Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Artykuły
  • Szkolenia
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
  • VOD (zaloguj)
  • 15 maja 2018
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Newsletter

prosta zasada mistrza sprzedaży

Dawno, dawno temu sprzedawałem prosty skrypt S.O.S. – system obsługi sprzedaży.

Jednym z kluczowych problemów było zdobycie zaufania na rynku.

Prosiłem zadowolonych klientów o opinie – z marnym skutkiem, nikomu nie chciało się napisać kilka dobrych słów.

I wtedy zdobyłem 3 mocne rekomendacje od… niezadowolonych klientów.

To dobry moment, by napisać do mnie kilka dobrych słów o tym newsletterze – jeśli go czytasz i Ci się podoba, napisz mi, za co go/mnie cenisz? Napiszesz?

Wracając do naszej historii.

Trzy osoby miały problem z działaniem mojego skryptu.

I o ile pamiętam, chciały zwrotu kasy.

Powiedziałem – nie ma problemu, mogę od razu zwrócić pieniądze, ale czy nie lepiej by było coś zrobić, by ten skrypt działał i przynosił pieniądze?

Było lepiej, wszyscy trzej woleli działający skrypt.

Jak zwykle, problem był w nieprawidłowej konfiguracji.

Ale nie każdy jest informatykiem, jak ja, więc rozumiem, że można popełnić błąd.

Szybko naprawiałem konfiguracje i wszystko zaczęło śmigać.

Klienci byli zadowoleni.

Zapytałem, czy są na tyle zadowoleni, by napisać pozytywne rekomendacje.

Wszyscy trzej napisali pozytywne rekomendacje.

Od niezadowolonych (początkowo) klientów otrzymałem coś, czego nie napisali mi zadowoleni od początku.

Czego to mnie uczy?

Prostej rzeczy.

Powtarza ją zresztą David Sandler – ten od Systemu Sprzedaży Sandlera – „gdy więcej dajesz, więcej dostajesz”.

Chodzi o zasadę Pareto, że 20% klientów daje 80% zysku.

“Najlepsi sprzedawcy spędzają 80% czasu pracy, obsługując swoich istniejących klientów, a tylko 20% swojego czasu poświęcają na szukanie nowych klientów.” – Pisze Sandler.

To stary konflikt – szybka sprzedaż kontra DUŻA sprzedaż.

Jeśli 80% czasu poświęcasz szybko zmieniającym się nowym klientom, nie starczy Ci go dla tych najlepszych.

Czy masz stały kontakt ze swoimi klientami, czy to tylko taśma produkcyjna, kup i spadaj, następny proszę…

Kiedyś jedna z klientek zapytała mnie, czemu po zakupie NSC jeszcze do niej piszę codzienny newsletter? Przecież już kupiła…

Ja mówię wtedy: Dla mnie zakup to dopiero początek naszej relacji, bo mi zależy na Twoim efekcie, a nie tylko opłaceniu faktury.

W dobie automatyzacji marketingu to trochę nie halo, co?

Może jestem staroświecki i dla mnie człowiek przede wszystkim się liczy.

Jednak prowadzę ten swój biznes już 12 lat i ciągle pojawiają się nowi klienci, których ktoś mi przysłał – to jeden ze skutków.

To takie przyjemne, gdy klienci sami przychodzą i proszą o możliwość wydania pieniędzy u mnie.

Ale wszystko ma swoją cenę.

Chcesz więcej sprzedawać?

Daj z siebie więcej.

Wszystkie wskazówki masz w NSC.

PS To lekko uaktualniony tekst archiwalnego newslettera, wysyłanego do subskrybentów mojej listy Szkoła Copywritingu. Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze listy, musisz dołączyć do stale rosnącej grupy czytelników newslettera. Otrzymasz nietypowe wsparcie i od razu cudny poradnik copywritingu na start . ZOBACZ >>

Poprzedni artykułsp……aj z tym
Następny artykułGdybym miał zaczynać od nowa…
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/psychologika-copywritingu/

Podobne artykuły
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT