Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 21 lipca 2008
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 23 Comments
  • testy

Kto jeszcze chce za darmo zwiększyć skuteczność swojej strony?

Tytuł tego posta jest tendencyjny, prawda? 😉

Jest to świadomy zabieg z mojej strony, czytaj dalej, a dowiesz się dlaczego użyłem tutaj ten znany powszechnie wzorzec nagłówka.

Czasem drobna zmiana na stronie internetowej prowadzi do zaskakujących rezultatów. Może to być inna wersja nagłówka, zmiany w tekstach na stronie, poprawa nawigacji lub funkcjonalności, a także dodanie nowych elementów. Potrzeba wielu eksperymentów, by odkryć, co naprawdę pomaga w sprzedaży. To zaś wiąże się z mozolnymi testami.

Chciałbym zaprosić was do wspólnego testowania różnych elementów stron. Celem tych testów jest odkrycie, co naprawdę wpływa na skuteczną sprzedaż. Mam nadzieję, że w ten sposób rozwiejemy wiele mitów, ale też odkryjemy nowe perełki.

Co będziemy testować?

Wszystko 🙂 Mam całą listę propozycji zmian na stronach, które mogą mieć wpływ na skuteczność waszych witryn.

Jak będą wyglądały testy?

Bardzo prosto, będą to testy A/B. Dla docelowej, testowanej strony stworzymy jej kopię, na której wprowadzimy zmiany. Uruchomimy Google Optimizer i po miesiącu (ewentualnie innym okresie czasu) równoległego wyświetlania obu stron porównamy, która z nich przynosi lepsze efekty.

Pierwszy test dotyczy nagłówków.

Pewnie wiesz, że w świecie copywritingu funkcjonuje coś takiego, jak wzorzec skutecznego nagłówka? Jest to po prostu wielokrotne wykorzystanie nagłówka, który sprawdził się ofertach i zagwarantował spore zyski temu, kto go użył. Jednym z przykładów jest tytuł tego posta, wzorzec, jaki wykorzystałem ma postać: Kto jeszcze chce …..?

Niektórzy mówią, że to rewelacyjny sposób na łatwe zwiększenie skuteczności ofert na stronach. Inni potępiają tego typu praktyki. Niech testy rozstrzygną kto ma rację. Jeśli bowiem okaże się, że to łatwy sposób na większą sprzedaż, to być może, każdego dnia tracimy po 10, 20, 50 a może 100 zamówień?

Dla 20 pierwszych osób, które zgłoszą się do testów opracuję nagłówki i pomogę skonfigurować Google Optimizer. Zastrzegam sobie prawo wyboru stron do testów, ponieważ nie każda strona da nam wiarygodne wyniki.

Jeśli chcesz w ten sposób przekonać się, jak zmieni się skuteczność Twojej strony, pisz na adres: darek (at) dynanet.pl.

Czekam na Wasze zgłoszenia.

Tags:
nagłówkiskutecznośćtestowanie
Prev PostJak pisać o cenie produktu?
Next PostJak pisać ciekawe teksty?
About Darek Puzyrkiewicz

Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:

Website: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Related Posts
  • Wyniki akcji testowania nagłówków 19 grudnia 2008
23 komentarze
  1. Reply
    Kosia 21 lipca 2008

    Pozdrawiam seredecznie z Berlina .
    Bardzo zaciekawiles mnie!
    Ciekawa jest testow i poponowanch przez Ciebie nowy rozwiazan
    w adresie strony podaje link na polska wersje strony.

  2. Reply
    Paweł 21 lipca 2008

    Ciekawe, nie analizowałem swojej strony pod tym kontem. Zawsze patrzyłem z perspektywy subiektywnej estetyki.

  3. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 21 lipca 2008

    @Pawel: Masz jeszcze okazję na przetestowanie czegoś innego 😉

  4. Reply
    Włodek 22 lipca 2008

    czy jest możliwa analiza strony będącej częścią całej grupy i w zasadzie pracującej na kampaniach reklamowych?

  5. Reply
    Rafał 22 lipca 2008

    Jestem chętny pomóc

  6. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 23 lipca 2008

    @Włodek: napisz więcej, najlepiej mailem (formularz kontaktowy)

  7. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 23 lipca 2008

    @Rafał: Co masz na myśli?

  8. Reply
    Katarzyna 23 lipca 2008

    Do tej pory tak jak informatyk zrobil nasza strone to liczyl sie ladny estetyczny wyglad , niestety ,przyznaje sie ze nie znam sie w tym temacie ale jestem bardzo zainterowana zwiekszeniem skutecznosci strony.

  9. Reply
    Katarzyna 23 lipca 2008

    Jeszcze jedno moze bedziesz mogl mi pomoc ?

  10. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 24 lipca 2008

    @Katarzyna: Właśnie przeglądam podaną przez Ciebie stronę, napiszę emaila w tej sprawie, ok?

  11. Reply
    Azasa 25 lipca 2008

    Hmm+z+ta+kopia%2C+to+nie+jest+dobry+pomysl.++Zapewne+sporo+osob+ma+glownie+ruch+z+wyszukiwarek%2C+a+te+kopie+stron+przyjmuja+z+niechecia.++Proponowalbym+raczej+poprostu+na+miesiac+podlaczyc+strone+i+sprawdzic+jej+wyniki%2C+na+nastepny+miesiac+zmodyfikowac+strone+i+potem+sprawdzic+jej+wyniki(starajac+sie+przy+tym+nie+zminiac+niczego+innego+poza+kwestia+merytoryczna+i+graficzna+na+stronie)

  12. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 25 lipca 2008

    @Azasa: Tylko testy równoległe są w stanie dać wiarygodne wyniki. Jeśli testujesz np po miesiącu dwie wersje strony, to wystarczy, że z jakiegoś powodu zmiejszy się rych na stronie, a Ty będziesz myśleć, że oferta jest nieskuteczna.

    Co do problemu kopii stron. Dziękuję za tę uwagę, jest oba bardzo ważna.

    Problem ten ma jednak bardzo prozaiczne rozwiązanie. W głównym katalogu umieszczamy (lub edytujemy istniejący) plik robots.txt.

    Powinien tak wyglądać:

    User-agent: *
    Disallow: /testowe/

    Tworzymy katalog 'testowe’ i umieszczamy tam kopię strony. Robot (np z Google) tam nie zajrzy, a więc i nie zindeksuje strony, a my będziemy mogli z niej korzystać.

  13. Reply
    Jacek 26 lipca 2008

    Proszę o info jaka jest możliwość włączenia do testów powyższej strony.

    Jestem bardzo ciekawy wyników.

    Pozdrawiam,

    Jacek

    Jak zarabiać na kredycie hipotecznym –> http://www.hipoteczny-zysk.pl

  14. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 26 lipca 2008

    Dołączam Twoją stronę do testów – spodziewaj się maila z dalszymi informacjami.

  15. Reply
    jarek 29 lipca 2008

    Tytul w istocie jest niezly… Pytanie tylko, czy budzi zaufanie. Na prawde oferujesz „cos za nic”?
    Ale OK. Jesli znalazlem sie w pierwszej 20, to gotow jestem skorzystac! Nie majac zadnego doswiadczenia w e-commerce stworzylismy nasza strone. Wlasnie w niej teraz „dlubiemy”, bo po 6 miesiacach mamy juz jakies doswiadczenia. Mysle, ze nasza strona bedzie swietnym polem do popisu, bo masa rzeczy slabo tu dziala i MUSI byc zmieniona. Shall we give it a go?

  16. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 29 lipca 2008

    @jarek: To, co moim zdaniem 'musi być zmienione’, to całe to flaszowe ustrojstwo, aby klient trafił bezpośrednio do sklepu, bez czekania na niepotrzebne wodotryski, które niczego nie wnoszą do strony, a przeszkadzają tylko w zakupach.

    Albo chcesz klientów bawić, albo sprzedawać.

    W sprawie testów spodziewaj się maila.

  17. Reply
    Mateusz Obuchowicz, MetU 5 sierpnia 2008

    Świetne teksty, konkretnie i na temat. Piszę się na test.

  18. Reply
    Piotr 10 sierpnia 2008

    Jestem bardzo zainteresowany takim testem – zmian i ich skuteczności.
    Jeśli więc nie jest za późno to proszę i mnie dodać do testów zmian skuteczności mojej strony.

  19. Reply
    Piotr 10 sierpnia 2008

    poprawka adresu strony

  20. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 10 sierpnia 2008

    @Piotr: Wysłałem maila do Ciebie.

  21. Reply
    Tomasz 21 września 2008

    kiedy będzie mozna dowiedzieć sie o wynikach testów?

  22. Reply
    Kosia 22 września 2008

    Szkoda ze do tej pory nie odezwales sie a obiecales maila wyslac i wprowadzic strone do testow. Pozdrawiam z Berlina.

  23. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 22 września 2008

    Kasiu, na ten temat przecież rozmawiałem z Twoim szefem, on nie chciał testów, tylko zupełnie coś innego. Jak masz jakieś pytania w związku z tym, to napisz do mnie maila.

Leave a Comment Cancel Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00