Nagle… zaczęło się jej chcieć
Dlaczego aż tak ważna jest Twoja konwersacja z klientem? Są dwa konkretne powody. Daje coś, czego nie daje żaden inna metoda marketingowa. Co mówi na ten temat mistrz marketingu Bruce Lee?
Natury ludzkiej nie oszukasz
Dwa dni temu zgłosił się do mnie potencjalny klient z ciekawym problemem marketingowym. Jest specjalistą od IT, specjalizuje się w migracji danych. I ma problem ze marketingiem.
Co naprawdę porusza tłumy?
Marketing konwersacyjny przypomina wybory. Masz swoją “partię” i jeśli chcesz się utrzymać przy władzy, musisz pilnować głosów. Tu nie ma przypadków.
E-maile nie działają
Prawdopodobnie nie doczytasz tego do końca. Zrobi to tylko kilka osób, które wyróżnia jedna wyjątkowa cecha. To coś, co odróżnia osoby osiągające świetne efekty od tych, którzy tylko o tym marzą.
Automatyzacja biznesu
W 2014 roku tak bardzo chciałem zautomatyzować swoją sprzedaż, że popełniłem głupi błąd. To było po 12, gdy już obrobiłem się z bieżącymi pracami. Siedzę i myślę, jak by tu zwiększyć sprzedaż, ale się nie napracować.
Co musisz kupić, by skuteczniej sprzedawać?
Te same e-maile są zawsze odbierane na dwa skrajnie różne sposoby. Wczoraj pod wpływem impulsu zadałem ciekawe pytanie. O perswazję w moich wiadomościach. Kto i jak ją czuje.
Jak się cenisz?
Czy nie jest już dla Ciebie za późno? Sprawdź, bo odpowiedź na to życiowe pytanie ma szansę poprawić Twój marketing! Wczoraj taką wiadomość dostałem od jednej z czytelniczek newslettera na Facebooku, Marty:
Największy sekret skutecznych copywriterów?
Dobrze, sekrety są dwa, chcesz je poznać? Opowiem Ci o swoim doświadczeniu z pisaniem. To pisanie przynosi mi największe pieniądze. Zaczniemy od tego najważniejszego.
Chcesz zarabiać dwa razy więcej?
Większość osób, które czytają ten newsletter mówi, że ma jeden główny cel. Ciekawe, czy Ty też? Chcą się dowiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż. Też tego chcesz?
Co robię, gdy “brakuje” mi klientów?
Jeśli zajmujesz się biznesowo copywritingiem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że za bardzo przejmujesz się pisaniem, a za mało sobą. To wniosek po wielu indywidualnych warsztatach.
Klienci Cię znienawidzą… jeśli im tego nie powiesz
Zaczynaj z wizją końca – znasz to? (Stephen Covey, mówi Ci to coś?) A ja Ci powiadam: sprzedawaj z wizją końca! Myśl o ostatecznym efekcie, a nie o samej sprzedaży.
Jak nauczyłem się dobrze sprzedawać?
Wiele osób pisze do mnie, że ma problem z rozpoczęciem. Rozpoczęciem tekstu na Landing Page, do artykułu, czy posta na Facebooku. Za chwilę dam Ci rozwiązanie tego problemu.