Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 24 lipca 2018
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Newsletter

Dlaczego tak wolno Ci to idzie?

Szybko, szybko, szybko napisać, szybko sprzedać, szybko otrzymać pieniądze!

Czujesz tę presję na sobie?

I pod wpływem takiej presji, niektórzy robią głupie rzeczy, które opóźniają napisanie tekstu, sprzedaż i napływ pieniędzy.

Niektórzy pisanie tekstów wyobrażają sobie tak:

Dostaję metodę pisania.
Wypełniam puste miejsca, jak arkusz Excella.
Mam to i sprzedaję za milion!

Chodzi o to, żeby nie myśleć za długo nad tekstem, tylko szybko zarobić.

I te metody mają nam to zagwarantować.

Więc ja daję takie metody, ale ciągle i ciągle dostaję jedno, zasadnicze pytanie:

„Dlaczego to tak wolno idzie?”

Czemu tak wolno idzie pisanie?

Czemu klienci nie chcą szybko kupować i płacić?

Powiem Ci, co musisz zmienić, by widzieć efekt w postaci szybko napisanych e-maili i szybko płynących pieniędzy.

Jeśli tego nie zrozumiesz nie dogadamy się.

Nie jestem dla Ciebie, idź sobie gdzieś indziej.

Bo osoby, które nia łapią tej jednej, prostej idei wypisują się z mojej listy.

Większość robi to po cichu…

Ale niektórzy dają mi cenną informację zwrotną, taką, jak na przykład ta do Pawła:

„Mało konkretów Panie. Historie spoko, fajnie się to czyta, ale poza tym, że mogę kupić dostęp, to niewiele jestem w stanie wyciągnąć dla siebie. Ale szanuję! ;)”

Tłumaczę na polski: nie dałeś mi za darmo gotowej listy działań, więc czuję się rozczarowany i idę do kogoś innego.

Problem w tym, że taka osoba nie jest gotowa na te konkrety.

Gdybym je mu dał, i tak by nie miał nic z tego, bo problem z pisaniem nie siedzi w technikach, ale w głowie.

Dałem kiedyś mojej pięcioletniej córce laptopa, by zobaczyć, co z nim zrobi.

Zdolna jest, ale potrafiła tylko rysować w Paincie i otwierać filmiki na Jutubie.

A i pisać w Wordzie:

„gags sagsahsg sa ahsghagshagsahsahgsahagshag”

Prawdziwa funkcjonalność laptopa pozostała nietknięta.

Tak samo jest z osobą, która nie dojrzała jeszcze do NSC.

Co z tego, że dostaje potężne narzędzie do pisania skutecznych tekstów sprzedażowych, gdy… widzi w nim tylko Worda i Jutuba?

No sorry.

Zobacz, Twoi klienci mają dokładnie tak samo!

I pozostają nietknięci…

Ty myślisz, że gdy dasz im swoje cudowne produkty, oni nagle zaczną z nich w pełni korzystać i będą mieli życie jak marzenie.

Tymczasem proza życia rzuca ich na kolana.

Bo to człowiek używa narzędzia, nie narzędzie używa człowieka.

Zapisz, zanotuj, zapamiętaj:

„To człowiek używa narzędzia, nie narzędzie używa człowieka. ”

Stąd się bierze podły produktocentryzm, typu:

Nasze produkty są zajebiste jak stąd, do księżyca i jeśli tylko zaczniesz ich używać, polecisz w kosmos.

Niestety, to bajka, ale ciągle powielana na stronach, e-mailach i ofertach.

A tymczasem jeśli chcesz coś sprzedać, skoncentruj się na człowieku – kliencie, a nie produkcie.

Mówiąc krótko – pomóż mu dojrzeć do zakupu, a wtedy dojrzy lepszą przyszłość.

Niestety większość klientów tkwi w Dniu Świstaka.

Widzą powtarzające się zdarzenia, ale nie potrafią nic ZROBIĆ z tą sytuacją.

Dlatego ja tak mocny nacisk kładę na zmianę w podejściu do pisania!

I większość osób tego nie łapie, bo się ciągle fiksują na narzędziach.

A ja wiem, że ktoś, kto nie załapie zmiany mentalnej, nie zobaczy zmiany biznesowej.

Więc, jeśli żyjesz pod presją pośpiechu, to nie szukaj nowych narzędzi i technik, bo najprawdopodobniej nie nie umiesz z nich skorzystać.

Wiesz, to na tej samej zasadzie, jak grafikiem mieni się każdy, kto „zna Photoshopa”.

A copywriterem każdy, kto umie sklecić kilka zdań.

Za 3 zł za 1000 ZZS.

Pospiesz się z jednym – prostą zmianą swojego podejścia, z produktocentryzmu na klientocentrym i zacznij w tym duchu jak najprościej pisać.

To jest najtrudniejsze do przejścia.

Dlatego NSC to przede wszystkim zmiana myślenia, a dopiero do tego dodaję techniki.

Zmiana myślenia.

Po grecku METANOJA.

„Metanoeo” – od „meta” i „nous”. A „nous” to umysł.

Osoba, która zmieniła swoje myślenie potrafi skorzystać z każdego narzędzia.

Osoba, które jeszcze nie zmieniła swojego myślenia, dostaje do ręki narzędzie pisania, z którego nie potrafi korzystać.

I narzeka, że laptop nie działa, bo pisze i pisze, a pieniądze z niego nie wyskakują.

Więc szybko zmień swoje myślenie…

Przez 18 lat sprawdziłem wszystkie możliwe zasady copywritingu i napisałem ponad 10 000 tekstów dla najróżniejszych branż.


Oto 5 najważniejszych porad, które pomogą Ci szybko napisać każdy tekst marketingowy. Zapisz się, a otrzymasz 5 e-maili z tymi cennymi wskazówkami:

Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz. Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.

Prev PostCopywriting nie jest dla psów
Next PostTej ekstremalnej metody pisania nie znasz
About Darek Puzyrkiewicz

Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:

Website: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Related Posts
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018

Leave a Comment Cancel Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00