Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Psychotrening pisania online (VOD)

Przyspiesz decyzje klientów o zakupie u Ciebie

Wzmocnij swoje teksty marketingowe najsilniejszym bodźcem do działania, który od 100 000 lat umożliwia ludzkości przetrwanie.

  • Co to jest:

    Prosty schemat tekstu, pobudzającego odpowiednich klientów do szybkiego działania.
  • Najlepsze do:

    Artykułu na blogu i końcówek tekstów sprzedażowych i e-maili.
  • Co Ci to da:

    Poznasz 3 elementy schematu pobudzającego klienta i sposób na odkrycie najsłabszego punktu oporu u klientów.
  • Spodziewany efekt:

    Szybka reakcja klienta w odpowiedzi na tekst.

Jeśli chcesz, by klienci częściej reagowali na Twoje słowa pytaniem: gdzie to teraz zamówić, zamiast "muszę to przemyśleć", potrzebujesz czegoś więcej, niż słynnego języka korzyści. Każde słowo, które nie powadzi klienta do działania obniża skuteczność Twoich tekstów.

Może widzisz, jak inni dużo sprzedają i myślisz: jak oni to robią? W czym są lepsi ode mnie? Jaki jest ich sekret, metoda, sposób, że idzie im lepiej? Więc szukasz i szukasz tych sposobów, a czas leci…

Jeśli wolisz raczej wykorzystać ten czas na zdobywanie klientów, to zapoznaj się z najbardziej pierwotną metodą pobudzania klienta do natychmiastowego działania - zakupu! Wielu klientów odkłada teraz zakup na później i nic nie jest w stanie ich przekonać do wydania pieniędzy... poza strachem...

To dzięki tej metodzie Trump został prezydentem, bo miał odpowiedź na obawy większości Amerykanów. Ludzie na niego głosowali pomimo tego, że mówiąc delikatnie jest gburem i wprost mówi, co myśli... (wiem, to potężny eufemizm). Ale trfaił w słaby punkt wyborców, którzy "musieli" na niego zagłosować.

Co Ci da ten psychotrening pisania?

  • Dowiesz się, jak w swojej sprzedaży wykorzystać mechanizm natychmiastowej reakcji na bodźce i myśli - wykorzystując najprostsze słowa.
  • Poznasz dwie najlepsze metody tworzenia tekstów, które nie wymagają żadnego talentu. Teksty pisane przez Ciebie zabrzmią znacznie lepiej, niż gdyby pisał je zawodowy copywriter bez znajomości Twojego biznesu.
  • Nauczysz się wykorzystywać Triadę Grozy i Wybawienia, co pomoże Ci tworzyć niebanalne opisy produktów i usług, które pobudzą klienta do działania, zamiast go zanudzić i zniechęcić do zakupu.
  • Zobaczysz najsilniejsze pytanie marketingowe, które samo potrafi nagle usunąć największą obiekcję Twojego klienta - "to nie dla mnie".
  • Pokażę Ci, jak wyjść poza swój zwykły schemat pisania i zamienić go na znacznie lepszy, nawet, jeśli boisz się napisać choć słowo.

Strach jest dobry. A Siła Strachu jeszcze lepsza.

Dzięki trafianiu prosto w najsłabszy punkt klienta stracisz mniej czasu i pieniędzy na przekonywanie go do zakupu.

Nie musisz już godzinami myśleć na tym, co napisać, by zachęcić klientów do działania i zakupu. Użyj prymitywnego mechanizmu wbudowanego w mózg ludzki. Wystarczy tego nie zepsuć, w czym pomagają dwa schematy pisania Triada Grozy i Wybawienia oraz WUMOCZKI.

Każdy chciałby pisać skuteczniejsze teksty na strony, do postów, reklam i e-maili. Tylko nie każdy wie, jak (prawda jest taka, że nie każdy mnie zna, więc masz sporą przewagę już na starcie).

Możesz mieć najlepszy produkt na świecie, jeśli jednak klienci będą ignorować jego istnienie, nic na nim nie zarobisz. Naciskanie na zakup i nachalna sprzedaż nic nie dają, klienci jeszcze głębiej chowają się w swoich norach. Na szczęście jest ten sposób ich "wykurzenia" i doprowadzenia do natychmiastowego działania!

Są ludzie, którzy na nic nie reagują, poza… odrobiną strachu. Potrzebują tego dreszczyku, by ruszyć swój tyłek. Nie ma sensu zasypywać ich korzyściami, bo się całkiem zakopią w swoich norkach. Trzeba ich wypchnąć od środka.

Pierwsza lekcjagratis:

Dla kogo jest ten kurs?
Dla osób, które chcą wzmocnić swoje teksty najsilniejszym bodźcem, pobudzającym ludzi do działania.
Czym różni się od innych?
Każdy mój kurs angażuje wizualnie, emocjonalnie i intelektualnie. Nie jest przekazywaniem informacji, a programem pisania. To oznacza, że nie potrzebujesz wielkiego talentu do pisania, tylko postępowania według planu. Od moich pozostałych kursów różni się tym, że podaje unikatowy plan tworzenia tekstu, którego nie znajdziesz nigdzie indziej.
Czy to mi wystarczy, by dobrze pisać?
Jeśli chcesz regularnie pisać, to nie. Podstawowym kursem, który jest doskonałą bazą dla wszystkich tekstów sprzedażowych jest 6 Stopni Sprzedaży. Jeśli chcesz rozwijać się w ciekawym pisaniu, które angażuje klientów, pomoże Ci Siła Wyrazu. Jeśli potrzebujesz JEDNEGO kursu, który da Ci wszystkie podstawy, zainteresuj się Psychowritingiem.
Kiedy będzie promocja?
U mnie nie musisz czekać na najlepszą cenę, bo zawsze ją masz - ceny są stałe i takie same dla wszystkich. Kurs możesz kupić kiedy chcesz, a nie tylko w czasie prowadzonej kampanii sprzedażowej. Bo co to dla Ciebie za korzyść, że pozwalam Ci kupić tylko przez kilka dni? Tak więc jedynym powodem zakupu niech będzie Twoja decyzja, że następny tekst będzie pisany z większą Siłą, budząc większe zainteresowanie zakupami wśród klientów.
Jaką dajesz gwarancję?
Wielu sprzedawców kursów internetowych daje tak zwaną gwarancję satysfakcji. Jest ona po to, żeby klient miał możliwość wycofania się z zakupu ich kursu, gdyby on okazał się inny od oczekiwań. Ja daję Ci gwarancję, że to, co kupisz jest czymś zupełnie innym niż się spodziewasz, więc jeśli to jest dla Ciebie problem, to lepiej nie kupuj ode mnie.
Mocny przyspieszacz zakupów

Plan lekcji:

Długość filmów: 1:03:06 (godzina i trzy minuty)

Siła Strachu pomoże Ci szybciej przekonać klientów do zakupu… szybciej, niż za pomocą łagodniejszych form perswazji. Nie musisz bać się tej metody. To raczej niech konkurencja zacznie się bać Ciebie, bo klienci będą bardzo zadowoleni, że ktoś ich uwolni od ich obaw i strachu!

Nawet najdoskonalszy produkt się nie sprzeda, jeśli klient nie zwróci na niego uwagi. Albo będzie twierdził, że go nie potrzebuje! Budzik to metoda natychmiastowego zainteresowania klienta - w momencie, gdy czyta Twoje słowa. Działa lepiej, niż kawa.
Budzik
W tej lekcji poznasz Triadę Grozy. Pomoże Ci ona w 5 minut znaleźć obawy klienta, które tylko czekają na to, by je z jego życia usunąć. Otwierają klienta na Twoje wybawienie - zakup produktu lub usługi.
Strach (niebo spadające na głowę)
Nawet najtwardszy klient ma jeden z tych 4 słabych punktów. Może nawet wszystkie? Dostajesz schemat, jak wywoływać lęk u klienta - samymi słowami. To przyspiesza zakupy, bo on przestaje się zastanawiać, a zaczyna reagować na to, co piszesz. Od ręki.
Lęk (wywoływanie duchów)
W tej lekcji pokazuję, jak wywoływać Wirtualne Zagrożenie. Wiesz, że każde zagrożenie wywołuje działanie? Ty nauczysz się powiększać każdy problem do monstrualnych wymiarów.
Strach ma wielkie oczy
Ta lekcja pokazuje, jak wykorzystywać Triadę Wybawienia. Tak, jak rozdmuchujesz problem, tak musisz skalować swoją pomoc klientowi. Triada Wybawienia przekonuje do korzyści z zakupu w narastający sposób. Dzięki temu klient nie wyśmieje Twoich wielkich obietnic i zacznie Ci wierzyć bardziej, niż konkurencji.
Misja ratunkowa
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo