Pierwsze miejsce to nie wszystko

No i stało się, spadłem z mojej ulubionej pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, na słowo
5 kwietnia 2008
  • 0

Skuteczny copywriting: różnice i podobieństwa

Dziś jeden z ciekawszych sposobów zdobycie zainteresowania czytelnika za pomocą słów, czyli
26 marca 2008

Ile śmieci produkuje Copywriter?

Większość pracy skutecznego Copywritera to śmieci. Dość zaskakujące stwierdzenie, prawda? Mało kto
6 marca 2008
  • 0

6 elementów skutecznej oferty – składnik 5

Jak uchronić ofertę przed odrzuceniem ze strony klientów i przekonać do niej największego sceptyka?
26 lutego 2008

Ważne ostrzeżenie dla wszystkich, którzy publikują swoje oferty i reklamy w Internecie

Jeden z moich klientów dodał ostatnio do swojego zlecenia taką uwagę:
24 stycznia 2008
  • 0

6 błędów popełnianych przy tworzeniu reklam, które mogą prowadzić do sukcesu

Zdarzyło Ci się napisać ofertę sprzedaży lub reklamę, która zawiodła? Zastanawiasz się, co w niej
4 stycznia 2008
1 36 37 38 39 40 44