Najlepsze kursy Darka:

  • 3 Kapelusze Puzyrkiewicza
  • 6 stopni sprzedaży
  • Cud Marketingowy
  • Nowa Szkoła Copywritingu
  • Siła E-maili
Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Artykuły
  • Szkolenia
  • Usługi
  • Newsletter
  • Kontakt
  • VOD (zaloguj)
  • 23 maja 2018
  • Darek Puzyrkiewicz
  • Brak komentarzy
  • Newsletter

Steve Jobs zadałby Ci te 3 pytania

Rano czytałem artykuł w INC. i tak mnie nakręcił pozytywnie, że muszę Ci o tym napisać.

Jak może wiesz, stworzyłem brief marketingowy, który prawie sam pisze oferty.

Jedna z osób sprzedała z jego pomocą dom, więc sprawdzone, działa. (omawiam go w pierwszym miesiącu NSC, jak by co.)

Skuteczność mojego briefu opiera się na starannie dobranych pytaniach.

Jest ich 37 i wiele osób ma poważny problem, by na nie rzeczowo odpowiedzieć.

Trudność polega na tym, że za mało interesują się klientami.

A co by było, gdybyśmy nasz brief sprowadzili do 3 “prostych” pytań?

Na przykład na pytaniach, które zbudowały potęgę Apple?

Jobs zadawał trzy pytania:

1. Co nie działa?

2. Dlaczego to nie działa?

3. Czy to najlepsze, co możemy zrobić?

Teraz zobacz, weź sobie sytuację swojego klienta, jego największy problem, z którym się zmaga i odpowiedz na nie.

Pytanie “co nie działa?” mówi o potrzebie.

Zobacz, jeśli wszystko działa, nie ma potrzeby!

Słyszałem ostatnio powiedzenie, że najlepsi klienci są już zajęci.

Jak ich zdobyć?

Odkryć niezaspokojoną potrzebę, coś, co ich frustruje i dać im swoją odpowiedź!

Proste, co?

Zapamiętaj – nie ma potrzeby, nie ma sprzedaży, bo to będzie tylko wciskanie nikomu niepotrzebnych produktów.

Odkryj frustrację klienta, rozwiąż jego problem i sprzedaż sama Ci pójdzie.

Widzisz, ciągle wracamy do podstaw – musisz umieć odnaleźć się w czym? W Kontekście klienta, a to pierwszy element systemu 3K, jakiego uczę w NSC.

Pytanie “dlaczego to nie działa?” pozwala odkryć prawdziwy problem klienta, a nie tylko powierzchowny.

Przykład z mojej działki.

Kiedyś uczyłem “technik” pisania.

Kiedy zacząłem zastanawiać się, dlaczego komuś nie udaje się napisać sprzedającego tekstu, odkryłem, że problem nie leży w technikach, lecz w człowieku i to nim trzeba się zająć – tak powstały słynne warsztaty TextFLOW.

Klientowi nie wystarczy, że powiesz “to jest produkt idealny dla Ciebie”.

On chce wiedzieć, dlaczego ten produkt jest dla niego idealny, samemu to sprawdzić, potrzebuje Kontentu do Konsumpcji, by samemu podjąć decyzję.

A Konsumpcja, to drugi element mojego systemu 3K.

Pytanie “czy to najlepsze, co możemy zrobić?” jest pytaniem o zaangażowanie.

Twoje zaangażowanie w rozwiązanie problemu klienta.

Jednocześnie jest to pytanie o wartość produktu lub usługi.

Wiadomo, że jest wiele produktów i usług.

Lepsze i gorsze.

Klient chce dla siebie najlepszego, zgadza się?

Więc, czy to, co sprzedajesz, jest najlepsze, co możesz dla niego zrobić?

Bo ostatecznie zawsze chodzi o efekt, czy ten Twój produkt da najlepsze efekty?

Czyli, czego klient może się spodziewać po zakupie i korzystaniu z Twojego produktu?

To 3K mojego systemu, czyli Kontynuacja.

Zadaj sobie te trzy pytania i odpowiedz w mailu, poście, opisie lub ofercie, a masz najprostszą formę doskonałej perswazji.

I teraz powinno być nawiązanie do NSC, że tam to wszystko masz, wystarczy korzystać i działać.

Ale nie mogę powiedzieć o NSC, zanim nie powiem Ci o jeszcze jednej rzeczy.

Przyjacielu, Przyjaciółko, jeśli chcesz zrobić krok dalej, pytania Steve Jobsa pomogą Ci udoskonalać Twój biznes!

Bez względu na sytuację, zadawaj sobie pytania:

1. Co nie działa? (W Twoim biznesie, w marketingu i sprzedaży?)

2. Dlaczego to nie działa? (I jakie mamy opcje naprawy?)

3. Czy to najlepsze, co możemy zrobić?

Widzisz, jakie to proste?

Więc, jeśli nie działa Ci sprzedaż online, na takim poziomie, jakiego oczekujesz, to ja nie tylko powiem Ci dlaczego tak się dzieje, ale i co najlepszego może zrobić, by działało!

Wszystkiego najlepszego z NSC.

PS To lekko uaktualniony tekst archiwalnego newslettera, wysyłanego do subskrybentów mojej listy Szkoła Copywritingu. Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze listy, musisz dołączyć do stale rosnącej grupy czytelników newslettera. Otrzymasz nietypowe wsparcie i od razu cudny poradnik copywritingu na start . ZOBACZ >>

Poprzedni artykułZnak dla copywritera
Następny artykułNie płacz, to się da łatwo zrobić
O autorze Darek Puzyrkiewicz

Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i jestem Copywriterem. Chętnie opowiem Ci więcej o copywritingu. Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż (nie tylko w Internecie!)? Zacznij czytać mój nietypowy newsletter, a dowiesz się dużo więcej, niż z oficjalnych artykułów. Kliknij w poniższy link:

Strona internetowa: https://dynanet.pl/psychologika-copywritingu/

Podobne artykuły
  • sprytna sztuczka copywriterska
    Sprytna sztuczka copywriterska 6 września 2018
  • Jak sprzedawać, gdy masz 3650 konkurentów? 28 sierpnia 2018

Napisz komentarz Skasuj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Co mogę Ci zaproponować?

  • Usługi
  • Szkolenia

Kliknij, by zobaczyć listę wszystkich kursów, które możesz kupić oddzielnie lub jednym pakiecie: Słowny Sprzedawca >>

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
+48 55 267 08 59 W godzinach: 8:00 - 16:00
ul. Słowiańska 3 82-500 Kwidzyn
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT