Chcesznaglewięcej sprzedawać przez internet?

Koniec gierek słownych. Użyj prawdziwej siły wyrazu.
Twoje słowa sprawiają, że klienci sami dochodzą do wniosku, że potrzebują tego, co opisujesz? Nie? A chcesz, by tak było?
Zatrzymaj się na chwilę. Wyłącz autopilota, za pomocą którego zazwyczaj tworzysz treści. I odpowiedz sobie na jedno ważne pytanie: Czy świat naprawdę słyszy, co chcesz powiedzieć?
Czy te godziny spędzone na pisaniu, starannie dobierane argumenty, próby bycia „autentycznym”… czy one zmieniają cokolwiek w umysłach osób, do których piszesz? Czy raczej tworzysz nieznaczące treści, które giną sekundę po tym, jak ktoś przewinie ekran?
Wiem, to boli, gdy w głębi duszy czujesz, że masz coś ważnego do przekazania. Że Twoja praca, produkt, usługa mają dużą wartość. Ale ta wartość pozostaje niewidzialna, przesłonięta murem słów, które nie mają mocy pobudzania do działania. Słów, które są jak pukanie do zamkniętych drzwi – nikt nie otwiera, bo nikt nawet nie słyszy, że pukasz.
I chyba najgorsza jest frustracja, gdy wiesz, że jesteś osobą inteligentną, zdolną, pracowitą… a jednak Twoje treści lądują w czarnej d…ziurze ludzkiej obojętności. Zaczynasz wątpić. Nie w produkt. W siebie.
Chcę Ci powiedzieć, że to nie Twoja wina. Ale to Twoja odpowiedzialność, by to zmienić.
Od jutra wszystko się zmieni?
Istnieje inny poziom komunikacji. Poziom, na którym słowa przestają być tylko informacją, a stają się kluczem do ludzkiej psychiki. Poziom, na którym nie „sprzedajesz”, ale inicjujesz transformację w umyśle odbiorcy – transformację, której naturalną konsekwencją jest pojawienie się pragnienia posiadania tego, co oferujesz.
To poziom Psychowritingu. Umiejętność pisania zgodnie ze swoimi wartościami i psychologicznymi mechanizmami podejmowania decyzji przez klientów. Opiera się na rozumieniu działania umysłu człowieka w kontekście jego dążeń, pragnień, potrzeb i obaw przed zakupem. Stąd wzięły się Psychozwroty – specyficzne kody językowe, które omijają racjonalny opór klienta przed zakupem i trafiają prosto emocjonalne potrzeby i pragnienia.
Jesteś w stanie sobie wyobrazić na moment, że znasz te kody? Że zamiast czuć pustkę w głowie, masz absolutną jasność, jakich słów użyć, by wywołać określoną reakcję. I zamiast walczyć z klientem o zamówienie patrzysz, jak sam kupuje, bo widzi w tym sens i dużą wartość. Nie musisz obawiać się odrzucenia. Raczej tego, że się nie wyrobisz z realizacji wszystkich zamówień. Jesteś w stanie to sobie wyobrazić?
Jak widzisz nie mówimy o „pisaniu lepiej”, czy tak zwanym językiem korzyści. Mówimy o nagłym przeskoku z miejsca, gdzie martwisz się o sprzedaż do biznesowego raju dla przedsiębiorców. To nagła zmiana Twojej pozycji w świecie. Przejście od bycia jednym z wielu, którzy krzyczą „Mnie wybierz! Mnie!”, do bycia sobą i sprzedaży bez żadnej presji – na sobie i klientach.
Od 19 lat praktykuję ten sposób pisania. Nie jestem gwiazdą internetów, bo to wbrew mojej naturze. Jestem sobą i po swojemu sprzedaję od 2006 roku. Być może znasz moje książki, które stały się bestsellerami: Biblia copywritingu, Biblia content marketingu, Biblia webwritingu i najbardziej soczystą „Siła Lucyfera”. To, co dziś Ci proponuję, to nie jest zbiór trików copywriterskich, lecz mapa wewnętrznej komunikacji z umysłami klientów. 99% osób, które próbują innych uczyć pisania nie ma o nich pojęcia. Najlepsze jest to, że to wszystko jest bardzo proste.
Neurobiologiczny model natychmiastowej oceny wartości
Badania neuromarketingowe dowodzą, że 95% decyzji zakupowych zapada w głębokich, prymitywnych strukturach mózgu, zanim Twój klient w ogóle pomyśli o Twoim produkcie! To jest jak walka wręcz, gdy przeciwnik ma broń palną. Zwykłe słowa nie mają szans przeciwko biologicznym mechanizmom decyzyjnym.
Podstawowy mechanizm oceny jest zerojedynkowy: zagrożenie – okazja, dobre – złe, szybko – wolno, trudne – łatwe, tanio – drogo… Jak widzisz nie jest to żaden język korzyści tylko język kontrastów. By dopasować się do tego procesu decyzyjnego podświadomych mechanizmów decyzyjnych musimy posługiwać się dokładnie takim językiem.
Widzisz to na co dzień, gdy na przykład sklepy kuszą promocjami, przekreślając wyższą cenę. To tak silnie działa na podświadomość, że zawsze znajdą się chętni na to, by skorzystać z „okazji”. To oczywiście najbardziej prymitywna zagrywka marketingowa, ale działa – patrz, co się dzieje w Black Friday!
To działa jak ukryty przełącznik decyzji zakupowych. Nagle mnóstwo ludzi chce coś kupić bez żadnego zastanawiania się. Kto pierwszy, ten lepszy!
W podobny sposób działają psychozwroty. Tworzą kontrastowy obraz, który działa na podświadomość, jak czerwona płachta na byka. Możesz oczywiście je zignorować i przekonywać klientów do zakupów w zwykły, racjonalny sposób, ale po co?
Korzystając z psychozwrotów nawet w ciągu kilku minut stworzysz skuteczny tekst sprzedażowy! Dobrałem je tak, by tworzyły bardzo wyrazisty kontrast w umyśle klienta i jego podświadomość nie mogła się oprzeć decyzji „na tak”. Ponieważ wpływasz słowami bezpośrednio na obszar decyzyjny, omijasz obiekcje i wątpliwości klienta, które pojawiają się dopiero wtedy, gdy klient zaczyna myśleć o zakupie. Efekt bywa natychmiastowy.
- Pierwszy wywołuje natychmiastową reakcję w mózgu klienta, dając uczucie ulgi jeszcze zanim klient przeczyta resztę zdania!
- Drugi psychozwrot tworzy ostry kontrast, na który który mózg musi odpowiedzieć.
- Trzeci obniża barierę zakupową. Mózg klienta myśli „Ale to łatwe. Uda Ci się!”
- Czwarty psychozwrot aktywuje instynkt stadny, który steruje ludźmi od czasów, gdy polowaliśmy na mamuty!
- Piąty pozwala ominąć obiekcje i wątpliwości klienta, zamiast z nimi walczyć.
Koniec z czekaniem na efekty (które mogą nigdy się nie pojawić)
Teraz szybko napiszesz skuteczny tekst i jeszcze szybciej przekonasz do zakupu tymi słowami. Może to być post, reklama lub opis, albo przekonujący do zakupu scenariusz rolki lub wideo! Chodzi o to, by dotrzeć z kontrastem do miejsca w umyśle klienta, gdzie zapadają decyzje.
Zamiast zgadywać, jaka konkretnie treść przekona Twojego klienta użyj tych 5 psychozwrotów, a w ciągu kilku minut stworzysz każdy tekst. To jakby mieć dostęp do przycisku „KUP TERAZ” w umyśle każdej osoby, która go czyta. Przy czym nie chodzi tu o manipulację, ale zrozumienie jak mózg podejmuje decyzje zakupowe i dopasowanie do tego swojej komunikacji marketingowej. Zero naciągania. Zero presji sprzedażowej. Tylko słowa, które wywołują naturalne pragnienie posiadania.
Treść sprzedażowa nie musi być długa. Wystarczy tylko skupić się na tym, co ma największy wpływ na decyzje klienta. Tu masz pięć najważniejszych elementów.
Z Siły Wyrazu dowiesz się:
- Jak najszybciej pokazać, że Twój produkt lub usługa daje o wiele lepszy efekt niż inne?
- Jak najszybciej pokazać zmianę w życiu klienta po zakupie produktu lub usługi?
- Jak najszybciej przekonać klienta, że uda mu się osiągnąć oczekiwany efekt dzięki produktowi lub usłudze?
- Jak najszybciej sprawić, by klient nie bał się kupować?
- Jak najszybciej rozbić największą obiekcję zakupową klienta?
Być może masz obawy, że owszem, to może to i wartościowa wiedza, ale nie wiesz, czy dasz radę ją u siebie wykorzystać?
Przyznasz chyba, że nie ma biznesu bez sprzedaży? A jak się okazuje każda sprzedaż jest taka sama. Każdy klient przechodzi taki sam proces od „nie potrzebuję” do „zamawiam”. Pięć pscyhozwrotów, które Ci tu proponuję pasuje do każdego biznesu, bo skupiają się nie na produkcie, ale drodze, jaką musi przejść klient od pierwszego kontaktu do zakupu. Wszyscy klienci przechodzą ten sam proces. Opanuj go, a opanujesz każdą sprzedaż.
Prompty dla umysłu
Obecnie panuje moda na wykorzystanie AI w biznesie. Wystarczy, że wrzucisz odpowiedni prompt, a AI rozwiąże każdy problem i napisze każdy tekst. Tu masz psychopromty dla ludzkiej inteligencji.
Już nie musisz się wysilać, by stworzyć skuteczne teksty. One działają na wyobraźnię, podświadomość i neurobiologię mózgu (tego AI nie potrafi). Moi klienci często mówią, że pod wpływem moich kursów tekst pisze się sam, bo odpowiednie słowa przychodzą im do głowy w trakcie oglądania moich nagrań:


Jak widzisz, to co proponuję jest idealne dla osób, które chcą robić sprzedaż, ale się przy tym nie narobić 🙂 Jest to możliwe dzięki temu, że moje psychotreningi zmieniają stan umysłu w trakcie ich oglądania.
Nagle osoba, której wydawało się, że nie ma nic do przekazania zaczyna szybko zapisywać kolejne zdania, których po sobie się nie spodziewała. Ktoś, kto czuje niechęć przed sprzedawaniem mimowolnie tworzy świetne zdania sprzedażowe. Chcesz wejść w taki stan?
Jeśli chcesz, możesz to zignorować. Niczego nie zmieniać. Dalej rzucać słowami na wiatr i liczyć na łut szczęścia. Zamiast tego możesz dziś zdecydować, że chcesz osiągać więcej. Że Twoje idee, produkty lub usługi zasługują na to, by lienci o nich usłyszeli prawdę o ich rzeczywistej wartości.
Przestań pukać do klientów. Czas wyważyć drzwi. To nie jest zwykła oferta „lepszego” pisania. To punkt zwrotny dla Twojej komunikacji z klientami.

19 lat

13 lat

+10000

+100
Ciągle sprzedaję
Plan lekcji:
Masz przed sobą zaskakujący kurs copywritingu. Pokażę w nim 5 psychozwrotów marketingowych, dzięki którym w ciągu kilku minut stworzysz każdy tekst. Sprawdzą się w każdym biznesie, bo skupiają się nie na produkcie, ale drodze, jaką musi przejść klient od pierwszego kontaktu do zakupu. Wszyscy klienci przechodzą ten sam proces. Opanuj go, a opanujesz każdą sprzedaż.

Wprowadzenie

Psychozwrot 1

Psychozwrot nr 2

Psychozwrot nr 3

Psychozwrot nr 4

Psychozwrot nr 5
Tak wygląda Twój panel klienta po zalogowaniu:

Otrzymujesz nagranie wideo, audio, podsumowanie lekcji i transkrypcję nagrania, a pod nimi możliwość zadania dowolnego pytania:

Do tego dochodzą pliki Psycho Guide w wersji pdf i edytowalnej:

Do końca zostało:
Ten licznik nic nie znaczy :) Nie mam zamiaru Cię oszukiwać jak inni, że ta oferta zniknie i nigdy więcej się nie powtórzy (choć to możliwe!), by Cię zmusić do szybkiej decyzji. Kup tylko wtedy, gdy naprawdę zależy Ci na efektach i masz zamiar wdrożyć to, czego się dowiesz, a nie kupić okazyjnie następny kurs, który będzie się kurzył na półce… (PS: Licznik pokazuje, ile dni zostało do końca miesiąca. )
OKAZJA!
1 000 000 zł
To prawda, że nie musisz płacić miliona za ten psychotrening 🙂 Nie dlatego, że robię fikcyjną przecenę, jak to widzisz na wielu stronach. Ceny ustaliłem na niskim poziomie, by każdy mógł sobie pozwolić na zakup. To nie jest okazja cenowa. To okazja, by zacząć pisać w nowy, bardziej przekonujący sposób i to praktycznie od zaraz.
Skoro to takie dobre, to czemu sprzedaję to za psie pieniądze?
Bo się raczej nie znamy i mi nie wierzysz, że w tak prosty sposób możesz tworzyć skuteczne teksty. Nie zapłacisz nieznajomemu tysiąca złotych (na tyle to wyceniam), ale 66 zł już tak. Rozumiem to. Też często tak miałem, gdy zastanawiałem się nad zakupem czyjegoś kursu w internecie. Zazwyczaj przekonywała mnie niska cena: „Co mam do stracenia?” No bo trzeba coś najpierw sprawdzić, by to właściwie ocenić, a niska cena zachęca do zakupu i sprawdzenia. No bo co, jeśli to faktycznie tak działa i Twoje słowa mogą wydawać neurobiologiczne polecenia klientom tak, że ich umysły nie będą mogły tego zignorować? Warto sprawdzić.
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Siła Wyrazu VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- Nagranie video
- Nagranie audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (docx + pdf)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 3 tekstów
- 60 minut konsultacji online
Siła Wyrazu PRO
Kurs z analizą i oceny tekstu

- Nagranie video
- Nagranie audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (docx + pdf)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena 1 tekstu
- 60 minut konsultacji online
Siła Wyrazu ECO
Sam kurs (wersja ekonomiczna)

- Nagranie video
- Nagranie audio (mp3)
- Transkrypcja nagrań w panelu
- Psycho Guide (docx + pdf)
- Dożywotni dostęp do materiałów
- Bezpłatne aktualizacje treści
- Ocena tekstu
- 60 minut konsultacji online