Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 18 lipca 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Newsletter

Sprzedaż prowokacyjna w e-mailu

Marketing prowokacyjny

Pokażę Ci wreszcie pewną technikę, która otworzy przed Tobą nowe możliwości sprzedaży. Sprzedaż powinna być tak naturalna jak zdrowie.

Jeśli musisz reanimować człowieka, to znaczy, że jest z nim bardzo źle, jest w stanie krytycznym! Jeśli ciągle musisz reanimować sprzedaż, na przykład obniżkami ceny, to jest z nią bardzo źle, jest w stanie krytycznym!

Jak myślisz o swojej sprzedaży? To Szpitalny Oddział Ratunkowy, czy normalne, przyjemne życie? To, jak myślisz o swojej sprzedaży ma ogromny wpływ na to, jak ją prowadzisz. Bo jeśli Twoja sprzedaż jest ciągle w stanie krytycznym…

…to do każdego klienta podchodzisz z dwoma naładowanymi elektrodami, by go pobudzić do zakupu.

BACH, leci prąd, klient podskakuje, i nic.

BACH, leci prąd, klient podskakuje, i…. nic.

BACH, leci prąd, klient podskakuje, o, serce zaczyna bić, ożył!

Ale co to za życie pod kroplówkami, gdy nie możesz się ruszyć z łóżka?

Potrzebujesz normalnego, zdrowego klienta. Potrzebujesz stałego i pewnego dochodu, a nie ciągłego szarpania się ze sprzedażą, prawda? Potrzebujesz Nowej Szkoły Copywritngu! Żarcik taki, nie mogłem się powstrzymać 🙂

Bo przecież nie chcesz walczyć o każdy oddech, tylko siedzieć na plaży i głęboko wdychać świeże morskie powietrze, tak? Albo górskie! Więc przestań traktować klientów jak umarlaków do reanimacji.

A, tylko trup nie ma obiekcji, wiesz? Normalni, zdrowi klienci mają swoje myśli, emocje i obiekcje, to znaczy, że żyją! Ale te obiekcje, to są tylko pytania, które domagają się odpowiedzi. Odpowiedzi z Twojej strony. Nie odpowiedzi na pytania, bo to praktycznie nie ma znaczenia. Jest taki amerykański termin na określenie tej odpowiedzi. “Bonding”. Ale ja wolę inny termin, indiański, “Braterstwo Krwi”.

Widzisz, gdy w tradycyjny sposób próbujesz zbijać obiekcje klienta, on czuje, że go nie rozumiesz. I ma dodatkową obiekcję: sprzedawca nie dość, że sprzedaje jakiś szit, to jeszcze mnie w ogóle nie rozumie. Co się dzieje, gdy szczerze okazujesz mu zrozumienie, zamiast próbować go przekonać? To, co tu u mnie w piątek – kupują klienci, którzy mają ten typ obiekcji, do jakiego nawiązujesz! Mówili, że nie chcą/nie mogą teraz kupić NSC, bo… i każdy miał swój powód. A po piątkowym mailu po prostu kupili. TADAAAM!

Widzisz, ja wiele rzeczy robię odwrotnie, niż inni. Zamiast umniejszać obiekcje, ja je wyolbrzymiam. Teraz dam Ci nietypowe ćwiczenie. Napisz list do klienta. O tym, że mu się nic nie uda. Najgorszy scenariusz, jaki może go spotkać – ale z Twoim produktem. Tak, z Twoim produktem, nie bez niego! AAAAA, coooooo? Powinniśmy przecież pisać dobrze o swoim produkcie, a nie zasiewać wątpliwości!

Posłuchaj mnie, klient i tak ma takie myśli, uwierz mi. Udawanie, że ich nie ma, jest chowaniem trupa w szafie. Będzie śmierdziało, jak cholera. Co się dzieje, gdy szczerze wyciągniesz na wierzch wszystkie najgorsze wątpliwości swojego klienta? Dwie rzeczy.

Wreszcie zrozumiesz, co czuje klient i dlaczego ma takie opory przed zakupem – bezcenne! Samo to jest warte tego ćwiczenia.

Po drugie, klient widzi, że nie jesteś kolejnym ściemniaczem, bo mówisz otwarcie, więc rodzi się zaufanie to Ciebie, a to waluta bezcenna w sprzedaży. Nią kupisz sobie klienta.

Ale ja Cię namawiam do kroku dalej.

Postaraj się maksymalnie wyolbrzymić najgorszy scenariusz, doprowadzić go do takiej skrajności, by klient sobie pomyślał tylko jedną rzecz. I to będzie przełom w jego podejściu do Ciebie! No, jak myślisz, jaka to myśl? “EEEE, tak źle, to nie będzie!” BAM! I strach został właśnie oswojony! Na tej technice opiera się terapia prowokatywna.

Chodzi o to, by klient sam zaczął przekonywać – siebie i Ciebie, że nie jest tak źle, że chyba ma w sobie dość sił i zasobów, by sobie poradzić. By się wręcz zaczął buntować przeciw czarnemu scenariuszowi. A bunt przeciw negacji, to… akceptacja!

Odwracamy relacje. To potężna technika. Zamówienia po piątkowym prowokatywnym e-mailu świadczą o tym, że to świetnie działa 🙂

Masz tyle odwagi, by na serio konwersować z klientem? Jeśli przekroczysz tę barierę komunikacji, klient jest Twój i nigdy więcej nie będziesz potrzebować reanimacji sprzedaży. Ale! Nie zrobisz tego dobrze, jeśli się nie przygotujesz do rozmowy z klientem! W pierwszym miesiącu Nowej Szkoły Copywritingu odpowiada za to nagranie “Przygotowanie…”, które trwa tylko 28 minut i 9 sekund. Tam pokazałem, jak zacząć, jak wszystko dobrze zacząć, bo jeśli źle zaczniesz, to i źle skończysz, proste.

Najlepsze jest to, że każdy może tak sprzedawać. Moje materiały są tak proste, że każdy je zrozumie i może zastosować od razu. Bo sprzedaż jest prosta, więc jej nie komplikujmy niepotrzebnie. Tak samo copywriting, rozumiany jako teksty, które sprzedają. Prawdziwa sprzedaż jest naturalna, jak zdrowie. I prosta, dzięki metodom z Nowej Szkoły Copywritingu >>

Darek Puzyrkiewicz zaprasza:

Ciekawe? Chcesz więcej...

...klientów i rosnącą sprzedaż? Dołącz do czytelników codziennego newslettera:

Poprzedni artykułPrzestań się bać swoich słów
Następny artykułMiękka formuła twardej perswazji
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Pobierz bezpłatny poradnik psychowritingu i zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo