Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 21 maja 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 14 Komentarze
  • Rozwój

99% kursów internetowych nie nauczy Cię copywritingu

Muszę Ci pokazać TO o copywritingu, bo jak nie, to….

No właśnie, to co?

Zakładam, że nie jesteś tu przypadkiem? Szukasz wiedzy na temat copywritingu, tak?

Mam nadzieję, że interesują Cię tylko praktyczne porady, łatwe do zastosowania? I…

Szybkie rezultaty!

Tak?

Zauważyłem, że większość dostępnych obecnie kursów (po polsku) jest skażonych. Są zatrute i szkodzą. Co mam na myśli?

Śledzę ten temat od lat i widzę taką rzecz: nawet jeśli kursy ciekawie mówią o tym CO musi znaleźć się tekście, by okazał się skuteczny w sprzedaży, to pomijają najważniejszy element – JAK to napisać. W teorii każdy jest mocny, ale gdy przychodzi do praktyki…

A przecież nie chodzi o to, by zaliczyć kolejny kurs, lecz by zdobyć nową umiejętność, prawda?

Może jestem bardzo pewny siebie…

…ale chciałbym raz na zawsze rozwiązać ten problem!

JAK?

21 kwietnia w Krakowie, na zjeździe organizowanym przez Pawła Krzyworączkę miałem przyjemność poprowadzić ponad godzinny wykład, zatytułowany „Jak PISAĆ skuteczne teksty sprzedażowe?”.  Myślę, że to nie tylko dla mnie była przyjemność, bo kilka osób zgodziło się napisać bardzo przychylne opinie:

„Polecam wszystkim jego wykłady i szkolenia”

W świecie marketingu eksperci dzielą się na trzy podstawowe grupy. Wymieniając od najliczniejszej: Pierwsze grupa to eksperci, którzy znają doskonale narzędzia i techniki marketingowe; druga, o wiele węższa grupa, to eksperci, którzy znają te narzędzia i potrafią z nich korzystać osiągając wyniki finansowe; trzecia, mierzona w promilach, to grupa ekspertów, którzy znają techniki i narzędzia, zarabiają stosując je w praktyce i jednocześnie potrafią się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.

Darek Puzyrkiewicz jest jednym z nielicznych copywriterów na Polskim rynku, który potrafi się dzielić swoją wiedzą copywriterską tak, że niemal każdy może z niej skorzystać i samodzielnie skonstruować porywający tekst marketingowy.

Pracuję w tej branży 16 lat i wiem, jak wielkim wyzwaniem jest przełożenie wiedzy i doświadczenia , które płynie już we krwi na proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania narzędzia. Dariusz ma copywriting we krwi, osiąga sukcesy komercyjne i potrafi podzielić się swoją wiedzą. Polecam wszystkim jego wykłady i szkolenia.

Piotr Kochanek
marketer / przedsiębiorca / trener i coach biznesu

„Po wykładzie w ręku miałem 2 strony notatek zawierających już konkretne pomysły zmiany tekstów”

Teksty Dariusza czytam od dawna. Zawsze podobała mi się ich jakość, oraz spójność. Sam jestem copywriterem w swojej firmie i wiem ile trudu trzeba włożyć w napisanie tekstu. Dariusz pisze teksty tak dobrze jak szwajcarzy składają zegarki. W sumie nie – lepiej! Teraz miałem przyjemność wysłuchać wykładu Dariusza o pisaniu skutecznych tekstów.

Spodziewałem się powtórki.  Po wykładzie w ręku miałem 2 strony notatek zawierających już konkretne pomysły zmiany tekstów w moich ofertach. O to właśnie chodzi – o praktyczność. Nie o turbo-technologie, nie o triki myszki miki. O praktyczność. O to aby po jego szkoleniu mieć taką wiedzę która da wymierne efekty.

Jeżeli chcesz naprawdę nauczyć się pisać skuteczne teksty, to Dariusz Puzyrkiewicz jest najlepszą osobą do jakiej możesz trafić w Polsce!”

Kacper Bisanz,
Trener, biznesmen

„Pokazałeś jak tracimy pieniądze pisząc słabe teksty”

Bardzo się cieszę Darku, że Cię poznałem osobiście podczas III Zjazdu forum.ebiznesy.pl 2012. Od samego początku swojego wykładu przykułeś uwagę moją i innych słuchaczy. Lubię być zaskakiwany na szkoleniach, ponieważ sam będąc trenerem już wiele w życiu widziałem i jestem wymagającym słuchaczem.

Twój wykład „Jak PISAĆ teksty, które sprzedają?” rozpoczął się dla mnie od mocnego wejścia – pokazałeś jak tracimy pieniądze pisząc słabe teksty. Dziękuję Ci, że przedstawiłeś potem proste kroki i tricki do napisania skutecznego tekstu oferty.

Polecę znajomym wzięcie udziału w Twoich szkoleniach, a także zorganizowanie szkolenia np. dla pracowników działu marketingu. Powiadom mnie tylko wcześniej o terminie 🙂

Pozdrawiam,
Dariusz Bogacki

„W końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu”

Wykład Darka Puzyrkiewicza to połączenie wciągającego show z dawką praktycznej wiedzy podanej w jasny sposób. To właśnie dzięki niemu w końcu zrozumiałem na czym polega pisanie perswazyjnego tekstu. Zrozumiałem też jak ważne jest napisanie właściwej oferty. Możesz mieć super produkt jednak jeżeli właściwie nie napiszesz tekstu, który ma zachęcić do jego kupna to nic po nim.

Chodziłem do szkoły reklamy uczyli mnie podobno praktycy pracujący w agencjach m.in. jako copywriter jednak nie dowiedziałem się w ciągu trzech lat jak napisać skuteczny tekst reklamowy. Darek zrobił to w 45 minut, w każdym bądź razie pokazał swój warsztat, który jak sam przyznał to nic skomplikowanego i zachęcił do próbowania pisania.

W sumie to pozostaje tylko ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć bo tylko tak można opanować to co pokazał Darek. Mam też zamiar wykorzystać to przy swoim nowym projekcie. W sumie ofertę napisałem dużo wcześniej, jednak po jego wykładzie postanowiłem to zrobić według jego sposobu

Krzysztof Krawczyk
Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informatyczne

„Darek pokazał konkretny sposób”

Byłem na wykładzie Dariusza na temat copywritingu w Krakowie. Zamiast pokazywać jakieś sztuczki copywriterskie, Darek pokazał konkretny sposób w jaki każdy może napisać ofertę, i to ofertę która działa, ponieważ opiera się na znajomości produktu i pokazuje konkrety.

Lech Baczyński

Wystarczy 🙂 (Mam więcej takich opinii!)

Mam nadzieję, że przekonałem Cię, że warto to obejrzeć?

Oto początek mojego wykładu:

 [flowplayer src=’../video/poczatek.mp4′ width=576 height=405 splash=’../video/wyklad.png’]

To, o czym mówiłem na tym wykładzie, to owoc moich kilkuletnich doświadczeń z PISANIEM ofert sprzedażowych dla klientów, dlatego tę cenną wiedzę zarezerwowałem dla osób, które są faktycznie zainteresowane pisaniem skutecznych tekstów, a nie tylko obejrzeniem kolejnego ciekawego wykładu.

Jeżeli chcesz obejrzeć ten wykład w całości, możesz go nabyć, drogą kupna w tym miejscu >>

Poprzedni artykułZ warsztatu copywritera
Następny artykułKolejny wykład o copywritingu (na Twoje zamówienie)
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Pobierz bezpłatny poradnik psychowritingu i zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • Siła marketingu
    Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności) 9 marca 2017
  • 13 zasad Puzyrkiewicza 20 grudnia 2016
komentarzy 14
  1. Reply
    Michał Rybicki 21 maja 2012

    Kapitalny materiał. Bardzo dobrze zainwestowana godzina. Aż strach pomyśleć co będzie, gdy zacznę wykorzystywać zaprezentowany schemat w swoich ofertach 😉

  2. Reply
    ewafa2 21 maja 2012

    Niech żałuje ten, kto jeszcze tego nie widział :).
    PS. Czuję się zaszczycona figurowaniem na Twojej liście mailingowej w tej wyjątkowej skądinąd szkole.
    Z niecierpliwością czekam na więcej.

  3. Reply
    Łukasz 22 maja 2012

    Polecam właśnie blog osobom piszących teksty w naszej porównywarce, choć uważam, że temat ubezpieczeń to najtrudniejszy temat w sieci i polisy ubezpieczeniowe sprzedać online się nie chcą. Ktoś może ma odmienną opinię?

  4. Reply
    Anna 14 sierpnia 2012

    Darku korzystając z twoich porad osiągnęłam już pierwszy sukces,napisałam takie teksty które potrafią sprzedać zdjęcia

  5. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 15 sierpnia 2012

    @Aniu: Gratuluję! Możesz o tym więcej napisać?

  6. Reply
    Jarek 31 października 2012

    Hey Darek, czy jest już dostępny Twój nowy kurs o copywritingu? Jakoś tak nic ostatnio od Ciebie nie słychać…

  7. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 31 października 2012

    @Jarek: Kończę go właśnie 🙂 Pisanie na zlecenie zajmuje dużo czasu i niewiele mi go zostaje dla siebie…

  8. Reply
    Emilia 26 stycznia 2013

    Bardzo interesujący wykład 😉 z przyjemnością się go czyta 😉 ogólnie cały blog jest super 😉 mam nadzieję, że i ja zacznę odnosić sukcesy dzięki niemu 😉 pozdrawiam

  9. Reply
    cassa 3 lutego 2013

    Bardzo wartościowa wiedza

  10. Reply
    Pdmg 21 lutego 2013

    Mnóstwo przydatnej wiedzy tutaj! Dlaczego nie znalazłam tej strony wcześniej? Dzięki 🙂

  11. Reply
    Androidportal 4 marca 2013

    Dziękuję za możliwość obejrzenia całości wykładu. TO właśnie podoba mi się w internecie – najpierw można dostać próbkę wiedzy za darmo, a potem zdecydować o zakupie produktu…

  12. Reply
    Piotr Mart 12 kwietnia 2013

    Darku, kiedyś w jednym ze swoich kursów polecałeś wtyczkę do wordpressa, która współpracowała z Optimizerem. Czy jest teraz coś podobnego do testów na Analyticsa? Mam problem ze znalezieniem skutecznego, choćby płatnego i bezproblemowego narzędzia do przeprowadzania testów. Czy możesz coś polecić poza tym co udostępnia obecnie Analytics?

  13. Reply
    ewafa2 7 czerwca 2013

    Witaj Darku
    Tym razem będzie lekko nie na temat. Cały czas obserwuję jak Twoja strona się zmienia i się uczę… stąd chcę powiedzieć coś a propos zachęty do zapisywania się na Twoją wyjątkową (potwierdzam!) listę subskrybentów. Moim zdaniem o wiele lepsza niż poprzednia i gdyby nie moja copywriterska czujność, zapisałabym się na nią jeszcze raz a blondynką nie jestem ;).
    PS. Przepraszam wszystkie złotowłoski 🙂
    Ciekawe, czy testy potwierdzą moje spostrzeżenia?

  14. Reply
    Takaoto firma doradcza 23 lipca 2013

    Bardzo się cieszę, że ktoś wreszcie zwrócił na to uwagę. Ile razy można czytać, że „tekst sprzedażowy ma przykuwać uwagę”, „wyobraź sobie jak myśli twój klient”, „tekst musi odpowiadać na potrzeby klienta” bla bla bla… No jasne, że musi 🙂 to tak jak napisać poradnik „jak napisać dobrą książkę”… Wszystko fajnie, ale jeśli ktoś nie ma tzw. dobrego pióra, zdolności psychologicznych, wyobraźni, to wszystkie te porady można wyrzucić do śmieci 🙂

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo