Mistrzowski copywriting – wreszcie po polsku
Staram się na ten blog patrzeć Twoimi oczami. Od jakiegoś czasu czytasz moje artykuły o copywritingu, licząc na to, że pomogą Ci pisać lepsze teksty. A może tylko tak, z ciekawości tu zaglądasz? I co widzisz? Chłopak (to znaczy ja, Darek) stara się dostarczyć Ci czegoś, co miło się będzie […]
Niezmienne zasady sprzedaży w Internecie
Czy wiesz, że sukces w sprzedaży internetowej w ogóle nie zależy do tego, co oferujesz? To znaczy, że możesz mieć wspaniały produkt i płakać z powodu marnego zarobku. I odwrotnie, możesz oferować coś bardzo tandetnego i zupełnie nieprzydatnego i cieszyć się ogromną sprzedażą… Jak to możliwe? To proste, gdy sprzedajesz […]
Błyskawiczny E-mail Marketing
Stało się. Od dziś w sprzedaży jest mój e-book (a od piątku książka drukowana) na temat e-mail marketingu. Nie wiem, czy jest się czym chwalić, ale zawarłem tam całe swoje dotychczasowe doświadczenie z ostatnich czterech lat pisania mailingów dla różnych klientów, ale i do swoich subskrybentów. Powiem tak. Sam chciałbym […]
„Rozwaliłeś mnie, czekałem na coś takiego”
Jak Darek uwolnił mnie od wietnamskiej tortury z okresu II wojny światowej? Słuchaj to, co wydarzyło się między mną a Darkiem jest niesamowite. Obaj jesteśmy Copywriterami, obaj piszemy na zlecenia, wiedzieliśmy o sobie, ale nigdy się nie spotkaliśmy. Wreszcie, przy okazji premiery jego książki „Błyskawiczny e-mail marketing” wymieniliśmy się krótkimi […]
Copywriting jako opowieść o produkcie
„Nie ma innego wyjścia: albo zaczniesz opowiadać historie, które konsumenci zechcą powtarzać, albo wypadniesz z gry”. Seth Godin w swojej książce „Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa.” pisze tak: „Wyłącznie opowieści, które wywołują reakcję „Aż trudno w to uwierzyć!” mogą być skuteczne, mogą pozostawić sobie ślad i mają […]