Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Piszesz kilka słów i od razu widzisz reakcje?

Chcesz się nauczyć przekonywać ludzi z większą siła wyrazu? Do zakupu, do spotkania, do bliższego poznania się…

Po Twoich słowach: klient może nawet sam sobie sprzedawać Twoje produkty!

Możesz sobie wmawiać: mnie to nie interesuje, wcale nie chcę wywierać silnego wpływu na klientów, nie chcę im mieszać w głowie i emocjach, portfelach... Ale czy nie jest tak, że im dłużej odrzucasz copywriting - jako wywieranie silnego wpływu na ludzi - tym silniej Cię to fascynuje?

Kogo nie pociąga idea, że na Twoje słowo klienci rzucają się do zakupu? Kto jest w stanie oprzeć się takiej władzy, dominacji, perswazji? Piszesz kilka słów i widzisz natychmiastowe reakcje tłumu klientów. Taka siła wpływu jest odurzająca.

Gdy raz Ci się to uda, potem trudno jest uwolnić się od tego pragnienia, by napisać następne zdania i widzieć, jak pod ich wpływem ludzie podążają za Twoją ideą albo prosto do sklepu, by kupić, co oferujesz.

Chcesz jak najwięcej takich chwil. I tu nawet nie chodzi o pieniądze, które nagle przestają być problemem, bo powyżej pewnej kwoty nawet nie czujesz, że masz ich więcej. Chodzi o poczucie władzy, siły, pewności siebie w każdym słowie. Nie sposób oprzeć się tej pokusie, bo we współczesnym świecie nie ma równie silnej władzy i siły, a Ty chcesz właśnie tego doświadczać.

Skąd mi się to wzięło?

Kiedy w 2006 roku zacząłem robić pierwsze kroki w copywritingu, nie wiedziałem, że kilka lat później tylko z tego będę żył. Maturę z polskiego zdałem na 3-, na wypracowaniach lałem wodę litrami. Pracowałem jako handlowiec, a potem jako informatyk. Jak to się stało, że niektórzy uznali mnie za guru copywritingu?

Na początku szło mi bardzo opornie. Pierwsze większe zlecenie całkowicie zawaliłem - mój tekst 20-krotnie obniżył klientowi sprzedaż…

Zacząłem wyciągać wnioski ze swoich błędów. Odkryłem, że sprzedażowe wciskanie produktu z hiper przymiotnikami typu "naj" nie działa. Potem próbowałem konkretnych opisów, co dokładnie klient dostaje i co będzie z tego miał. Czasem ktoś kupił, ale nie dało się z tego żyć.

Potem zacząłem pisać w bardziej ludzki sposób, jak człowiek do człowieka - ruszyło. Aż wreszcie pewnego dnia zadałem sobie fundamentalne pytanie:

Dlaczego w ogóle ludzie kupują?

Odpowiedź była banalna - bo chcą czegoś, czego nie mają. I zacząłem drążyć ten temat, aż doszedłem do momentu, gdy potrafię samymi słowami sprawić, że klient chce kupić to, co mu opisuję! Tego właśnie chcę Cię nauczyć.

Wybór jest prosty - albo zaczniesz pisać bardziej wciągające teksty, albo nie. W tym drugim przypadku ktoś bardziej sprytny od Ciebie zagarnie klientów i ich pieniądze.

Znajdziesz na to 137 minut i 19 sekund? W tym czasie nie zrobię z Ciebie eksperta, ale… zaczniesz pisać, jak ekspert copywritingu! Pokażę Ci, jak możesz to robić codziennie i sprzedawać za każdym zdaniem.

Co wolisz? Stać na obronie i przepuszczać klientów, czy strzelać gole słowami i wygrywać sprzedaż za sprzedażą? Wolisz podwórkowe granie czy pierwszą ligę sprzedawców?

Czego nowego dowiesz się zSiły Wyrazu?

  • Dlaczego musisz pisać odwrotnie, niż uczą dziennikarzy. (Pani od polskiego dostałaby zawału, gdyby to zobaczyła.)
  • "Bombowy" sposób pisania - tak silny, że możesz to zrobić tylko raz. Na samym początku tekstu. Potem będzie za późno na odzyskanie uwagi czytelnika i ratowanie sprzedaży…
  • Pierwotny rodzaj informacji, na które wrażliwy jest każdy człowiek. Wywołuje instynktowne reakcje u klientów, bo nie można temu się oprzeć!
  • Jak podawać informacje o produktach i usługach, by klient chciał ich ciągle więcej?
  • Dlaczego AIDA już nie wystarczy i potrzebna jest NIDA? Poznaj totalne przeciwieństwo zwykłych sposobów pisania.
  • Jak w tekście wykorzystywać "nominalizacje", które dają klientom konkretny powód do natychmiastowego zakupu?
  • Jak stosować najsilniejszy afrodyzjak marketingowy, by klient nie mógł zrezygnować z czytania i… zakupu. Kluczem nie jest to, co piszesz, lecz to, czego nie piszesz.
  • Poznasz 10 struktur tekstu nakręcających zainteresowanie czytelnika.
  • Jakie jedno zdanie (w formie pytania) wywołuje silne napięcie u czytelnika i podtrzymuje jego uwagę do samego końca tekstu?
  • Jakie 3 emocje łączą najchętniej udostępniane memy i filmy?
  • Jedna banalna zasada opowiadania historii (zmiana czasownika), która sprawia, że klient na żywo je obie odtwarza i przeżywa wydarzenia. Poloniści tego nienawidzą, dlatego tak trudno im napisać dobrze sprzedające teksty.
  • 2 rzeczy, które musisz usunąć z każdego tekstu, by klient chciał go połknąć w całości.
  • Ciekawy rodzaj czasowników, które natychmiast budzą pozytywne emocje i zachęcają do zakupu.
  • Jak poprawnie używać liczby i statystyki w tekstach, by pobudzały zainteresowanie?
  • Zasada 3P, dzięki której Twoje słowa pozostaną w czytelniku na dłużej, zamiast wypaść z głowy po 8 sekundach.
  • Co napisać, by klient nie mógł odlożyć zakupu na później?
  • Kiedy włączają się wątpliwości klienta i jak ich uniknąć za pomocą jednego obrazu słownego?
  • Azjatycka metoda sprzedaży samochodów w USA, która w czasie największego kryzysu wywindowała sprzedaż jedynej marki, która ją stosowała.
  • Dziwny sposób sprzedaży jednego z biur podróży, który zwiększał liczbę podpisanych umów, mimo, że nie były to najtańsze wycieczki.

Pierwsza lekcja Nowej Siły Wyrazu wygląda tak:

Ekstraklasa copywritingu - tak robią to najlepsi:

Plan lekcji:

Długość filmów: 2:17:20

W tym mini kursie znajdziesz sposób wykorzystania pewnego sekretu psychologicznego, którym posługują się najlepsi copywriterzy. Słowa działają tak silnie, jak narkotyk i Ty się zaraz nauczysz z tego korzystać. Ten kurs drastycznie skraca czas nauki do minimum po to, by pomóc Ci natychmiast zarabiać więcej pieniędzy. Metoda sprzedaży ekspertów, dostępna teraz nawet dla początkujących.

Oto największy problem osób, które zabierają się za pisanie. I rozwiązanie tegoż problemu, które sprawi, że zamiast Siły Wyrazu nie pozostanie im tylko siła przetrwania na rynku.
Każdy może pisać?
Siłą woli niczego nie poruszysz. Siłą Wyrazu nie bierze się z udawania siły ani technik pisania. Oto jedyne źródło słów, które wywołują silne emocje i reakcje.
Źródło natchnienia
Co sprawia, że Twój tekst odbierany jest jako autentyczny i będzie wywoływał prawdziwe emocje i reakcje? Odpowiedzią są linie tekstu i przesiadki.
Logika słów
Poznasz metodę zaciekawiania klienta specjalnym rodzajem informacji, który sprzyja zdobywaniu uwagi, wzmacnia więź między wami i wywołuje obawę przed utratą czegoś cennego - co Ty masz dla niego!
Intryga
Poznasz 3 łatwe dla Ciebie metody pobudzania zainteresowania, by klient nie mógł przestać czytać Twojego tekstu. Dlatego to się nazywa "afrodyzjak marketingowy".
Zainteresowanie
Poznasz 10 "szybkich" metod pisania i redagowania tekstu tak, by utrzymać klienta w trybie działania, a nie "myślenia" (muszę to przemyśleć!) Najlepsze jest to, że doskonałość osiąga się przez usuwanie słów, a nie ich dodawanie! Do tego dodaję technikę "dramatyzowania".
Gładki tekst
5 metod ułatwiania mózgowi klienta podjęcia natychmiastowej decyzji o zakupie. Bez tego będzie się ociągał z zamówieniem. To jedyna taka rzecz, która zmusza mózg do reakcji i nie da się temu oprzeć.
Kontrast
Tu poznasz 5 rzeczy, które musisz napisać, by przyspieszyć zakup. Bez nich klient może dojść do wniosku, że jednak nie potrzebuje Twojego produktu! Jedna z tych "rzeczy" zdejmuje negatywną presję z klienta. A to ona najczęściej powstrzymuje ludzi przed zakupem. Dowiesz się, jak ją szybko usunąć.
Zakup
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

Chcesz zobaczyć WSZYSTKIE psychokursy copywritingu? KLIKNIJ i zobacz, co możesz z nimi napisać >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT