Mój pierwszy webinar o copywritingu

Wczoraj wieczorem, copywriter Darek Puzyrkiewicz zgromadził przed ekranami komputerów lekko ponad 600 osób chcących posłuchać, co ma do powiedzenia o copywritingu. To był mój pierwszy webinar. Pewnie bym tego nie zrobił, gdyby nie organizator Sławek Gdak. Miałem wprawdzie już kiedyś taki incydent, ale to było dla mnie coś nowego.
No tak, nie udało się wszystkim dogodzić… Chociaż za pierwszym razem nie powinienem oczekiwać cudów?
Poniżej statystyki z ClickWebinar:
Najbardziej niesamowity był czat. Bo gdy nagle kilkaset osób na raz odpowiadało na moje pytanie, to widziałem tylko śmigające literki, za którymi ciężko było nadążyć.
Padło sto razy więcej pytań, niż byłem w stanie ogarnąć. Starałem się odpowiedzieć na wszystkie, ale to było niemożliwe. Dopiero teraz będzie czas na analizę i ewentualną kontynuację.
A gdyby interesował Cię zakup tego szkolenia (ze slajdami), to znajdziesz go tutaj >>
Darku po prostu świetny webinar.
Z webinaru wyciągnęłam sporo wiedzy o tym jak ogólne zacząć pisać skuteczne teksty, jak zmienić zdania tak aby działały na naszą korzyść, a jednocześnie nie były formą nachalną.
Sesja pytań i odpowiedzi była również bardzo przydatna, bo na konkretnych pytaniach od ucztestników dawałeś porady. Widać, że wiesz o czym mówisz i umiesz to przekazać w prosty sposób.
Dodatkowo mega bonusy od Ciebie w postaci twoich szkoleń. To kolejny plus uczestnictwa na tym webinarze.
Mam nadzieję, że takich webinarów, gdzie jest masa wiedzy, a nie lanie wody (jak niektórzy to robią) będzie znacznie więcej i nie zakończysz tego na 1 webinarze.
A na koniec powiem, że bardzo przyjemnie się ciebie słuchało.
Dziękuję 🙂 A Twoje TOP 3 rzeczy na kolejny (ewentualny) webinar?
Moje TOP 3, które wyciągnęłam z Webinaru to:
– nauczyłam się skutecznego szablonu do tekstów sprzedażowych, to na pewno bardzo mi pomoże
– dowiedziałam się, żeby ceny nie podawać na początku 😉 tylko dopiero po dobrej ofercie
– dowiedziałam się jak nauczyć się widzieć potrzeby klienta i jak przedstawić mu ofertę tak, żeby chciał ja kupić!
Co do top 3 na następny webinar to jeszcze o tym muszę pomyśleć 🙂
A moje Top 3 to:
1) jak długa powinna być oferta aby nie zanudzić klienta?
2) W jakiej formie zwracać się do klienta pisząc tekst sprzedażowy (na webinarze padło to pytanie, ale myślę, że to jest ważny element)
3) Czy warto dodawać opinie innych o nas/produkcie na stronie sprzedażowej? Tak aby klient wiedział, że to jest prawdziwa opinia a nie ściema. Jak to zrobić.
Webinar byl bardzo ciekawy, niesamowita dawka informacji. Niestety zbyt szybko, nastepny bede nagrywal. Pozdrawiam.
A Twoje TOP 3 z webinaru?
mnie się wydaje, że webinar był bardzo ok… wydaje mi się, ponieważ miałam lekkie zamieszanie w domu i ciągle ktoś mi przeszkadzał… ale wspominałeś, że zastanowisz się, czy udostępnisz zapis tego webinaru… dlatego zarówno proszę, jak i życzę owocnego (dla mnie i podobnych mi) zastanawiania się i z niecierpliwością czekam na link 🙂
pozdrawiam serdecznie 🙂
A Twoje TOP3? Napisz proszę….
Dzięki za webinar. Był naprawdę fantastyczny. Moje top 3:
1. odkrywanie potrzeb klientów i odpowiadanie na konkrety
2. pisanie od siebie, bez sztuczności
3. szablon tekstowy
Dzięki! A TOP3 na następny? 🙂
Webinar był super. Dużo i za szybko jeśli nie będzie dostępnego nagrania to przynajmniej slajdy Waść udostępnij. Spóźniłem się 30 min dobrze by było je zobaczyć. Kupiłem wczoraj szkolenia, ciekaw jestem o ile więcej informacji jest w szkoleniach w stosunku do tego co było wczoraj. Trudno mi teraz pisać co by tu jeszcze , po przestudiowaniu szkoleń będę wiedział. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
A TOP 3 z samego webinaru?
Cześć
Postaram się być pilną uczennicą i najpierw moje TOP 3 z wczoraj:
1. Dałeś szablon pisania skutecznego tekstu, który zadziała nawet przez sen i przy pustej kartce 🙂
2. Przeprowadziłeś najbardziej kwint-esencjonalny kurs psychologii w marketingu w dziejach, dzięki temu przypomniałam sobie oczywiste oczywistości
3. Rzuciłeś nowe spojrzenie na CTA
i za to wszystko baaaardzo Ci dziękuję Mistrzu (Sławkowi też dziękuję 😉 )
Teraz moje TOP 3 na jutro 🙂 :
1. W jaki sposób zmontować tekst, żeby był ciekawy=skuteczny dla klientów przyszłych, obecnych i przeszłych?
2. Jak rozplanować pracę nad konkretnym tekstem, żeby nie tracić czasu przy pisaniu – technicznie
3. Metoda H2H od A do Z
Mam nadzieję, że Twój pierwszy webinar nie będzie ostatnim.
Pozdrawiam jak zawsze
Ewa
Dziękuję za podanie nowej wiedzy w dynamiczny, a jednocześnie przystępny i podtrzymujący ciekawość sposób. Te kilkadziesiąt minut to dla mnie bardzo cenna inwestycja i możliwość skorzystania z zupełnie nowych narzędzi. Zagadnienia CTA i głównych potrzeb emocjonalnych klienta – dzięki nim zmieniłem postrzeganie swoich dotychczasowych tekstów. Wiem już nad czym pracować, by były jeszcze bardziej skuteczne. Mam nadzieję, że następny webinar odbędzie się wkrótce 🙂
OK, więc dawaj TOP 3 na następny webinar 🙂 czego chciałby się jeszcze nauczyć?
Top 3:
– jak przyciągnąć klienta do naszej oferty,
– jak przedstawić ofertę aby była interesująca
– synonimy.pl
Czego mi brakuje?
– konkretnych przykładów
– sposobów ominięcia spamu
Z samego webinarium jestem zadowolony. Przypomniało mi parę chwytów które stosowałem w sprzedaży bezpośredniej. Czekam na kolejne bardziej rozbudowane 🙂
Pozdrawiam
TOP 3 tematów na następny webinar?
Na wstępie chciałem podziękować Ci Darku za świetnie przeprowadzone szkolenie. Co do TOP 3 to najważniejsze jest dla mnie: 1.Teksty, które utrzymają na stronie użytkownika dłużej niż 10 sekund 🙂 2. Teksty, które skłonią użytkownika do powrotu na stronę. 3. Sensowne teksty seo, które pobudzą wyobraźnię czytelnika
Webinar bardzo treściwy i merytoryczny. Studiuje tą wiedzę z zapartym tchem i zaczynam rozumieć jak sprzedawać.
Moje top 3
– Zgodnie z obietnica dostałem dodatkowe materiały i 8 godzin konsultacji.
– wiem na co zwracać uwagę, aby tekst był interesujący
– wiem już jak pisać by ludzi kupowali 🙂
Jeszcze raz dziękuję za interesujący materiał !
Witam. Na początek chciałabym bardzo podziękować za zorganizowanie tego krótkiego, ale bardzo pomocnego i zawierającego wiele użytecznych porad kursu.
Od razu po webinarze usiadłam do zredagowania nowych ogłoszeń/ofert i teraz czekam na efekty. Sama widzę różnicę w ich treści i wyglądają na bardziej dynamiczne, zawierają więcej korzyści, a nie wypisanych w punktach zalet, które nie wpływają na wyobraźnię osoby zainteresowanej.
Poza tym oduczyłam się podawania na początku ceny, teraz cały cennik zamieszczam pod koniec.
Jednak zauważyłam, że jeśli nie ma ceny podanej obok, to po prostu część osób nie wchodzi na to ogłoszenie. Czy warto w takiej sytuacji cokolwiek tam wpisywać? Do tej pory wpisywałam tam cenę najniższą, a dopiero w ogłoszeniu rozpisywałam co za co.
I jeszcze pytanie: czy warto podawać informację: do negocjacji? Na jakimś szkoleniu prowadzący powiedział, że to słowo przyciąga uwagę i ludzie z natury lubią negocjować warunki. Czy na pewno tak jest? Czy w Polsce ludzie nie są bardziej nastawieni na przyjęcie tego co im się oferuje, niż na możliwość negocjowania warunków?
Jak na razie czekam na efekty, a później pomyślę o rzeczach, których jeszcze chciałabym się nauczyć, bo na razie nic mi takiego szczególnego nie przychodzi na myśl…
Witam,
generalnie oceniam webinar na dobry z minusem. Dużo wiedzy merytorycznej, natomiast trochę zabrakło konkretów. Dla kogoś kto troszkę wie o marketingu, ale niekoniecznie o copywritingu, brakowało prostych przykładów. O wiele łatwiej byłoby zrozumieć gdybyś Darku „metodą łopatologiczną” pokazał niektóre triki/sposoby pisania. Tłumaczenie na swoim przykładzie (usługi szkoleń) jakoś do końca do mnie nie dotarło. Gdybyś w przyszłości wytłumaczył na jakiś prostych przykładach z różnych branż – myślę, że byłoby to łatwiejsze do przyswojenia i lepiej wskazywało kierunek. Może spróbujesz, tak eksperymentalnie, następnym razem? Póki co zamierzam zapisać się na twój newsletter. Pozdrawiam
Dzięki za opinię. Twoje TOP3 z webinaru?
Przychodzą mi do głowy dwie rzeczy:
– szablon
– aktywny czasownik, jak …, naj ….
Dziękuję za bardzo dobry webinair.
3 rzeczy o których chętnie posłucham nastepnym razem to:
– sposoby na CTA wezwanie do akcji zwłaszcza w tak delikatnej branży jak finanse,
– sposoby na otwieracz, jak otwierać klienta na zawartość oferty; tu też mam pytanie o nagłówek artykułu lub maila, czy na ile jest istotny i jak go pisać,
– optymalna długość artykułu lub maila aby nie zniechęcic czytelnika.
Pozdrawiam
A Twoje TOP3 z webinaru?
1. Analiza klienta – metody odgadywania potrzeb
2. Wiecej specyficznych przykładów z oryginalnych branży.
3. Konstruowanie za pomocą narzędzi – więcej haków typu synonimy.pl (któy de facto znałem, ale jest dobry)
+ mozliwosc pobrania prezentacji (nie bylem burakiem i nie robilem screenshota z kazdego slide’u, licze na Ciebie)
Webinara nie widziałem, bo nie wiedziałem nawet, że będzie. Gdzie można było znaleźć informacje o webinarze? I gdzie będzie informacja o następnych?
To był „gościnny” webinar, organizowany przez Sławka Gdaka, dla jego subskrybentów i nie tylko. Ja tylko na nim występowałem. Ale… myślę nad „swoim”. Do tego potrzebuję TOP3 tematów od każdego, by dać wam dokładnie to, czego najbardziej potrzebujecie i pragniecie.
Bardzo dziękuję za webinara, dowiedziałam się garści istotnych aspektów skutecznego copywritingu. 3 z nich to:
– kogo najpierw musi kupić klient zanim kupi towar,
– co zrobić, żeby cena przestała mieć znaczenie dla klienta (a w każdym razie straciła na znaczeniu),
– potrzeby emocjonalne klienta i jak je wykorzystać.
Czyli generalnie większość wykładu była dla mnie bardzo wartościowa 🙂
Moje Top 3 z webinaru:
-4 główne emocjonalne potrzeby i ich połączenie z naszym produktem
-prezentacja rozwiązania (jak każdy element odnosić do głównej obietnicy i jak łączyć je ze sobą)
-klientocentryzm:) i poranny test siły naszej obietnicy
TOP 3 co bym chciał:
-omówienie dynamiki klienta na przykładach w ofertach
-checklista do researchu, żeby nie zapomnieć o niczym istotnym i zrobić wszystko w odpowiedniej kolejności przed pisaniem
-jak dopracowywać ofertę (pogłębienie tematu fitnessu tekstu)
Świetny webinar , moc twórczych informacji .
Moje TOP 3 :
1. odkrywanie potrzeb konkretnej grupy klientów
2. sposób w jaki należy pisać do klienta
3. uniwersalny szablon 4 D.
Moje TOP 3 na następny webinar :
1. w jaki sposób pisać ankiety aby klient chciał na nią odpowiedzieć
2. więcej informacji na temat , w jaki sposób zamieniać pragnienia klientów na obietnice
3. jak długa powinna być przedstawiana oferta .
Wielkie dzięki za już 🙂 czekam na następny webinar .
To był pierwszy webinar? prowadziłeś jakbyś robił takie spotkania regularnie 🙂
Dzięki Paweł 🙂 Mam duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, co pewnie mi ułatwia życie, ale webinar to dla mnie inna bajka. Uczę się 🙂
webinar był naprawdę genialny. 🙂
3 najwazniejsze dla mnie rzeczy to:
1. motywacja do pisania!!! – ważne żeby pisać 😛
2. fakt ZLW
3. obietnica test 🙂
O czym można więcej mówić:
1. CTA
2. o wyzwaniach blogera bo tego nie było
3. o odnajdywaniu potrzeb klientów (szerzej)
Nie wiedziałem, że pisanie może być takie „oczywiste”! Znakomicie to przedstawiłeś. Teraz to już nikt nie może mieć wymówek. Nikt to znaczy, że ja też… ZWŁASZCZA ja! Dzięki za tego subtelnego „kopniaka” w…
Poproszę o jescze
Leszek, doprecyzuj proszę: TOP3 z webinaru, co Cię najbardziej zachwyciło i Top 3 rzeczy na następny proszę 🙂
1. Otwarłeś mi oczy na komunikację z klientem.
2. W ciągu tej godziny rozwiązałem swój pomysł na kreację.
3. Dowiedziałem się, jak przemawiać do ludzi, w odpowiedni sposób.
—
1. Jak odpowiednio budować mailingi sprzedażowe?
2. Jak wykorzystywać emocje w komunikacji B2B?
3. Jak angażować klientów i zwiększać sprzedaż?
————
Godzina z CopyMistrzem, minęła mi niczym 5 minut. W tym czasie nie tylko dowiedziałem się jak, tworzyć dobre teksty, ale przede wszystkim odnalazłem drogę do budowania świadomych kreacji. Copywritter, który budzi w człowieku takie emocje i otwiera oczy jest po prostu Mistrzem. Dlatego Darku TY NIE JESTEŚ „CopyMajstrem” jesteś CopyMISTRZEM!!
Moje TOP3 z webbi:
1) Potencjalny klient najpierw musi kupić CIEBIE zanim kupi twój produkt (budowanie relacji!)
2) Poznaj swojego klienta najlepiej jak umiesz, musisz się dowiedzieć czego klient PRAGNIE, bo kupuje tylko wtedy kiedy czegoś potrzebuje a ty mu dokładnie to dasz (odpowiedni produkt w odpowiednim czasie dla odpowiednich odbiorców)
3) CTA i jego bardzo ważna rola („punkt kuluminacyjny” dobrego tekstu)
Moje TOP3 na następny webinar:
1) Etyka w copywritingu – jak pisać tak by było to zarówno perswazyjne jak i spójne z tym co sobą reprezentuję jak i co reprezentuje mój produkt.
2) Stopniowanie emocji w copywritingu – jak mieć nad tym kontrolę, jakich wyrażeń używać – czy w ogóle jest taka praktyka (teksty bardziej subtelne vs bardzo mocne, kontrowersyjne)
3) Jak kontrolować spójność tekstu sprzedażowego w długiej ofercie, jak harmonijnie łączyć kolejne „segmenty” tekstu tak aby całość była logiczna i wiarygodna.
Pozdrawiam Cię Darku i do następnego spotkania 🙂
Otworzyłeś mi oczy i dodałeś motywacji do ponownego pisania, grunt to się nie poddawać.Twoje informacje, które przekazywałeś na pewno mi się przydadzą.
Napisz swoje TOP3 z webinaru, proszę 🙂
1. Komunikacja z klientem
2.CTA
3. Etyka copywritingu
Dziękuje Tobie Darku,
Za ten webinar. Szczególnie za użycie mojej odpowiedzi z ankiety w pozytywnym świetle poszukiwań dobrych rozwiązań dla transakcji WIN-WIN.
Czuje się zaszczycony.
Jak dla mnie webinar był MEGA wartościowy.
Po prostu chciałbym Tobie podziękować za rozwój szczerego przekazu copywriterskiego.
Jest w pełni tożsame z moimi wartościami i stosowanym przekazem.
TOP 3 z webinaru:
1. Szablon skutecznego tekstu.
2. Wiarygodność i rzetelność przekazy nasycona energią
3. Inne podejście do CTA
TOP 3 na jutro:
1. Montowanie tekstu, tak aby był skuteczny i czekawy dla klientów przyszłych, obecnych i lojalnych
2. Planowanie czasu przy pisaniu tekstu
3. Wykorzystanie innych narzędzi poza synonimy.pl
Dziekuję i liczę na kolejne wskazówki 🙂