99% kursów internetowych nie nauczy Cię copywritingu

Muszę Ci pokazać TO o copywritingu, bo jak nie, to….
No właśnie, to co?
Zakładam, że nie jesteś tu przypadkiem? Szukasz wiedzy na temat copywritingu, tak?
Mam nadzieję, że interesują Cię tylko praktyczne porady, łatwe do zastosowania? I…
Szybkie rezultaty!
Tak?
Zauważyłem, że większość dostępnych obecnie kursów (po polsku) jest skażonych. Są zatrute i szkodzą. Co mam na myśli?
Śledzę ten temat od lat i widzę taką rzecz: nawet jeśli kursy ciekawie mówią o tym CO musi znaleźć się tekście, by okazał się skuteczny w sprzedaży, to pomijają najważniejszy element – JAK to napisać. W teorii każdy jest mocny, ale gdy przychodzi do praktyki…
A przecież nie chodzi o to, by zaliczyć kolejny kurs, lecz by zdobyć nową umiejętność, prawda?
Może jestem bardzo pewny siebie…
…ale chciałbym raz na zawsze rozwiązać ten problem!
JAK?
21 kwietnia w Krakowie, na zjeździe organizowanym przez Pawła Krzyworączkę miałem przyjemność poprowadzić ponad godzinny wykład, zatytułowany „Jak PISAĆ skuteczne teksty sprzedażowe?”. Myślę, że to nie tylko dla mnie była przyjemność, bo kilka osób zgodziło się napisać bardzo przychylne opinie:
„Polecam wszystkim jego wykłady i szkolenia”
W świecie marketingu eksperci dzielą się na trzy podstawowe grupy. Wymieniając od najliczniejszej: Pierwsze grupa to eksperci, którzy znają doskonale narzędzia i techniki marketingowe; druga, o wiele węższa grupa, to eksperci, którzy znają te narzędzia i potrafią z nich korzystać osiągając wyniki finansowe; trzecia, mierzona w promilach, to grupa ekspertów, którzy znają techniki i narzędzia, zarabiają stosując je w praktyce i jednocześnie potrafią się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Darek Puzyrkiewicz jest jednym z nielicznych copywriterów na Polskim rynku, który potrafi się dzielić swoją wiedzą copywriterską tak, że niemal każdy może z niej skorzystać i samodzielnie skonstruować porywający tekst marketingowy.
Pracuję w tej branży 16 lat i wiem, jak wielkim wyzwaniem jest przełożenie wiedzy i doświadczenia , które płynie już we krwi na proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania narzędzia. Dariusz ma copywriting we krwi, osiąga sukcesy komercyjne i potrafi podzielić się swoją wiedzą. Polecam wszystkim jego wykłady i szkolenia.
Piotr Kochanek
marketer / przedsiębiorca / trener i coach biznesu
„Po wykładzie w ręku miałem 2 strony notatek zawierających już konkretne pomysły zmiany tekstów”
Teksty Dariusza czytam od dawna. Zawsze podobała mi się ich jakość, oraz spójność. Sam jestem copywriterem w swojej firmie i wiem ile trudu trzeba włożyć w napisanie tekstu. Dariusz pisze teksty tak dobrze jak szwajcarzy składają zegarki. W sumie nie – lepiej! Teraz miałem przyjemność wysłuchać wykładu Dariusza o pisaniu skutecznych tekstów.
Spodziewałem się powtórki. Po wykładzie w ręku miałem 2 strony notatek zawierających już konkretne pomysły zmiany tekstów w moich ofertach. O to właśnie chodzi – o praktyczność. Nie o turbo-technologie, nie o triki myszki miki. O praktyczność. O to aby po jego szkoleniu mieć taką wiedzę która da wymierne efekty.
Jeżeli chcesz naprawdę nauczyć się pisać skuteczne teksty, to Dariusz Puzyrkiewicz jest najlepszą osobą do jakiej możesz trafić w Polsce!”
Kacper Bisanz,
Trener, biznesmen
„Pokazałeś jak tracimy pieniądze pisząc słabe teksty”
Bardzo się cieszę Darku, że Cię poznałem osobiście podczas III Zjazdu forum.ebiznesy.pl 2012. Od samego początku swojego wykładu przykułeś uwagę moją i innych słuchaczy. Lubię być zaskakiwany na szkoleniach, ponieważ sam będąc trenerem już wiele w życiu widziałem i jestem wymagającym słuchaczem.
Twój wykład „Jak PISAĆ teksty, które sprzedają?” rozpoczął się dla mnie od mocnego wejścia – pokazałeś jak tracimy pieniądze pisząc słabe teksty. Dziękuję Ci, że przedstawiłeś potem proste kroki i tricki do napisania skutecznego tekstu oferty.
Polecę znajomym wzięcie udziału w Twoich szkoleniach, a także zorganizowanie szkolenia np. dla pracowników działu marketingu. Powiadom mnie tylko wcześniej o terminie 🙂
Pozdrawiam,
Dariusz Bogacki
„W końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu”
Wykład Darka Puzyrkiewicza to połączenie wciągającego show z dawką praktycznej wiedzy podanej w jasny sposób. To właśnie dzięki niemu w końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu. Zrozumiałem też jak ważne jest napisanie właściwej oferty. Możesz mieć super produkt jednak jeżeli właściwie nie napiszesz tekstu, który ma zachęcić do jego kupna to nic po nim.
Chodziłem do szkoły reklamy uczyli mnie podobno praktycy pracujący w agencjach m.in. jako copywriter jednak nie dowiedziałem się w ciągu trzech lat jak napisać skuteczny tekst reklamowy. Darek zrobił to w 45 minut, w każdym bądź razie pokazał swój warsztat, który jak sam przyznał to nic skomplikowanego i zachęcił do próbowania pisania.
W sumie to pozostaje tylko ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć bo tylko tak można opanować to co pokazał Darek. Mam też zamiar wykorzystać to przy swoim nowym projekcie. W sumie ofertę napisałem dużo wcześniej, jednak po jego wykładzie postanowiłem to zrobić według jego sposobu
Krzysztof Krawczyk
Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informatyczne
„Darek pokazał konkretny sposób”
Byłem na wykładzie Dariusza na temat copywritingu w Krakowie. Zamiast pokazywać jakieś sztuczki copywriterskie, Darek pokazał konkretny sposób w jaki każdy może napisać ofertę, i to ofertę która działa, ponieważ opiera się na znajomości produktu i pokazuje konkrety.
Lech Baczyński
Wystarczy 🙂 (Mam więcej takich opinii!)
Mam nadzieję, że przekonałem Cię, że warto to obejrzeć?
Oto początek mojego wykładu:
[flowplayer src=’../video/poczatek.mp4′ width=576 height=405 splash=’../video/wyklad.png’]
To, o czym mówiłem na tym wykładzie, to owoc moich kilkuletnich doświadczeń z PISANIEM ofert sprzedażowych dla klientów, dlatego tę cenną wiedzę zarezerwowałem dla osób, które są faktycznie zainteresowane pisaniem skutecznych tekstów, a nie tylko obejrzeniem kolejnego ciekawego wykładu.
Jeżeli chcesz obejrzeć ten wykład w całości, możesz go nabyć, drogą kupna w tym miejscu >>
Kapitalny materiał. Bardzo dobrze zainwestowana godzina. Aż strach pomyśleć co będzie, gdy zacznę wykorzystywać zaprezentowany schemat w swoich ofertach 😉
Niech żałuje ten, kto jeszcze tego nie widział :).
PS. Czuję się zaszczycona figurowaniem na Twojej liście mailingowej w tej wyjątkowej skądinąd szkole.
Z niecierpliwością czekam na więcej.
Polecam właśnie blog osobom piszących teksty w naszej porównywarce, choć uważam, że temat ubezpieczeń to najtrudniejszy temat w sieci i polisy ubezpieczeniowe sprzedać online się nie chcą. Ktoś może ma odmienną opinię?
Darku korzystając z twoich porad osiągnęłam już pierwszy sukces,napisałam takie teksty które potrafią sprzedać zdjęcia
@Aniu: Gratuluję! Możesz o tym więcej napisać?
Hey Darek, czy jest już dostępny Twój nowy kurs o copywritingu? Jakoś tak nic ostatnio od Ciebie nie słychać…
@Jarek: Kończę go właśnie 🙂 Pisanie na zlecenie zajmuje dużo czasu i niewiele mi go zostaje dla siebie…
Bardzo interesujący wykład 😉 z przyjemnością się go czyta 😉 ogólnie cały blog jest super 😉 mam nadzieję, że i ja zacznę odnosić sukcesy dzięki niemu 😉 pozdrawiam
Bardzo wartościowa wiedza
Mnóstwo przydatnej wiedzy tutaj! Dlaczego nie znalazłam tej strony wcześniej? Dzięki 🙂
Dziękuję za możliwość obejrzenia całości wykładu. TO właśnie podoba mi się w internecie – najpierw można dostać próbkę wiedzy za darmo, a potem zdecydować o zakupie produktu…
Darku, kiedyś w jednym ze swoich kursów polecałeś wtyczkę do wordpressa, która współpracowała z Optimizerem. Czy jest teraz coś podobnego do testów na Analyticsa? Mam problem ze znalezieniem skutecznego, choćby płatnego i bezproblemowego narzędzia do przeprowadzania testów. Czy możesz coś polecić poza tym co udostępnia obecnie Analytics?
Witaj Darku
Tym razem będzie lekko nie na temat. Cały czas obserwuję jak Twoja strona się zmienia i się uczę… stąd chcę powiedzieć coś a propos zachęty do zapisywania się na Twoją wyjątkową (potwierdzam!) listę subskrybentów. Moim zdaniem o wiele lepsza niż poprzednia i gdyby nie moja copywriterska czujność, zapisałabym się na nią jeszcze raz a blondynką nie jestem ;).
PS. Przepraszam wszystkie złotowłoski 🙂
Ciekawe, czy testy potwierdzą moje spostrzeżenia?
Bardzo się cieszę, że ktoś wreszcie zwrócił na to uwagę. Ile razy można czytać, że „tekst sprzedażowy ma przykuwać uwagę”, „wyobraź sobie jak myśli twój klient”, „tekst musi odpowiadać na potrzeby klienta” bla bla bla… No jasne, że musi 🙂 to tak jak napisać poradnik „jak napisać dobrą książkę”… Wszystko fajnie, ale jeśli ktoś nie ma tzw. dobrego pióra, zdolności psychologicznych, wyobraźni, to wszystkie te porady można wyrzucić do śmieci 🙂