• 0

Wygrać przetarg

Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną
18 stycznia 2007
  • 0

Slogan – porażająca broń marketerów

„W świecie przeładowanym informacjami jedyną ścieżką rozwoju jest poszukiwanie wyjątkowości”
13 stycznia 2007

Copywriting jako opowieść o produkcie

„Nie ma innego wyjścia: albo zaczniesz opowiadać historie, które konsumenci zechcą powtarzać,
18 grudnia 2006

Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzędzie marketingowe?

Co się stanie, gdy połączymy użyteczność serwisu z mocnym copywritingiem?
1 grudnia 2006
  • 0

Pułapka kreatywności

Przeprowadziłem ostatnio ciekawy eksperyment copywriterski. Stworzyłem naprawdę fajny tekst reklamowy.
18 października 2006
  • 0

Jaki wpływ na skuteczność oferty ma modelowanie klienta?

Modelowanie klienta to niezwykle skuteczna technika pisania przekonujących ofert. Polega ona na
2 października 2006
1 40 41 42 43 44