Poznaj strategię sprzedaży impulsowej, gdy klient kupuje nagle w reakcji na Twoje słowa
Większość ludzi pisze po to, by poinformować o czymś, na przykład klientów o swoim produkcie. Copywriterzy piszą, by wywołać reakcję. Taka jest różnica.
A Ty po co piszesz?
-
Co to jest:
5 słownych bodźców, prowokujących do zakupu -
Najlepsze do:
Komunikacji z klientami w czasie rzeczywistym, posta w Social Mediach, LP i do e-maili.
-
Co Ci to da:
Zobaczysz 5 sposobów na krótki tekst, prowokujący do reakcji -
Spodziewany efekt:
Zakup pod wpływem impulsu, jaki wywołują słowa. Ma szansę przełamać niekroślony opór klienta
Chcę Cię nauczyć tworzenia 5 silnych bodźców słownych, wywołujących pozytywne reakcje klientów.
Uprzedzam od razu, że nie jest to łatwe, choć proste w zrozumieniu, to wymaga od Ciebie myślenia i inteligencji. Nie są to wzory typu "kopiuj-wklej", raczej "zaszalej-daj-się- zaskoczyć-rezultatem". Prawdopodobnie niewiele osób będzie w stanie wykorzystać je w pełni. Ale nawet jeśli nauczysz się tworzyć tylko jeden z tych pięciu impulsów, skuteczność Twoich tekstów może nagle podskoczyć - nie piszę o ile, bo mi i tak nie uwierzysz.
Czego nauczysz się z tego kursu?
- Pokażę Ci jak pisać takie teksty, że pod ich wpływem zainteresowana osoba sama może dojść do wniosku, że chce kupić to, o czym piszesz.
- Jak słowami na moment wyłączyć logikę klienta, która uniemożliwia mu zakup, by w reakcji zdecydował się na zamówienie?
- Dowiesz się, jak słowami wywierać przez chwilę bardzo silny wpływ na klientów - bez manipulacji, za to nieraz o wiele skuteczniej.
- Jak kilkoma zdaniami obudzić w kliencie siłę do działania, która w sobie ma, choć pewnie tego nawet nie podejrzewa?
Czy to działa na każdego?
Fajnie by było, gdyby ktoś znalazł taki sposób, ale muszę Cię rozczarować: to nie działa na każdego. Tak, jak ograniczenia czasowe, promocje, język korzyści i wszystko inne - jeszcze nikt nie wynalazł sposobu na to, by coś działało na każdego. Dlatego tak ważne jest, by poszerzać zestaw swoich narzędzi copywriterskich i uczyć się wpływać na różne grupy klientów. To jedno z takich narzędzi..
Gdzie to zastosujesz?
- Posty na Facebooku dzięki impulsowi mogą wywołać znacznie więcej reakcji.
- W opisie produktu i na Landing Page możesz dodać "sekcję złości" tuż przed wezwaniem do działania i dać klientom silny impuls zakupowy.
- E-maile promocyjne, które zwierają "sekcję złości" albo są tematem wiadomości pobudzają do reakcji i zakupu osoby, które tego unikały.
Dla osób, które chcą nauczyć się prowokować klientów do działań i zakupów.
Każdy mój kurs angażuje wizualnie, emocjonalnie i intelektualnie. Nie jest przekazywaniem informacji, a programem pisania. To oznacza, że nie potrzebujesz wielkiego talentu do pisania, tylko postępowania według planu. Od moich pozostałych kursów różni się tym, że uczy prowokowania - wywołania reakcji emocjonalnej klienta na słowa, gdy buntuje się przecinko temu, co piszesz i to mu daje impuls od zakupu. Tego nie znajdziesz nigdzie indziej.
Jeśli chcesz regularnie pisać, to nie. Podstawowym kursem, który jest doskonałą bazą dla wszystkich tekstów sprzedażowych jest 6 Stopni Sprzedaży. Jeśli chcesz rozwijać się w ciekawym pisaniu, które angażuje klientów, pomoże Ci Siła Wyrazu. Jeśli potrzebujesz JEDNEGO kursu, który da Ci wszystkie podstawy, zainteresuj się Psychowritingiem.
U mnie nie musisz czekać na najlepszą cenę, bo zawsze ją masz - ceny są stałe i takie same dla wszystkich. Kurs możesz kupić kiedy chcesz, a nie tylko w czasie prowadzonej kampanii sprzedażowej. Bo co to dla Ciebie za korzyść, że pozwalam Ci kupić tylko przez kilka dni? Tak więc jedynym powodem zakupu niech będzie Twoja decyzja, że następny tekst będzie pisany z większą Siłą, budząc większe zainteresowanie zakupami wśród klientów.
Wielu sprzedawców kursów internetowych daje tak zwaną gwarancję satysfakcji. Jest ona po to, żeby klient miał możliwość wycofania się z zakupu ich kursu, gdyby on okazał się inny od oczekiwań. Ja daję Ci gwarancję, że to, co kupisz jest czymś zupełnie innym niż się spodziewasz, więc jeśli to jest dla Ciebie problem, to lepiej nie kupuj ode mnie.
Plan lekcji:
Przed Tobą Szybki kurs wywierania natychmiastowego wpływu słowami.
Metoda tak dobra, że pacjentów psychiatryka zmieniała w odpowiedzialnych obywateli. Teraz czas na zmianę zwykłych ludzi w klientów.