Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting w Internecie Copywriting w Internecie
  • Start
  • Artykuły na blogu
  • Szkolenia z copywritingu
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
  • 23 sierpnia 2018
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Komentarze
  • Newsletter

Pouczający sekret marketingu konwersacyjnego

Czytam właśnie książkę, która zmienia mój sposób patrzenia na marketing konwersacyjny.

Obala pewien stereotyp, którego uparcie trzymam się od lat.

I teraz mi głupio, że będę musiał się przyznać do błędu.

Ale tak jest z nami, że trzymamy się jednej myśli, żony, kochanki, psa…

I to nas ogranicza.

Wczoraj otrzymałem bardzo fajny e-mail od Przemka:

“Korzystałem przez długi czas z twojego NSC. Ale mam pytanie.

– Mam wrażenie że lekcje są pod kątem sprzedaży i pozyskiwania klienta na produkty informacyjne.

Typu przeprowadzanie klienta przez artykuł -> leading page -> edukowanie go -> sprzedaż

Ale co jeżeli ja świadczę usługi tworzenia Wizualizacji 3D i Symulacji takiej wizualizacji (może chodzić po zaprojektowanym domu).

Co zrobić w takim wypadku? Jak pozyskać klienta, jak go zaangażować – gdy ja nie uczę jak coś zrobić tylko oferuje że zrobię komuś usługę?”

Bardzo konkretne pytanie, co?

Zanim Ci pokażę, co odpisałem, ważna uwaga.

Nowa Szkoła Copywritingu, o której pisze Przemek nie jest dla każdego.

Nie chodzi o branżę.

Chodzi o podejście.

Kiedyś o tym pisałem, że nie jest dla psów – śmiesznie aportujących i czekających tylko na polecenia od swoich guru.

Ale ja nie jestem guru i nie prowadzę tresury.

NSC zaś idealna dla samodzielnych osób, które gotowe są pójść w nieznane – tam, gdzie ich jeszcze nie było.

Czytałem książkę, o przeżyciach czarnoskórego gracza futbolu amerykańskiego, który jako dziecko pracował niewolniczo na farmie.

Tak mówi w pewnym momencie:

“Pamiętam jak pewnego dnia wykrzyczałem:

Cholera! Musi być coś lepszego, niż to!

Ojciec, który również ciężko pracował na tej farmie usłyszał moje słowa. Nigdy nie zapomnę, co mi powiedział wieczorem.

Rzekł: JEST coś lepszego, niż to. Ale nie znajdziesz tego tutaj. Musisz stąd się wydostać i to znaleźć!”

Oto moja odpowiedź na e-mail:

“Ależ to niczego nie zmienia!

Naucz go.

Cenić swój produkt!

Co mu to da, jaką ma wartość, czym się różni itp. To edukacja sprzedażowa, po której powinien zapytać: “No dobra, gdzie zamówić?””

Wartość nie bierze się znikąd.

Jeśli masz dobry produkt i nie idzie Ci sprzedaż, to nie jest to wina tępych klientów, którzy nic nie rozumieją.

To Twoja odpowiedzialność, by nauczyć ich cenić Twój produkt, nauczyć cenić wartość, jaką dajesz.

Mówimy tu o marketingu konwersacyjnym, o sprzedaży przez pouczające rozmowy!

To nie bierze się znikąd.

Poprzedni artykułCzy jesteś półgłowkiem sprzedażowym?
Następny artykułSto razy lepsza sprzedaż?
Autor Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Adres strony www: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Podobne artykuły
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018
Liczba komentarzy: 2
  1. Reply
    Properly 14 grudnia 2019

    Cenić swój produkt… i nauczyć innych cenić ów produkt dla nich i dla nas.
    Kurczę, nieco się zakręciłem, ale… zapisuję ten tekst, na spokojny wieczór, kiedy dookoła ni ebędzie już bieganiny, bo mam takie podświadome uczucie, że coś w nim jest. Coś, co mi umyka w rozgardiaszu poranka.
    Dzięki!

    • Łukasz 22 grudnia 2019

      wiele osób zaniża cenę swojego produktu aby “tylko sprzedać”.
      Kiedyś usłyszałem fajny tekst. Niskie ceny przyciągają najbardziej rozszczeniowe osoby. Jeżeli nie będziesz się odpowiednio cenił całe życie będziesz walczył z rozszczeniami.

      Zawsze znajdzie się osoba dla której cen jest na drugim miejscu a na pierwszym rzetelność z jakością danego produktu.

Dodaj komentarz Anuluj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Dynanet.pl pomaga lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia z copywritingu

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Najnowsze artykuły

  • Masz odwagę wywierać taki wpływ swoimi słowami?

    Gru 3, 2019

  • 12 kroków anonimowego copywritera
    12 Kroków Anonimowych Copywriterów

    Sie 6, 2019

  • Co Newton ma wspólnego z copywritingiem?

    Kwi 9, 2019

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn