprzedaży

Plan lekcji:

Długość filmów: 1:16:31 (godzina i szesnaście minut)

Jak pisać skuteczniejsze teksty, korzystając z zaprogramowanej reakcji klienta? Przestań walczyć o uwagę i pieniądze daj tylko impuls do zakupu. Zamiast pisać o korzyściach z zakupu jak wszyscy, Ty wyróżnisz się trafnymi słowami, prowadzącymi do natychmiastowej reakcji klienta. 

Jak pisać teksty do klientów, którzy mają zaprogramowaną silną reakcję na określony bodziec? Domyślna reakcja to "walcz albo uciekaj". My zmienimy to na "kupuj".
Nie spal ognia
nauczysz się używania bardzo silnego mechanizmu psychologicznego - mentalnej transportacji. Te słowa zmieniają klientów w szczęśliwe osoby - z Twoim produktem!
Powrót do przyszłości
Zobaczysz, jak ominąć jeden z podstawowych mechanizmów obronnych klienta, który uniemożliwia mu zakup Twojego produktu. Po tym klient "musi" kupić.
Zadania zastępcze
Powiem Ci, jak zmienić marzyciela w kupującego. A właściwie to sam się zmieni pod wpływem TYCH słów. A Ty nie popełnisz najgłupszego błędu nieskutecznych copywriterów.
Tryb implementacyjny
Dlaczego fantazjowanie o produkcie nie skłania klientów do zakupu? I co im trzeba obiecać?
Kontrastowanie mentalne
Pokażę Ci dwie drogi prowadzenia klient do zakupu za pomocą symulacji mentalnych. Tylko jedna z nich będzie właściwa. Która? To zależy od okoliczności i Twojego najsilniejszego argumentu zakupowego.
Silniejszy wygrywa
To jedna z 12 cześci całego programu

Kurs dostępny tylko w pakiecie Słowo Fortuny

Możesz go nabyć z całym pakietem. Dzięki temu nauczysz się sprzedawać w najróżniejszych okolicznościach a nie tylko w jeden, ulubiony sposób. I trochę zaoszczędzisz, bo w pakiecie jest taniej - otrzymujesz 2 kursy gratis.

Kliknij i zobacz całość >>

Chcesz mieć WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co dostaniesz, gdy kupisz Słownego Sprzedawcę >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00