Przyspiesz decyzje klientów o zakupie u Ciebie
Wzmocnij swoje teksty marketingowe najsilniejszym bodźcem do działania, który od 100 000 lat umożliwia ludzkości przetrwanie.
-
Co to jest:
Prosty schemat tekstu, pobudzającego odpowiednich klientów do szybkiego działania. -
Najlepsze do:
Artykułu na blogu i końcówek tekstów sprzedażowych i e-maili.
-
Co Ci to da:
Poznasz 3 elementy schematu pobudzającego klienta i sposób na odkrycie najsłabszego punktu oporu u klientów. -
Spodziewany efekt:
Szybka reakcja klienta w odpowiedzi na tekst.
Jeśli chcesz, by klienci częściej reagowali na Twoje słowa pytaniem: gdzie to teraz zamówić, zamiast "muszę to przemyśleć", potrzebujesz czegoś więcej, niż słynnego języka korzyści. Każde słowo, które nie powadzi klienta do działania obniża skuteczność Twoich tekstów.
Może widzisz, jak inni dużo sprzedają i myślisz: jak oni to robią? W czym są lepsi ode mnie? Jaki jest ich sekret, metoda, sposób, że idzie im lepiej? Więc szukasz i szukasz tych sposobów, a czas leci…
Jeśli wolisz raczej wykorzystać ten czas na zdobywanie klientów, to zapoznaj się z najbardziej pierwotną metodą pobudzania klienta do natychmiastowego działania - zakupu! Wielu klientów odkłada teraz zakup na później i nic nie jest w stanie ich przekonać do wydania pieniędzy... poza strachem...
To dzięki tej metodzie Trump został prezydentem, bo miał odpowiedź na obawy większości Amerykanów. Ludzie na niego głosowali pomimo tego, że mówiąc delikatnie jest gburem i wprost mówi, co myśli... (wiem, to potężny eufemizm). Ale trfaił w słaby punkt wyborców, którzy "musieli" na niego zagłosować.
Co Ci da ten psychotrening pisania?
- Dowiesz się, jak w swojej sprzedaży wykorzystać mechanizm natychmiastowej reakcji na bodźce i myśli - wykorzystując najprostsze słowa.
- Poznasz dwie najlepsze metody tworzenia tekstów, które nie wymagają żadnego talentu. Teksty pisane przez Ciebie zabrzmią znacznie lepiej, niż gdyby pisał je zawodowy copywriter bez znajomości Twojego biznesu.
- Nauczysz się wykorzystywać Triadę Grozy i Wybawienia, co pomoże Ci tworzyć niebanalne opisy produktów i usług, które pobudzą klienta do działania, zamiast go zanudzić i zniechęcić do zakupu.
- Zobaczysz najsilniejsze pytanie marketingowe, które samo potrafi nagle usunąć największą obiekcję Twojego klienta - "to nie dla mnie".
- Pokażę Ci, jak wyjść poza swój zwykły schemat pisania i zamienić go na znacznie lepszy, nawet, jeśli boisz się napisać choć słowo.
Strach jest dobry. A Siła Strachu jeszcze lepsza.
Dzięki trafianiu prosto w najsłabszy punkt klienta stracisz mniej czasu i pieniędzy na przekonywanie go do zakupu.
Nie musisz już godzinami myśleć na tym, co napisać, by zachęcić klientów do działania i zakupu. Użyj prymitywnego mechanizmu wbudowanego w mózg ludzki. Wystarczy tego nie zepsuć, w czym pomagają dwa schematy pisania Triada Grozy i Wybawienia oraz WUMOCZKI.
Każdy chciałby pisać skuteczniejsze teksty na strony, do postów, reklam i e-maili. Tylko nie każdy wie, jak (prawda jest taka, że nie każdy mnie zna, więc masz sporą przewagę już na starcie).
Możesz mieć najlepszy produkt na świecie, jeśli jednak klienci będą ignorować jego istnienie, nic na nim nie zarobisz. Naciskanie na zakup i nachalna sprzedaż nic nie dają, klienci jeszcze głębiej chowają się w swoich norach. Na szczęście jest ten sposób ich "wykurzenia" i doprowadzenia do natychmiastowego działania!
Są ludzie, którzy na nic nie reagują, poza… odrobiną strachu. Potrzebują tego dreszczyku, by ruszyć swój tyłek. Nie ma sensu zasypywać ich korzyściami, bo się całkiem zakopią w swoich norkach. Trzeba ich wypchnąć od środka.
Pierwsza lekcjagratis:
Dla osób, które chcą wzmocnić swoje teksty najsilniejszym bodźcem, pobudzającym ludzi do działania.
Każdy mój kurs angażuje wizualnie, emocjonalnie i intelektualnie. Nie jest przekazywaniem informacji, a programem pisania. To oznacza, że nie potrzebujesz wielkiego talentu do pisania, tylko postępowania według planu. Od moich pozostałych kursów różni się tym, że podaje unikatowy plan tworzenia tekstu, którego nie znajdziesz nigdzie indziej.
Jeśli chcesz regularnie pisać, to nie. Podstawowym kursem, który jest doskonałą bazą dla wszystkich tekstów sprzedażowych jest 6 Stopni Sprzedaży. Jeśli chcesz rozwijać się w ciekawym pisaniu, które angażuje klientów, pomoże Ci Siła Wyrazu. Jeśli potrzebujesz JEDNEGO kursu, który da Ci wszystkie podstawy, zainteresuj się Psychowritingiem.
U mnie nie musisz czekać na najlepszą cenę, bo zawsze ją masz - ceny są stałe i takie same dla wszystkich. Kurs możesz kupić kiedy chcesz, a nie tylko w czasie prowadzonej kampanii sprzedażowej. Bo co to dla Ciebie za korzyść, że pozwalam Ci kupić tylko przez kilka dni? Tak więc jedynym powodem zakupu niech będzie Twoja decyzja, że następny tekst będzie pisany z większą Siłą, budząc większe zainteresowanie zakupami wśród klientów.
Wielu sprzedawców kursów internetowych daje tak zwaną gwarancję satysfakcji. Jest ona po to, żeby klient miał możliwość wycofania się z zakupu ich kursu, gdyby on okazał się inny od oczekiwań. Ja daję Ci gwarancję, że to, co kupisz jest czymś zupełnie innym niż się spodziewasz, więc jeśli to jest dla Ciebie problem, to lepiej nie kupuj ode mnie.
Plan lekcji:
Siła Strachu pomoże Ci szybciej przekonać klientów do zakupu… szybciej, niż za pomocą łagodniejszych form perswazji. Nie musisz bać się tej metody. To raczej niech konkurencja zacznie się bać Ciebie, bo klienci będą bardzo zadowoleni, że ktoś ich uwolni od ich obaw i strachu!