Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 7 listopada 2009
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Rozwój

Ile czasu copywriter powinien pisać swój tekst?

Czy wiesz, że Gary Bencivenga, jeden z najlepszych na świecie copywriterów jeden Sales Letter pisał przez około 90 dni?

Gary Halbert, który nie bał się chwalić, że jest największym na świecie copywriterem i był zawsze gotowy poprawiać cudze oferty sprzedażowe, gdy miał to zrobić z tekstem Gary’ego Bencivenga, poddał się. Tekst ten był tak doskonały, tak genialnie napisany, że geniusz Halbert nie odważył się zmienić ani jednego słowa.

Można mieć przebłysk geniuszu i w ciągu kilku godzin napisać świetną ofertę. Jednak w większości przypadków to długa i mozolna praca.

Jak to się ma do naszych, polskich warunków, gdzie każdy tekst musi być 'na wczoraj’?

Wiem, inne realia. U nas nikt na tych tekstach nikt nie zarabia milionów dolarów. Siłą rzeczy więc nie jest w stanie zaproponować copywriterowi dobrej stawki za 3 miesiące pracy.

Tylko dlaczego w takiej sytuacji klient oczekuje cudów od tekstu, który musi być napisany w ciągu kilku dni?

Przykład Gary’ego Bencivenga jest dość ekstremalny. Świetni copywriterzy piszą naprawdę dobre teksty w ciągu tygodnia dwóch. Ale nikt ich nie podziwia tak, jak Gary’ego. Mimo że ich teksty są bardzo dobre i zarabiają na siebie, to nie są to tej klasy wybitne oferty, o których się mówi przez lata.

Konkluzja?

Dla osoby, która chce pisać genialne teksty i sporo na tym zarobić jest tylko jednak rada. Skupić się na najbardziej dochodowych produktach. Nie musi to być masowy produkt, sprzedawany w milionach egzemplarzy. Zamiast tego można stworzyć linię produktów, które sprzedawane są stałym klientom. Jeden tekst będzie pracował wtedy na kilku lub kilkunastokrotną sprzedaż.

Tags:
Gary BencivengaGary Halbertoferta
Prev PostJak rozpocząć ofertę sprzedażową. Część 3.
Next PostJak świńska grypa pomoże Ci lepiej sprzedawać?
About Darek Puzyrkiewicz

Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:

Website: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Related Posts
  • Siła marketingu
    Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności) 9 marca 2017
  • 13 zasad Puzyrkiewicza 20 grudnia 2016

Leave a Comment Cancel Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00