Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 26 czerwca 2017
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 0 Comments
  • Newsletter

Nigdy nie jest za późno. Na e-mail.

E-mail marketing to marketing cudów. Cudów budowania relacji biznesowych z całkiem obcymi osobami, które po prostu wysyłają Ci pieniądze. I cudu Twoich możliwości, bo i Ty możesz to robić! 

“A czasem jest tak, że klient kupi i odda, a potem kupi inną pozycję i jest bardzo zadowolony 🙂 Tak było w moim przypadku. Kupiłam 50 technik – oddałam, a następnie kupiłam Dynamail i nie zamierzam go oddawać 🙂 🙂 :)”

To reakcja Iwony, na moją wczorajszą wiadomość. Za chwilę wrócimy do tego tematu.

Pewna 80 letnia kobieta rozwaliła mój cudowny plan na dziś. Nie, to nie Iwona 🙂 Przy porannej Yerbie skusiłem się na Facebooka i obejrzałem jeden filmik, który od pewnego czasu robi furorę w sieci. To film o 80-latce, która zatańczyła salsę w brytyjskim ”Mam Talent”.

Gdy spodziewano się nudnego występu staruszki, która postanowiła się pokazać, po kilkunastu sekundach zaszokowała wszystkich swoim tańcem. A nauczyła się tańczyć bardzo późno, gdy zmarł jej mąż. Gdy większość ludzi spoczywa na laurach, ona swoją ciężką pracą zadziwiła świat – bo filmik ogląda cały glob. Jeśli nie znasz jeszcze filmiku, obejrzysz go pod tym adresem >>

Miałem dziś dać pewną silną poradę na temat pisania e-maili. Tak krok, po kroku, by pokazać Ci, że to łatwe i bardzo przyjemne. Szczególnie, gdy klienci kupują potem Twoje produkty i jeszcze piszą Ci o tym, że są bardzo zadowoleni z zakupu i efektów.

Ale pozwól, że powiem o czymś ważniejszym. Bo niektórzy nie dorośli do moich szkoleń. Serio. W jednym z nich pokazałem, co pisać w e-mailach. Ten sposób generuje 100 gotowych pomysłów na raz. Łapiesz? Dla większości osób to tematy na 4 lata w przód, zakładając, że piszą jeden newsletter na tydzień. A mimo to, już od dwóch klientów otrzymałem pytanie: Ale co ja mam w tym mailach pisać?”

Brakującym elementem szkoleń jest po prostu PRACA. Zawsze wszystko dokładnie wyjaśniam, ale samo oglądanie kursu nie napisze ani jednego e-maila. Ty musisz to robić.

80-letnia Paddy zadziwiła świat. Pokazała, że nigdy nie jest za późno na robienie cudownych rzeczy. NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO.  Ale na CUD trzeba sobie zapracować. Mój wykładowca filozofii, doktor Małuszyński mawiał “Wszystko się zrobi, co się robi, byle się robiło”.

Jeśli liczysz na taki cud, ze samo obejrzenie załatwi sprawę za Ciebie, to szkoda czasu.

Blędzic jyst żeczą luckom.

Wczoraj przeczytałem ciekawe zdanie, że najczęściej szukamy usprawiedliwienia dla swoich nawyków i działań… I to nas oddziela od prawdziwych zmian na lepsze. Gdyby Paddy powiedziała – mam 80 lat, w moim wieku takich rzeczy “się nie robi”, to byłaby kolejną zgorzkniałą staruszką. Gdybym ja sobie powiedział, że nie pisze się “takich e-mali” i to codziennie – to nie otrzymywałbym tych wszystkich listów z historiami sukcesów i podziękowaniami za codzienne inspiracje i moje kursy.

Jeśli gorąco pragniesz cudu w swoim życiu, to wyjdź poza schematy zwykłego swojego myślenia i działania. I natychmiast przejdź do DZIAŁANIA. Choćby dlatego, że setki innych osób właśnie to robi. Być może Twoja konkurencja. Codziennie otwierają się nowe możliwości, ale tylko dla tych, którzy są na nie przygotowani!

Jeśli będziesz trzymać się ciągle swoich schematów myślenia, nawet nie zauważysz otwierających się drzwi, nawet nie dostrzeżesz, że coś się zmieniło. Tylko wokół Ciebie zrobi się nagle pusto…

Darek Puzyrkiewicz zaprasza:

Ciekawe? Chcesz więcej...

...klientów i rosnącą sprzedaż? Dołącz do czytelników codziennego newslettera:

Prev PostNagle… zaczęło się jej chcieć
Next PostJak marketing konwersacyjny pomógł mi stworzyć bestseller z Biblii Copywritingu?
About Darek Puzyrkiewicz

Napisałem dla Ciebie 5 e-maili. Wszystko, czego potrzebujesz, by szybko napisać każdy tekst sprzedażowy. Jedna z czytelniczek napisała o tym: "dziękuję za najbardziej konkretną rzecz napisaną o pisaniu, jaką przeczytałam (chyba) w całym życiu". Zobacz, to może być idealna instrukcja dla Ciebie:

Website: https://dynanet.pl/newsletter-copywritera/

Related Posts
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018

Leave a Comment Cancel Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychostrategia
  • Psychoidea
  • Psychoresearch
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Short Message Selling
  • Content Creator

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00