Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 3 września 2007
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 32 Comments
  • Copywriting

Początek oferty – Zagadka

Za chwilę pokażę Ci pierwszy akapit autentycznej oferty, którą dostałem do poprawienia. Ciekawe, czy odgadniesz, czego dotyczy tekst? Uprzedzam, że to trudna zagadka! A niestety mnóstwo tekstów tak brzmi.

Dziś w świecie konkurencji wolnorynkowej i walki o zdobycie nowej i utrzymanie stałej klienteli, dzięki którym Twoje miejsce ciągle się rozwija i przynosi pożądane dochody. Istotnym czynnikiem jest stałe podnoszenie oferowanych przez Ciebie standardów, które spełniają wymogi Twoich klientów i sprawiają, że powracają do Ciebie oraz polecają Cię swoim znajomym, jako solidnego przedsiębiorcę, który dba o ich potrzeby, stale zwiększając i urozmaicając ofertę skierowaną na ich oczekiwania.

Kłopot z tego typu początkiem oferty polega na tym, że czytelnik nie ma pojęcia o co chodzi i najczęściej odpuszcza sobie dalsze czytanie. Nie wiadomo kto i co oferuje, że nie wspomnę o korzyściach.

A jak rozpoczynają się najlepsze znane Ci oferty? Zrobimy TOP 10?

Prev PostPisanie tekstów – prosta metoda
Next PostOpis produktu kluczem do zwiększenia sprzedaży
About Darek Puzyrkiewicz

Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:

Website: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Related Posts
  • Sztuczna inteligencja i teksty
    AI czy “AJ?” Warto iść za nowym trendem i zlecać pisanie sztucznej inteligencji? 22 marca 2024
  • Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Mapa Empatii pomaga ulepszyć komunikację marketingową? 10 maja 2022
32 komentarze
  1. Reply
    Lew 3 września 2007

    Nie wiem o co chodzi, ale wiem, że strasznie ciężko się to czyta. Bardzo trudno przebrnąć przez ten akapit.

  2. Reply
    Lew 3 września 2007

    No może spróbuje zgadnąć: oferta dotyczy normy ISO.

  3. Reply
    Wiesław 4 września 2007

    Zaryzykuję 😉 Chodzi o system CRM?
    Ale faktycznie można sobie darować już po pierwszym zdaniu, choć i to trzeba było czytać dwa razy.

  4. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 4 września 2007

    Ani CRM ani ISO. Produkt jest bardziej materialny 😉

  5. Reply
    Władek 4 września 2007

    ja tam mysle, ze chodzi o oferte hotelu:)

  6. Reply
    mirgag (CoM-TexT) 4 września 2007

    Czyżby „ktoś się ogłasza, kto produkuje strony www?”.

  7. Reply
    mirgag (CoM-TexT) 4 września 2007

    Co do tego, jak zaczynają się najlepsze oferty…

    Wydaje mi się, że „zastanawiającym” sloganem, jest myśl przewodnia, przykładowo gdzieś przeczytałem, choć nie znam źródła następujące:

    „Jesteśmy drudzy, ale staramy się jeszcze bardziej”.
    Lub:
    „Wart tego, choć trochę droższy”.

    Ale najlepiej podoba mi się mój slogan (bo jakżeż by inaczej):
    „Oszczędności, lub zysk – gwarantowane”.

  8. Reply
    Jerzy Kostowski 4 września 2007

    Witaj Darku, witajcie Komentatorzy,
    ze statystycznego punktu widzenia może chodzić o jakieś szkolenia. Dużo jest takich ofert obecnie.

    PS. Czy w razie czego można grać dalej?

    Pozdrawiam

    Jerzy Kostowski
    autor „Kodu raka”
    http://www.szansadlaciebie.pl

  9. Reply
    shrew 4 września 2007

    Szkolenie z obsługi klienta?

  10. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 4 września 2007

    Gdybym nie wiedział co to jest, sam optowałbym za szkoleniami 😉 Nie są to to też usługi (ani www ani hotelowe).

    Jak już wyżej napisałem jest to konkretny, materialny produkt.

  11. Reply
    Rafał 4 września 2007

    co do oferty to nie mam pojecia

    Uważam ze dosyc skuteczne sa naglowki typu:
    [nie badałem ,ale na mnie sa one skuteczne ;]

    Jak [problem]
    np. Jak napisac biznesplan.

    poniewaz od razu wiadomo czego dotyczy dana oferta.

  12. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 4 września 2007

    Rafał, szukamy przykładów dobrze rozpoczynających się ofert, o nagłówkach może innym razem 😉

  13. Reply
    Krzysztof Lis 5 września 2007

    Obstawiam, że będą to ulotki. :]

  14. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 5 września 2007

    Nie, nie są to ulotki 😉 Jeden egzemplarz tego produktu kosztuje ok 10 000 😉

  15. Reply
    Krzysztof Lis 5 września 2007

    No to do głowy przychodzi mi tylko jakiś laptop z wyższej półki…

  16. Reply
    Lukasz 5 września 2007

    Niech zgadnę.

    Terminal internetowy ?

  17. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 5 września 2007

    No i mamy zwycięzcę – Łukasza! Tak, to Terminal Internetowy.

    Dziękuję wszystkim za udział w zabawie.

  18. Reply
    koza 5 września 2007

    a juz mialem wymieniac polowe przedmiotow tego swiata.

  19. Reply
    shrew 5 września 2007

    Że co? 🙂 Terminal Internetowy? Łukasz, po czym poznałeś?

  20. Reply
    Krzysztof Lis 6 września 2007

    Może to Łukasz napisał tę ofertę? 😉

  21. Reply
    Lukasz 6 września 2007

    Termin Internetowy – to teraz jest trendy.

    A tak serio? Widziałem kiedyś tą ofertę w internecie 😉 Dobrze, że jej poprawą zajmie sie profesjonalista, bo tamta oferta nie była przekonywająca.

    Pozdrawiam

  22. Reply
    shrew 8 września 2007

    Ej, no to się nie liczy, jak on widział to kiedyś. Ja protestuję! 😉

  23. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 9 września 2007

    I co ja mam zrobić? Muszę jakąś powtórkę zaaranżować… 😉

  24. Reply
    shrew 9 września 2007

    Trzeba rozpisać regulamin konkursu na przyszłość :>

  25. Reply
    mirgag (CoM-TexT) 9 września 2007

    Łukasz wygrał, Łukasz ma.

    Gratuluję Łukaszu oczytania i wygranej.

    Przywróćmy znaczenie danego komuś słowa, co w Polsce jest… szkoda mówić.

  26. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 9 września 2007

    Już z Łukaszem rozmawialiśmy o tym 🙂

  27. Reply
    Jerzy Kostowski 10 września 2007

    Gratulacje dla Łukasza! No w życiu bym nie zgadł.

    A swoją drogą ciekaw jestem, jak im ta witryna o portalu internetowym długo funkcjonowała zanim ją Darku wypatrzyłeś?

    Pozdrawiam wszystkich Komentatorów
    PS. Kto z Was będzie na OKEBI?

    Jerzy Kostowski
    http://www.szansadlaciebie.pl

  28. Reply
    stockholm.fora.pl 18 września 2007

    Dobrze jest dowiedzieć się czegoś nowego.

  29. Reply
    Emilia 19 września 2007

    firma dbająca o standardy i ich podwyższanie

  30. Reply
    Anna Kobiela 26 września 2007

    🙂 Klapsa dla tych, którzy myśleli, że firma szkoleniowa mogłaby coś takiego nabazgrać. Szkoleniowcy mają przede wszystkim umieć się komunikować i przekazywać informację, a to była prezentacja kompletnego braku takich umiejętności i dodatkowo niezbyt umiejętnego posługiwania się ojczystym językiem.

    Ale sama też bym nie zgadła na pewno 🙂
    Przy okazji – świetna strona, dużo ciekawych informacji. Cieszę się, że tu trafiłam 🙂

  31. Reply
    Maria 30 września 2007

    Odnośnie początków najlepszych, znanych mi ofert :
    Może nie jesteśmy jedyni, może nawet nie jesteśmy najlepsi – my po prostu jesteśmy – dla Ciebie !

  32. Reply
    Beata 4 grudnia 2007

    A już myślalam, że skorzystam z pomocy mistrza. Czuję się, jakbym uczyła się raczkować, a potrzebuję „chodzika”. Gratuluję zwycięzcy. Trafiłam tu dzisiaj po raz pierwszy, ale nie ostatni. Szukałam takich porad, bo moja oferta została odrzucona. Mam zamiar nauczyć się, jak sprzedać produkt, który sama wymyśliłam. Pozdrawiam wszystkich, którym się nie udało oraz zwycięzcę. Darku Ciebie też pozdrawiam i zazdroszczę wiedzy.

Leave a Comment Cancel Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00