Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 29 czerwca 2018
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Newsletter

Bez tego nie ruszysz klienta

Są takie chwile, które pamiętasz.

Nie chodzi o zdjęcia z wakacji.

Raczej te, gdy odpalasz swoją marketingową rakietę.

Piszesz posta, e-mail, artykuł, może robisz reklamę.

Ta chwila, gdy za moment klikniesz “wyślij” lub “opublikuj”.

Czujesz, że wiele od tego zależy.

Chcesz zarobić na swojej pasji, chcesz pomóc innym za pomocą swojej usługi lub produktu, chcesz sprzedać.

Inni liczą na 500+ a Ty musisz je sobie wypracować.

Więc ten moment, ta chwila, pamiętasz to?

Klikasz.

Przez pierwsze kilka sekund nic się nie dzieje.

Po 15 minutach nadal nic, może coś się zacięło?

Po godzinie świat nadal Cię ignoruje.

To samo na drugi dzień… trzeci, tydzień…

Jasne, coś tam drgnie, ale Ty liczysz na trzęsienie ziemi i tsunami zamówień.

Marketingowa rakieta uleciała kilka metrów, ale po chwili zaczęła spadać i się rozwaliła.

I wtedy, gdy zastanawiasz się, co poszło nie tak, przychodzi Ci do głowy pewna myśl.

Chyba muszę więcej dawać swojej społeczności.

Tak, muszę więcej dać, pewnie to docenią, ekonomia wdzięczności się nie myli.

Ale łapiesz się na tym, że… nie masz już co dawać, najlepsze już poszło!

Nerka, została Ci nerka, po co Ci dwie, może to dać?

Czytasz, szukasz, oglądasz, jak tu wykarmić zgłodniałe bestie, które chcą coraz więcej kontentu.

I popełniasz ten głupi błąd.

Kiedyś się mówiło, żeby dawać klientom wartościowe informacje i potem w tle sprzedawać.

Kiedyś się tak mówiło.

Gdy był popyt na informacje, jak w latach 80 kolejki po papier toaletowy i zeszyty do szkoły przed pierwszym września.

Dziś jest nadmiar informacji.

Więc zapychanie skrzynek i tablic informacjami nie działa.

A nawet, gdyby klient potrzebował od Ciebie wiedzy, to gdy mu ją dasz, porzuci Cię po upojnej nocy i pójdzie do innej.

>> Uwaga, najważniejsze zdanie w tym e-mailu:

To BRAK informacji prowadzi do działania, a nie jej nadmiar, kiedy to zrozumiesz?

To silne pragnienie zapełnienia luki informacyjnej napędza kliki!

Twoje e-maile, posty i artykuły mają wywoływać GŁÓD, a nie przesyt, kiedy to zrozumiesz?

Najedzony klient robi sobie drzemkę poobiednią.

Głodny rusza na polowanie!

Obudź w klientach myśliwego, a nie usypiaj go nadmiarem kontentu.

W ten sposób złamiesz schemat “Dawaj, Dawaj, Dawaj, Spadaj.”

To bardzo frustrujące, gdy starasz się dać jak najwięcej klientom, a oni… mają Cię w dupie.

Masz serce do dawania, Ok, to dobry początek.

Ale nie możesz przekarmiać dzikich zwierząt.

Bo się nażrą i pójdą spać.

Więc musisz nauczyć się tak pisać, by wywoływać większy głód.

Zaciekawienie.

Zainteresowanie.

Zakuuuuuuuppyyyyyy!

Jeśli zrobisz to dobrze, nigdy więcej frustracji.

Nerkę możesz sobie zostawić.

Przez 18 lat sprawdziłem wszystkie możliwe zasady copywritingu i napisałem ponad 10 000 tekstów dla najróżniejszych branż.


Oto 5 najważniejszych porad, które pomogą Ci szybko napisać każdy tekst marketingowy. Zapisz się, a otrzymasz 5 e-maili z tymi cennymi wskazówkami:

Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz. Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.

Prev PostNapisz dobry scenariusz sprzedaży
Next PostCopywriting nie jest dla psów
About Darek Puzyrkiewicz

Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:

Website: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Related Posts
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018

Leave a Comment Cancel Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00