Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak sprzedawać więcej, sczególnie w czasach kryzysowych, gdy klienci liczą każdą złotówkę - bez żerowania na ich nieszczęściu?

  • Co to jest:

    Plan krótkiego lub średniego tekstu skierowanego do klienta, który utknął w drodze do swojego celu i potrzebuje pomocy
  • Najlepsze do:

    Postów w Social Mediach, e-maili, może też tworzyć szablon do Landing Page
  • Co Ci to da:

    Poznasz program pisania, dopasowany do sytuacji klienta, oparty na 6 angażujących elementach
  • Spodziewany efekt:

    Bezpośrednie zapytania o produkt lub usługę, przejście na stronę z opisem

Chcesz w tej chwili coś zrobić, by klienci nagle zaczęli bardziej interesować się Twoim produktem lub usługą?

Nie wielką kampanię czy rozbudowany lejek, ale coś, co nie zajmie zby wiele czasu i zobaczysz tego efekt, choćby w formie w formie pytania: opowiedz mi więcej o swoim prodkcie.

Napisz niesprzedażowy post, który sprawi, że klienci nagle zaczną interesować się Twoim produktem lub usługą. Łatwo powiedzieć. Trudniej napisać. Ale zaraz, przecież to napisałem 🙂

Cały problem z pisaniem postów sprzedażowych polega na tym, że nie chcemy ich pisać, ale chcemy efektu, jaki wywołują. Czyli nie zrażać czytelników, ale jednocześnie by finalnie sami zaczęli kupować.

Siła Nadziei to schemat komunikacji, który nazwałem Sześciopakiem Copywritera.

Trzy proste pytania pomogą Ci przyjąć krótkoterminową perspektywę klienta. Czyli o co klientowi chodzi TERAZ, gdy czyta Twoje słowa. Dzięki temu będziesz w stanie napisać tekst, który będzie bliski myślom klienta.

Potem pokażę Ci narzędzie resetujące wzorce myślenia klienta. To pomoże Ci wkleić do jego umysłi myśl o tym, że warto kupić Twój produkt.

Ciekawe efekty można osiągnąć stosując Sensoryczne Słowa. Gdy Twój produkt jest mało znany klientowi będziesz w stanie go tak predstawić, by mógł sobie go wyobrazić i umieść w odpowiedniej kategorii. Gdy produkt jest znany - pokażesz jego wyjątkowość na tle innych i jednocześnie dasz konkretny powód zakupu.

Łatwo zrozumiesz schemat Sześcipaka, bo tłumaczę go na bardzo prostym przykładzie. To nie znaczy, że wystaczy zrobić Kopiuj/Wklej, by otrzymać gotowy tekst! Każdy jest w stanie go napisać przy odrobinie wysiłku, bo tu trzeba pomyśleć nad tym, co się pisze. Mam taką klientkę, która z moich wzorców komunikacji korzysta stojąc w kolejce do kasy, pisząc na telefonie - tak dzięki fakebookowi zbiera zamówienia na swoje produkty!

Co może pójść nie tak?

Myślę, że największy problem z pisaniem brzmi: jak zacząć? A tak naprawdę, chodzi o to, że nie wiemy, co pisać. Bo gdy wiesz, co chcesz napisać, płynie taki flow, że zastnawiasz się raczej co pominąć, niż napisać! Ten problem rozwiązuje Siła Nadziei. Dzięki mojemu prowadzeniu zaczynasz dostrzegać sytuację klienta w taki sposób, że wiesz, co pisać.

Drugi problem jest poważniejszy: chcemy efektu. Napisać COŚ, co sprawi, że klient nagle przejrzy na oczy i może ie kupi od razu, ale doda to do listy zakupów i na powaznie rozważy inwestycję. Siła Nadziei pomaga pisac takie właśnie posty. Nastawione na konkretny efekt sprzedażowy, a nie mityczne "zaangażowanie".

Pierwsza lekcjagratis:

Dla kogo jest ten kurs?
Dla osób, które chcą aktywnie zdobywać klientów w Internecie. Siła Nadziei pokazuje ja napisać tekst, który w ciekawy sposób zainteresuje klientów produktem lub usługą.
Czym różni się od innych?
Każdy mój kurs angażuje wizualnie, emocjonalnie i intelektualnie. Nie jest przekazywaniem informacji, a programem pisania. To oznacza, że nie potrzebujesz wielkiego talentu do pisania, tylko postępowania według planu. Od moich pozostałych kursów różni się tym, że podaje unikatowy plan tworzenia tekstu, którego nie znajdziesz nigdzie indziej.
Czy to mi wystarczy, by dobrze pisać?
Jeśli chcesz regularnie pisać, to nie. Podstawowym kursem, który jest doskonałą bazą dla wszystkich tekstów sprzedażowych jest 6 Stopni Sprzedaży. Jeśli chcesz rozwijać się w ciekawym pisaniu, które angażuje klientów, pomoże Ci Siła Wyrazu. Jeśli potrzebujesz JEDNEGO kursu, który da Ci wszystkie podstawy, zainteresuj się Psychowritingiem.
Kiedy będzie promocja?
U mnie nie musisz czekać na najlepszą cenę, bo zawsze ją masz - ceny są stałe i takie same dla wszystkich. Kurs możesz kupić kiedy chcesz, a nie tylko w czasie kampanii. Bo co to dla Ciebie za korzyść, że pozwalam Ci kupić tylko przez kilka dni? Tak więc jedynym powodem zakupu niech będzie Twoja decyzja, że następny tekst będzie pisany z Siłą Nadziei i budził większe zainteresowanie zakupami wśród Twoich klientów.
Jaką dajesz gwarancję?
Wielu sprzedawców kursów internetowych daje tak zwaną gwarancję satysfakcji. Jest ona po to, żeby klient miał możliwość wycofania się z zakupu ich kursu, gdyby on okazał się inny od oczekiwań. Ja daję Ci gwarancję, że to, co kupisz jest czymś zupełnie innym, niż się spodziewasz, więc jeśli to jest dla Ciebie problem, to lepiej nie kupuj ode mnie.
Stwórz zainteresowanie, prowadzące do zakupu

Plan lekcji:

Długość filmów: 1:40:35 (godzina i czterdzieści minut)

Sprzedaż to obustronna nauka. Ty uczysz się, jak zaspokoić potrzeby klienta, a on… uczy się kupowania u Ciebie. A ja nauczę Cię, jak to zrobić. Będzie potrzebna Trójca Kontroli reset nastawienia, który otworzy klienta na zakup. Poznasz trzy zasady tworzenia sensorycznych tekstów i jak stawiać klienta przed wyborem.

Przedstawiam 3 elementy nadziei, jako siły pchającej do zakupu i jak je zastosować w sprzedaży. Od razu w pierwszej lekcji poznasz prosty zwrot sprzedażowy, który natychmiast uświadamia klientowi, że chce Twojego produktu.
Nadzieja zamiast zagubienia
Co klient widzi, gdy nie kupuje? Odpowiedź na to pytanie nagle pokaże Ci klienta "od tyłu", gdzie nic go nie chroni. Poznasz pierwszy krok sprzedaży według metodologii Siły Nadziei: Trócję Kontroli. Na przykładzie prostej usługi pokażę, jak taką Trócję uruchomić u siebie.
Prosty cel zamiast czekania
Nauczysz się uruchamiać w kliencie prosty program emocjonalny, który wzmaga jego uwagę na wskazane przez Cebie zjawisko lub przedmiot. Uruchomienie tego programu resetuje domyślne ustawienia klienta i ten otwiera się na zakup, choćby do tej pory zapierał się rękoma i nogami. Przyczyna jest banalna.
Zaskoczenie zamiast przekonywania
Ta lekcja tłumaczy irracjonalne obawy klientów. Dzięki niej zrozumiesz ich zachowania i będziesz w stanie na nie świadomie wpływać. Najważniejszym z nich jest zakup tego, co sprzedajesz. Poznasz 3 zasady tworzenia sensorycznych tekstów, które wywierają silniejsze wrażenie, niż zwykłe opisy.
Konkret zamiast niepewności
Ta lekcja pomaga przejść najtrudniejszy etap każdej sprzedaży - zdobycie wiarygodności w oczach klienta. Pokażę Ci tylko jedną bardzo praktyczną metodę, bo więcej nie trzeba, by przekonać do zakupu największego sceptyka.
Wiarygodność zamiast wątplwiości
Fakty nie sprzedają, choć są niezbędne do sprzedaży. Pokażę Ci, jak wywołać jedną, silną emocję, która przekona klienta, że sam sobie ze swoim problemem nie da rady i potrzebuje pomocy od Ciebie. Dowiesz się, co napisać - lub powiedzieć - klientowi, zanim będzie za późno.
Emocje zamiast faktów
Dzięki tej lekcji nauczysz się stawiać klienta przed wyborem, przez co sam na sobie będzie wywierał presję zakupową, a ponieważ to jego presja, będzie mu bardzo trudno się jej oprzeć. Wiem, to podłe, ale tacy jesteśmy.
Wybór zamiast przegranej
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo