Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Artykuły
  • Szkolenia
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
  • VOD (zaloguj)
  • 23 sierpnia 2018
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Komentarze
  • Newsletter

Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego

Czytam właśnie książkę, która zmienia mój sposób patrzenia na marketing konwersacyjny.

Obala pewien stereotyp, którego uparcie trzymam się od lat.

I teraz mi głupio, że będę musiał się przyznać do błędu.

Ale tak jest z nami, że trzymamy się jednej myśli, żony, kochanki, psa…

I to nas ogranicza.

Wczoraj otrzymałem bardzo fajny e-mail od Przemka:

„Korzystałem przez długi czas z twojego NSC. Ale mam pytanie.

– Mam wrażenie że lekcje są pod kątem sprzedaży i pozyskiwania klienta na produkty informacyjne.

Typu przeprowadzanie klienta przez artykuł -> leading page -> edukowanie go -> sprzedaż

Ale co jeżeli ja świadczę usługi tworzenia Wizualizacji 3D i Symulacji takiej wizualizacji (może chodzić po zaprojektowanym domu).

Co zrobić w takim wypadku? Jak pozyskać klienta, jak go zaangażować – gdy ja nie uczę jak coś zrobić tylko oferuje że zrobię komuś usługę?”

Bardzo konkretne pytanie, co?

Zanim Ci pokażę, co odpisałem, ważna uwaga.

Nowa Szkoła Copywritingu, o której pisze Przemek nie jest dla każdego.

Nie chodzi o branżę.

Chodzi o podejście.

Kiedyś o tym pisałem, że nie jest dla psów – śmiesznie aportujących i czekających tylko na polecenia od swoich guru.

Ale ja nie jestem guru i nie prowadzę tresury.

NSC zaś idealna dla samodzielnych osób, które gotowe są pójść w nieznane – tam, gdzie ich jeszcze nie było.

Czytałem książkę, o przeżyciach czarnoskórego gracza futbolu amerykańskiego, który jako dziecko pracował niewolniczo na farmie.

Tak mówi w pewnym momencie:

„Pamiętam jak pewnego dnia wykrzyczałem:

Cholera! Musi być coś lepszego, niż to!

Ojciec, który również ciężko pracował na tej farmie usłyszał moje słowa. Nigdy nie zapomnę, co mi powiedział wieczorem.

Rzekł: JEST coś lepszego, niż to. Ale nie znajdziesz tego tutaj. Musisz stąd się wydostać i to znaleźć!”

Oto moja odpowiedź na e-mail:

„Ależ to niczego nie zmienia!

Naucz go.

Cenić swój produkt!

Co mu to da, jaką ma wartość, czym się różni itp. To edukacja sprzedażowa, po której powinien zapytać: „No dobra, gdzie zamówić?””

Wartość nie bierze się znikąd.

Jeśli masz dobry produkt i nie idzie Ci sprzedaż, to nie jest to wina tępych klientów, którzy nic nie rozumieją.

To Twoja odpowiedzialność, by nauczyć ich cenić Twój produkt, nauczyć cenić wartość, jaką dajesz.

Mówimy tu o marketingu konwersacyjnym, o sprzedaży przez pouczające rozmowy!

To nie bierze się znikąd.

Darek Puzyrkiewicz zaprasza:

Ciekawe? Chcesz więcej...

...klientów i rosnącą sprzedaż? Dołącz do czytelników codziennego newslettera:

Poprzedni artykułCzy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?
Następny artykułSto razy lepsza sprzedaż?
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/psychologika-copywritingu/

Podobne artykuły
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018
komentarze 2
  1. Reply
    Properly 14 grudnia 2019

    Cenić swój produkt… i nauczyć innych cenić ów produkt dla nich i dla nas.
    Kurczę, nieco się zakręciłem, ale… zapisuję ten tekst, na spokojny wieczór, kiedy dookoła ni ebędzie już bieganiny, bo mam takie podświadome uczucie, że coś w nim jest. Coś, co mi umyka w rozgardiaszu poranka.
    Dzięki!

    • Łukasz 22 grudnia 2019

      wiele osób zaniża cenę swojego produktu aby „tylko sprzedać”.
      Kiedyś usłyszałem fajny tekst. Niskie ceny przyciągają najbardziej rozszczeniowe osoby. Jeżeli nie będziesz się odpowiednio cenił całe życie będziesz walczył z rozszczeniami.

      Zawsze znajdzie się osoba dla której cen jest na drugim miejscu a na pierwszym rzetelność z jakością danego produktu.

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT