Jak napisać dobre Case Study

Chcesz szybko przekonać swojego klienta do zakupu? Udowodnij mu, że spełnisz wszystkie obietnice
9 grudnia 2007

6 elementów skutecznej oferty – składnik 4

Kolejnym elementem skutecznej oferty reklamowej jest opowieść – storytelling. Mamy już zebrane
15 listopada 2007

Siła tekstu

Pewnego ranka, jeden z moich klientów tak przywitał mnie na Gadu Gadu: Jesteś? Wiesz co, ta oferta
18 października 2007

6 elementów skutecznej oferty – składnik 3

Niezależnie od tego, co sprzedajesz i jak doskonały jest Twój produkt, przygotowując ofertę
4 października 2007
  • 0

Opis produktu kluczem do zwiększenia sprzedaży

Prowadząc biznes internetowy, prędzej czy później stajemy przed trudnym zadaniem stworzenia opisów
17 września 2007

Początek oferty – Zagadka

Za chwilę pokażę Ci pierwszy akapit autentycznej oferty, którą dostałem do poprawienia. Ciekawe,
3 września 2007
1 37 38 39 40 41 44