
Jak sprzedawać więcej, sczególnie w czasach kryzysowych, gdy klienci liczą każdą złotówkę - bez żerowania na ich nieszczęściu?
-
Co to jest:
Plan krótkiego lub średniego tekstu skierowanego do klienta, który utknął w drodze do swojego celu i potrzebuje pomocy -
Najlepsze do:
Postów w Social Mediach, e-maili, może też tworzyć szablon do Landing Page
-
Co Ci to da:
Poznasz program pisania, dopasowany do sytuacji klienta, oparty na 6 angażujących elementach -
Spodziewany efekt:
Bezpośrednie zapytania o produkt lub usługę, przejście na stronę z opisem
Chcesz w tej chwili coś zrobić, by klienci nagle zaczęli bardziej interesować się Twoim produktem lub usługą?
Nie wielką kampanię czy rozbudowany lejek, ale coś, co nie zajmie zby wiele czasu i zobaczysz tego efekt, choćby w formie w formie pytania: opowiedz mi więcej o swoim prodkcie.
Napisz niesprzedażowy post, który sprawi, że klienci nagle zaczną interesować się Twoim produktem lub usługą. Łatwo powiedzieć. Trudniej napisać. Ale zaraz, przecież to napisałem 🙂
Cały problem z pisaniem postów sprzedażowych polega na tym, że nie chcemy ich pisać, ale chcemy efektu, jaki wywołują. Czyli nie zrażać czytelników, ale jednocześnie by finalnie sami zaczęli kupować.
Siła Nadziei to schemat komunikacji, który nazwałem Sześciopakiem Copywritera.
Trzy proste pytania pomogą Ci przyjąć krótkoterminową perspektywę klienta. Czyli o co klientowi chodzi TERAZ, gdy czyta Twoje słowa. Dzięki temu będziesz w stanie napisać tekst, który będzie bliski myślom klienta.
Potem pokażę Ci narzędzie resetujące wzorce myślenia klienta. To pomoże Ci wkleić do jego umysłi myśl o tym, że warto kupić Twój produkt.
Ciekawe efekty można osiągnąć stosując Sensoryczne Słowa. Gdy Twój produkt jest mało znany klientowi będziesz w stanie go tak predstawić, by mógł sobie go wyobrazić i umieść w odpowiedniej kategorii. Gdy produkt jest znany - pokażesz jego wyjątkowość na tle innych i jednocześnie dasz konkretny powód zakupu.
Łatwo zrozumiesz schemat Sześcipaka, bo tłumaczę go na bardzo prostym przykładzie. To nie znaczy, że wystaczy zrobić Kopiuj/Wklej, by otrzymać gotowy tekst! Każdy jest w stanie go napisać przy odrobinie wysiłku, bo tu trzeba pomyśleć nad tym, co się pisze. Mam taką klientkę, która z moich wzorców komunikacji korzysta stojąc w kolejce do kasy, pisząc na telefonie - tak dzięki fakebookowi zbiera zamówienia na swoje produkty!
Co może pójść nie tak?
Myślę, że największy problem z pisaniem brzmi: jak zacząć? A tak naprawdę, chodzi o to, że nie wiemy, co pisać. Bo gdy wiesz, co chcesz napisać, płynie taki flow, że zastnawiasz się raczej co pominąć, niż napisać! Ten problem rozwiązuje Siła Nadziei. Dzięki mojemu prowadzeniu zaczynasz dostrzegać sytuację klienta w taki sposób, że wiesz, co pisać.
Drugi problem jest poważniejszy: chcemy efektu. Napisać COŚ, co sprawi, że klient nagle przejrzy na oczy i może ie kupi od razu, ale doda to do listy zakupów i na powaznie rozważy inwestycję. Siła Nadziei pomaga pisac takie właśnie posty. Nastawione na konkretny efekt sprzedażowy, a nie mityczne "zaangażowanie".
Pierwsza lekcjagratis:
Dla osób, które chcą aktywnie zdobywać klientów w Internecie. Siła Nadziei pokazuje ja napisać tekst, który w ciekawy sposób zainteresuje klientów produktem lub usługą.
Każdy mój kurs angażuje wizualnie, emocjonalnie i intelektualnie. Nie jest przekazywaniem informacji, a programem pisania. To oznacza, że nie potrzebujesz wielkiego talentu do pisania, tylko postępowania według planu. Od moich pozostałych kursów różni się tym, że podaje unikatowy plan tworzenia tekstu, którego nie znajdziesz nigdzie indziej.
Jeśli chcesz regularnie pisać, to nie. Podstawowym kursem, który jest doskonałą bazą dla wszystkich tekstów sprzedażowych jest 6 Stopni Sprzedaży. Jeśli chcesz rozwijać się w ciekawym pisaniu, które angażuje klientów, pomoże Ci Siła Wyrazu. Jeśli potrzebujesz JEDNEGO kursu, który da Ci wszystkie podstawy, zainteresuj się Psychowritingiem.
U mnie nie musisz czekać na najlepszą cenę, bo zawsze ją masz - ceny są stałe i takie same dla wszystkich. Kurs możesz kupić kiedy chcesz, a nie tylko w czasie kampanii. Bo co to dla Ciebie za korzyść, że pozwalam Ci kupić tylko przez kilka dni? Tak więc jedynym powodem zakupu niech będzie Twoja decyzja, że następny tekst będzie pisany z Siłą Nadziei i budził większe zainteresowanie zakupami wśród Twoich klientów.
Wielu sprzedawców kursów internetowych daje tak zwaną gwarancję satysfakcji. Jest ona po to, żeby klient miał możliwość wycofania się z zakupu ich kursu, gdyby on okazał się inny od oczekiwań. Ja daję Ci gwarancję, że to, co kupisz jest czymś zupełnie innym, niż się spodziewasz, więc jeśli to jest dla Ciebie problem, to lepiej nie kupuj ode mnie.
Plan lekcji:
Sprzedaż to obustronna nauka. Ty uczysz się, jak zaspokoić potrzeby klienta, a on… uczy się kupowania u Ciebie. A ja nauczę Cię, jak to zrobić. Będzie potrzebna Trójca Kontroli reset nastawienia, który otworzy klienta na zakup. Poznasz trzy zasady tworzenia sensorycznych tekstów i jak stawiać klienta przed wyborem.


Nadzieja zamiast zagubienia


Prosty cel zamiast czekania


Zaskoczenie zamiast przekonywania


Konkret zamiast niepewności


Wiarygodność zamiast wątplwiości


Emocje zamiast faktów


Wybór zamiast przegranej
