• 0

Jak pisać o cenie produktu?

Każdy, kto czyta Twoją ofertę, prędzej czy później (raczej prędzej) zada sobie proste pytanie: A
13 lipca 2008
  • 0

Wakacyjna przygoda

Niedawno wróciłem z wakacji na morzem, na które wybrałem się z żoną i córeczką. Pewnego dnia,
3 lipca 2008
  • 0

Emocje w ofercie – przykład 1

We wpisie na temat emocji w ofercie, obiecałem realne przykłady zastosowania emocji. Dziś pierwszy
30 czerwca 2008

Zwielokrotnienie sprzedaży bez zwiększania ruchu na stronie

Czy byłbyś zainteresowany wykorzystaniem techniki, która w ciągu 6 tygodni wygenerowała sprzedaż w
9 czerwca 2008
  • 0

6 elementów skutecznej oferty – składnik 6

Stworzyłeś doskonałą, korzystną i wiarygodną dla klienta ofertę. Umieściłeś ją na stronie
1 czerwca 2008
  • 0

Jak copywriter wykorzystuje emocje czytelnika

Powszechna jest marketingowa prawda o tym, że ludzie podejmują decyzje pod wpływem emocji, a potem
20 maja 2008
1 35 36 37 38 39 44