LiderMarketing – copywriter to nie owca
Dawno, dawno temu, copywriterzy wierzyli, że ziemia jest płaska. No dobra, wszyscy ludzie w to wierzyli. I bali się, że jeżeli pójdą za daleko, to dotrą do jej Krawędzi i…
Dlaczego cieszę się, gdy ktoś wypisuje się z mojej listy mailingowej?
Ostatni miesiąc to czas mojej wzmożonej aktywności w Internecie. Wydanie książki „Błyskawiczny E-mail Marketing”, udostępnienie ciekawego produktu subskrybentom, publikacja dodatkowych materiałów… Moje działania nie pozostały bez echa. Otrzymałem wiele słów zachęty ale i nie obyło się bez narzekania. A najlepsze jest to, że każdy (a więc i TY) może z […]
Poważne nieporozumienie w e-mail marketingu
Publikacja pierwszej wersji kursu na temat pisania e-maili wzbudziła dyskusję w komentarzach na moim blogu. Jeden z wątków dotyczy tego, czy nadawcą e-maila powinna być firma, czy konkretna osoba z imienia i nazwiska. Moim zdaniem to bardzo ważne pytanie, bo nie chodzi tu tylko o to, co wpisać w polu […]