Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 3 lipca 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 43 Comments
  • Rozwój

Jak napisać interesujący tekst, który wywoła pragnienie zakupu?

Ciekawe, co mi napiszesz? Bo mam pytanie i poproszę Cię o odpowiedź. Sam się pakuję w kłopoty, ale co, ja nie dam rady?

Kiedy dziś rano jechałem do swojego biura czułem się, jak bym jechał korytem wyschniętej rzeki. W nocy była potężna ulewa. Potoki wody zmywały wszystko, co napotkały. Zostały tylko ślady po tym lokalnym tsunami.

Nasze teksty powinny być jak tsunami.

Silny strumień słów, którego prąd porywa każdego, kto nieopatrznie postanowił wejść do rzeki myśli copywritera. A potem tabloidy zaczęłyby opisywać porwania. „Nagłe zniknięcie 1345 czytelników blogu. KOSMICI? Nie… poznaj zagadkę.”

OK. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Obiecałem przygotować dłuższy wykład na jeden temat wybrany przez czytelników. Dwa tematy z komentarzy uzyskały najwięcej głosów:

  1. Jak pisać interesująco?
  2. Jak pisać by wywołać pragnienie produktu?

Postanowiłem zrobić z tego jeden temat, bo jedno wiąże się z drugim.

Chciałbym, by było to jak najbardziej pomocne, więc pomyślałem, że warto to zrobić na jakimś prawdziwym przykładzie.

PROŚBA: daj mi czytelniku (lub czytelniczko) do opracowania najbardziej nudny temat, związany z jakimś produktem. Po prostu taki, że ręce opadają. I powiedz w jakiej formie powinien być taki wykład, bo dochodzą mnie głosy (nie, nie słyszę głosów, tylko czytam napływające strumieniami e-maile), że może lepiej żeby to nie była prezentacja video, lecz zwykły, pisany tekst.

Teraz wszystko w Twoich rękach 🙂

Napisz proszę w komentarzu:

1. Na jakim przykładzie pokazać jak pisać interesujące teksty, które wywołują pragnienie zakupu? Proszę o konkrety i określone produkty.

2. W jakim formacie ma być ten wykład? Prezentacja video czy plik tekstowy w PDF?

A tymczasem może Cię zainteresuje bezpłatny kurs tworzenia bardzo interesujących tekstów sprzedażowych?

Przez 18 lat sprawdziłem wszystkie możliwe zasady copywritingu i napisałem ponad 10 000 tekstów dla najróżniejszych branż.


Oto 5 najważniejszych porad, które pomogą Ci szybko napisać każdy tekst marketingowy. Zapisz się, a otrzymasz 5 e-maili z tymi cennymi wskazówkami:

Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Dynanet.pl Dariusz Puzyrkiewicz. Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.

Prev PostCo z tym obiecanym wykładem?
Next PostDlaczego powinieneś to przeczytać, zanim zaczniesz pisać następny tekst sprzedażowy?
About Darek Puzyrkiewicz

Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:

Website: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Related Posts
  • Siła marketingu
    Gra o tron – w umyśle klienta (siła autentyczności) 9 marca 2017
  • 13 zasad Puzyrkiewicza 20 grudnia 2016
43 komentarze
  1. Reply
    ewafa2 3 lipca 2012

    Witaj
    Nie wiem jak innych Czytelników, ale mnie porwała już Twoja zapowiedź. To dobrze świadczy i wbrew pozorom też uczy.
    Co do konkretnego przykładu najnudniejszego na świecie produktu, trudno jest mi wybrać jakiś konkretny. Ad hoc najmniej zajmujące wydają mi usługi finansowo-ubezpieczeniowe i kredytowe bo tego w sieci strrasznie dużo… ale może to tylko moja osobista antypatia? Nie wiem.
    Jeśli chodzi o formę, w Twoim wykonaniu każda jest super, a najlepiej, gdyby były obie 😉
    Pozdrawiam

  2. Reply
    tomek 3 lipca 2012

    temat nudny 🙂 który znasz od strony własnej kuchni 🙂 …. filtr odwróconej osmozy

    jak sprawić by klient nieodparcie chciał go kupić i żeby kupił go tu i teraz ?

    🙂

    pozdrawiam
    tomek

  3. Reply
    Kondzio 3 lipca 2012

    Zajmuję się sprzedażą oprogramowania antywirusowego. Próbuję pisać teksty, które przyciągną klientów. Jak do tej pory jest niewielki odzew. Co można napisać o programach antywirusowych żeby wzbudzić pragnienie zakupu właśnie u mnie a nie u konkurencji. Bo większość klientów zwraca uwagę na cenę. A walka cenowa nie jest moim priorytetem( przy tak małych marżach :-)). Myślę, że tekst z przykładami w PDF będzie najlepszym rozwiązaniem. Pozdrawiam wszystkich :-).

  4. Reply
    Krzysztof Pilch 3 lipca 2012

    Jeśli chodzi o temat to będzie przewrotny jak sprzedać usługi copywriterskie, prowadzenie fanpage na Facebooku:). Szczególnie to drugie, bo ciągle spotykam firmy czy osoby, które uważają, ze to nic takiego więc po co za to płacić.

    A jeśli chodzi o formę to wolę tekst pisany.

  5. Reply
    Zbigniew Grabowski 3 lipca 2012

    Zaproponuję coś z mojej branży, tj. usuwanie graffiti. Nie chcę walczyć ceną bo operowanie na małej marży jest totalnie bez sensu. Jak napisać zachęcający tekst, tak by klient znalazł chęci i pieniądze by zadbać o wizerunek swojego obiektu?

  6. Reply
    Edyta Przybysz 3 lipca 2012

    Cześć!

    Tu chyba każdy chce jakiś tekst ze swojej branży i ja nie będę wyjątkiem;)
    Zajmuję się internetową sprzedażą produktów Herbalife włączając w to cotygodniową, bezpłatną opiekę.

    Cóż z tego, jeśli moje teksty na stronie nie przynoszą efektów w postaci kupna?

    Może temat jako odchudzanie nie jest nudny, ale sama sprzedaż produktów na odchudzanie, to już inna bajka… 🙂

    Pozdrawiam

  7. Reply
    Tomasz 3 lipca 2012

    Chyba najtrudniej napisać skuteczny tekst sprzedażowy dla towarów, których jest przesyt na rynku i więcej osób chce się ich pozbyć niż kupić. Mam na myśli używany sprzęt komputerowy, hi-fi, telefony komórkowe – często z jakimiś usterkami, czyli wszystkie rzeczy, które staramy się wypchnąć na Allegro, Świstaku, w lokalnych serwisach ogłoszeniowych itp.
    Co do formy – wolę PDF niż wideo.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  8. Reply
    Mateusz 3 lipca 2012

    Jak wspomniał Krzysztof Pilch ciekawym tematem jest sprzedaż usług, które sprawiają wrażenie możliwych do wykonania samodzielnie, na przykład prowadzenie fanpage’u na facebooku. Ja chciałbym także poczytać na temat usług w internecie, jak skłonić klienta do wyboru mojej agencji reklamowej? Jak przekonać go, że jestem w stanie zrobić dla niego dokładnie to czego on potrzebuje? Jak zwalczyć niechęć do kosztów danej usługi? Jak przekonać, że taka usługa jest warta swojej ceny? Mam tu na myśli przede wszystkim aplikacje internetowe, strony internetowe i pozostałe rzeczy na które możemy trafić w sieci.

  9. Reply
    MJGzetka 3 lipca 2012

    „…Jeśli masz teraz chwilę, to przeczytaj ten krótki artykuł (…)
    A jeśli nie masz chwili? Prawdopodobnie już tego nie przeczytasz…”

    – tego się nie spodziewałam, że z Terrorystą „zakumplowałam”,
    a stara mądrość głosi: „z jakim przestajesz – takim się stajesz”…
    i… OBY TAK SIĘ STAŁO ;-).

    Zatem – nie tracąc czasu – przechodzę do [p]odpowiedzi.

    Moja propozycja Ekscytująco Nudnego Tematu dotyczy kategorii

    „USŁUGI – Kopanie Rowów Przy Użyciu Szpadla”
    [ależ to będzie porywające 🙂 – już się cieszę na ewentualność takiego wyboru]…

    A w kwestii FORMY – godzę się na każdą.
    W takim wykonaniu to zawsze arcydzieło!
    Dzięki – owocnej kreatywności w Przystrajaniu Nudy w Słów Urodę 🙂

  10. Reply
    Jerzy 3 lipca 2012

    Oczywiście że kwestie finansowe, podatkowe, terminale płatnicze. To przykłady z mojego podwórka. Ja akurat tym interesuje się (najbardziej cieszy mnie kiedy klienci zmniejszają koszty leasingu, kredytu, podatków i innych wydatków związanych z prowadzeniem działalności), ale większość z nich uważa, że te kwestie (i to zajęcie) jest nudne.
    Dlatego chętnie przeczytam w PDFie porywającą:) ofertę związaną z podatkami, finansami firm.

  11. Reply
    Paweł 3 lipca 2012

    O i już nie mogę się doczekać aż opracujesz te tematy a na jakim przykładzie hmm
    może i masło maślane ale co byś powiedział na: usługi copywriterskie?

    Fajnie gdybyś zrobił prezentacje video ale tak czy siak obowiązkowo musi ona być również dostępna w formacie PDF 😉

  12. Reply
    Agnieszka 3 lipca 2012

    Jeśli chodzi o temat to nic nudnego nie przychodzi mi do głowy 🙂 W sumie to wszystko mi jedno 🙂 A jeśli chodzi o formę to również preferuję plik PDF.

    Już nie mogę się doczekać tego materiału 🙂

    pozdrawiam!

  13. Reply
    Tomasz 3 lipca 2012

    Dobre 🙂 jestem ciekaw jak długo będę musiał uczyć się od Ciebie by, choć w minimalnym stopniu zacząć pisać takie teksty jak choćby ten powyżej?

    Nudny temat hmmm, myślę że każdy temat na swój sposób jest interesujący.

    Mam e-booka: „10 nawyków dla zdrowia”, temat niby ciekawy – prawda? Ale ci, którzy najbardziej mogę z niego skorzystać (młodzi ludzie) rzadko, kiedy interesują się profilaktyką, natomiast ci, którzy się interesują dbaniem o swoje zdrowie, często kwitują temat „eee po co mam dbać w końcu i tak na coś umrzeć trzeba”. Efekt? Chyba nie muszę mówić skoro opisałem ten temat tutaj jako moją propozycję „nudnego tematu”.

  14. Reply
    awec 3 lipca 2012

    Produkty i usługi zbyteczne na codzień i drogie 🙂
    Usługi projektowania i wykonywania biżuterii (w szczególności pierścionki + zestawy (kolczyki, wisiorki, bransolety, naszyjniki) złoto/diamenty/inne kamienie szlachetne) – usługi skierowane do detalu a nie firm.
    Forma – TEKSTOWA – nie przepadam za video, a przede wszystkim nie mam czasu na ich oglądanie, wolę tekst.

  15. Reply
    Andrzej Zajko 3 lipca 2012

    Witaj Darku 🙂
    Zajmuję się zarabianiem w programach inwestycyjnych typu HYIP ale takich stabilnych i uczciwych oraz Programach, które nie są HYIP-ami np. BannersBroker.

    Jak widzisz mam bloga, na który wchodzi coraz więcej ludzi, zacząłem prowadzić nawet newsletter na ten takiego systemu zarabiania w internecie.

    Jednak mimo wielu moich wysiłków dotarcia do ludzie, mam niebagatelne problemy z napisaniem skutecznego tekstu, czy to w mailingu, czy na blogu, aby zachęcić ludzi do rejestracji.

    A powiem Ci, że „Świat”, w którym ludzie zajmują się tego rodzaju zarabianiem i wiele z nich można by powiedzieć jest już finansowo niezależnymi osobami jest naprawdę ogromny.

    Niektóre firmy mają ponad 1,5 miliona kont takich inwestorów, którzy szukają łatwiejszej i szybszej drogi, aby zarabiać kasę w ten właśnie sposób.

    Ja się zainteresowałem tą tematyką ze względu na chorobę nóg, ledwo się poruszam i nie mam możliwości podjęcia normalnej pracy, więc tego rodzaju biznes daje mi już teraz pewne dochody, ale nie są one na tyle duże, abym mógł się z tego obecnie utrzymać.

    Tak więc stoję, a właściwie siedzę przed dylematem, jak przyciągnąć więcej osób. Niektórzy moi znajomi potrafią zaprosić nawet kilkadziesiąt osób dziennie, a dla mnie to się po prostu w pale nie mieści.

    Możesz mi pomóc ?

  16. Reply
    Jagoda 3 lipca 2012

    Witam
    Piszesz ,ze możesz stworzyć tekst czy też inną formę ,,reklamy”,która w osobie czytającej wywoła potrzebę ( chęć) posiadania czy też pogłębienia tematu .
    Mój temat może nie jest nudny,ale wydaje mi się ciężki do zareklamowania – jest to wideoprzekaz.
    Forma -myślę ,ze adekwatny będzie przekaz w postaci filmowej,może być również PDF .

    Pozdrawiam
    jagoda

  17. Reply
    Tomasz 3 lipca 2012

    Zapomniałem dodać w temacie e-booka: „10 nawyków dla zdrowia” że mile widziany będzie PDF.

  18. Reply
    Zdzisiek 3 lipca 2012

    Przychylam się do tego co pisze Tomasz. Wszystkim zależy na zdrowiu, składając życzenia zawsze życzymy zdrowia, ale mało kto coś robi, aby to zdrowie poprawić. Jak powinien brzmieć tekst, aby był przekonywujący na tyle, że czytający nie tylko przyzna rację, ale stwierdzi, że musi mieć dany produkt – bo to jest jego najważniejsza sprawa. Wybór życia lub śmierci.
    Tu trzeba naprawdę się nagimnastykować aby coś takiego napisać. Pisanie, że jest dany produkt nieodzowny dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest czczym frazesem który w tej chwili nie dociera do nikogo. WIĘC CO NAPISAĆ?

  19. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 3 lipca 2012

    Ach, dziękuje za wasze różnorodne propozycje 🙂 Będę miał problem z wyborem! To dobrze, lepiej mieć wybór niż być go pozbawionym….

    Oczywiście, w związku z tym czekam na dalsze propozycje!

    PEACE

  20. Reply
    Jacek "zwierz" 3 lipca 2012

    Witam Darku!
    Widzę, że propozycji jest bardzo dużo.
    Padały propozycje rzeczy, których jest dużo na rynku. Padały propozycje abstrakcyjne (np. kopanie rowów szpadlem).
    Ja chciałbym żebyś napisał tak, żeby była z tego lekcja dla większości (a nie tylko dla konkretnego przypadku) dlatego skłaniam się żebyś napisał o rzeczy abstrakcyjnej i oprócz tekstu w PDF objaśnił krok po kroku „studium przypadku”.
    Czyli jak określiłeś grupę docelową, jak jak wybrałeś cechy, jak odpowiedziałeś na „6 pytań”. I na koniec jakie miałeś pomysły na złamanie stereotypów…

  21. Reply
    Mateusz 3 lipca 2012

    Popieram pomysł Jacka! Przykład w zasadzie może być dowolny, ale jak to określił Jacek „studium przypadku” będzie najbardziej w tym wszystkim cenne.

    • Darek Puzyrkiewicz 3 lipca 2012

      Ale mi o to właśnie chodzi 🙂 By nie zamęczać teorią, lecz od pokazać to na konkretnym przykładzie – nie chciałem go wymyślać, tylko pisać o czymś realnym.

  22. Reply
    Marcin 3 lipca 2012

    To ja od siebie dam coś innego > usługi, a dokładniej usługi księgowe, trudno chyba zachwycić się takim tematem to prawie jak usługi pogrzebowe.

    Pozdrawiam

  23. Reply
    Alka 3 lipca 2012

    Dzień dobry. Nie mogę się doczekać jak wspaniale reklamować tzw. programy partnerskie. Czy to jest nudny temat? Nie wiem. Dla mnie jest to temat ważny, bo usiłuje to robić, ale skutki są ciągle mizerne.Forma – najlepiej i tekst i video. Pozdrawiam.

  24. Reply
    Krzysztof 3 lipca 2012

    Witam,
    myślę, że nauczanie gry na instrumentach (fortepian, keyboard, gitara, skrzypce, flet) mogłoby być takim tematem do prezentacji wspaniałej reklamy dla rodziców, którzy po przeczytaniu od razu zamierzają zapisać własne dziecko na naukę bo informacja spełnia ich oczekiwania. Przykład może być w postaci tekstu i video.
    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  25. Reply
    Robert 3 lipca 2012

    Ja to chętnie bym poprosił o napisanie na temat sprzedaży coaching-u dotyczącego przeprowadzania przez proces odchudzania, motywacja, do tego zalecenia dietetyczne i motoryczne. Temat chyba jednak nie zbyt nudny, natomiast w poniedziałek zaczynam sprzedaż i by pomogło.

    Natomiast TEMAT NUDNY: KETCHUP przypomniałem sobie, był w telewizji spektakl, gdzie jak pracownik agencji reklamowej miał przejść w odstawkę, to otrzymywał zadanie – reklama ketchup-u, wszyscy sie na nim wykładali.

  26. Reply
    maniuś 3 lipca 2012

    jak sprzedać samego siebie?

  27. Reply
    Paweł 4 lipca 2012

    Witam .

    Proponuję temat do napisania oferty sprzedażowej dla usług pogrzebowych, najlepiej w pdf.

    To nie moja branża, ale chętnie bym sobie wnioski przeanalizował na takim gruncie 🙂

    Pozdrawiam Paweł Stopka

  28. Reply
    Jurek 4 lipca 2012

    Witam
    interesuje mnie oferta dla odszkodowań i suplementów diety. Najlepiej w obu formach.
    Pozdrawiam.
    Jerzy Dudziak

  29. Reply
    Ela 4 lipca 2012

    Witam !
    ja powrócę do tematu ubezpieczeń , głównie na wypadek śmierci (czyli tzw. na życie) , nnw i innych. To są nienamacalne „produkty” , klient ich nie widzi , nie powącha,nie pomaca .. dlaczego ludzie odsuwają myśl o śmierci jakby ona nie istniała? to jedyne co na pewno nam się przydarzy, każdemu z nas. bardziej dbają o auta, działki , mieszkania niż o swoje zdrowie,życie . Nie stać ich na abonament medyczny jak twierdzą lub prywatne wizyty ale na zwierzątka wydać potrafią dziesiątki tysięcy .. chyba zrzędzę ale nie mogę sobie poradzić z tym tematem . prezentacja ok, pdf tekst też ok. Pozdrawiam. EW

  30. Reply
    Piotr 4 lipca 2012

    Przeczytałem komentarze poprzedników i widzę, że niektórzy nie dostrzegają iż ich produkty mogą być interesujące (np. sprzęt elektroniczny).

    Ostatnio spotkałem się z problemem producenta pasztetu, który nie wiedział jak napisać ofertę skierowaną do kupców marketów.

    To w mojej ocenie jest sporym wyzwaniem.

    Jak napisać ciekawą i wywołującą nieodpartą chęć zakupu ofertę na coś tak nudnego jak kawałek pieczonego pasztetu. Przecież ci kupcy traktują taki towar jak przysłowiowe „mięso”, a jednak aby sprzedać trzeba im ten towar w ciekawy sposób opisać.

    Proponuję kandydata: blok pasztetu pieczonego.

    Osobiście wolę oglądać wideo niż czytać tekst.

  31. Reply
    Dominik 4 lipca 2012

    Myślę, że na szybko jest trudno wymyślęć o jakim produkcie stworzyc tekst rekalmowy, kótry spowoduje wzrost jego sprzedaży.
    Na pewno chciałbym , żeby to było w formie PDF-u.

  32. Reply
    Agnieżka 4 lipca 2012

    Cześć =)

    a napiszesz i jeździe konnej, ale w stylu western? Albo o solonym słoneczniku? Napisz proszę. A cokolwiek już napiszesz poproszę w PDFie. Z góry dzięki i nie mogę się już doczekać. Pozdrawiam =)

  33. Reply
    Damian 4 lipca 2012

    Witam,

    Może na przykładzie Mass Control 2.0;) w formacie wideo JWPlayer

    Pozdrawiam,
    Damian

  34. Reply
    Darek Puzyrkiewicz 4 lipca 2012

    @Damian: Pojechałeś chłopie, Mass Control to nudny temat??? No, może dla niektórych 🙂

  35. Reply
    Izabela 4 lipca 2012

    Witam serdecznie,
    Przychylam się do studia przypadku krok po kroku, jak dla blondynki :D. Mam produkt, który odwołuje się do emocji, rozwoju i doskonalenia siebie. Widzę, że ludzie czytają, co napisałam natomiast nie kupują. Wiem, ze na nowe rzeczy zwykle popyt pojawia się po jakimś czasie. Jak wprowadzić, coś czego nie było wcześniej? O czym ludzie nie myślą jak o produkcie pierwszej potrzeby? Najchętniej spytałabym Forda, ale on już nie żyje. Co w takim wypadku robić?

  36. Reply
    Damian 4 lipca 2012

    @Darek: Źle to napisałem, chodziło mi o to jak właśnie pisać w tak ciekawy sposób jak w podanym przeze mnie Mass Control (no gdyby to był PLF to jeszcze mógłbym tak stwierdzić, ale nie na pewno produkty Franka;), chciałem właśnie abyś niejako na tym przykładzie omówił swoje taktyki.

    Jeśli chodzi o nudny temat to trochę trudno mi znaleźć, bo raczej sprzedaję to co wywołuje emocje, ale może jakieś akcesoria do komórek, w sumie nie tak łatwy temat.

  37. Reply
    Celina 19 lipca 2012

    Witam
    szkolenia z zakresu organizacji ruchu drogowego target grup jednostki samorządowe Nagminnie światła ustawione są byle jak ale gminie sie nie opłaca kurs bo na czymś trzeba oszczędzić poza tym temat wydaje się „oczywistą oczywistością” jak mawiał klasyk

  38. Reply
    Kinga 9 listopada 2014

    Jak zachęcić do sprzedaży starych książek do nauki angielskiego, tyle ich na rynku… (pdf) Pozdrawiam

  39. Reply
    Mateusz 15 lutego 2017

    Nudny produkt? Książki z branży katolickiej ;). Jak można zainteresować czytelnika? 😛

    • Darek Puzyrkiewicz 15 lutego 2017

      To głębszy temat. Zobacz, jak to robi Paweł Królak w Tolle.pl

    • Mateusz 15 lutego 2017

      Chętnie poszukam i poczytam. Mam nadzieję, że przebrnę przez powielane opisy z innych stron i trafię na unikatowe treści Pawła.

    • Darek Puzyrkiewicz 16 lutego 2017

      Mateusz, nie w samych opisach tkwi sekret powiedzenia jego księgarni 🙂 Skup się na klientach i zaspokajaniu ich potrzeb. A jeśli ten temat Cię bardziej zainteresuje, polecam Ci program Pawła: https://www.corazlepszafirma.pl/program-rozwoju

Leave a Comment Cancel Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00