Już nie musisz się bać
“Już się nie boję” Takie słowa chciałbym do Ciebie usłyszeć. Po to piszę te e-maile i artykuły. O to chodzi w tym całym copywritingu. – „Już się nie boję o swój biznes” – „Już się nie boję o sprzedaż”
Marketingowy Rachunek Sumienia
Patrzysz czasem na gwiazdy? Bo one patrzą na Ciebie. Twoje cele, marzenia, aspiracje czekają w kolejce do spełnienia. Tylko że ta kolejka jest długa.
Incepcja sprzedażowa w copywritingu
Pewnego dnia, rano, straciłem 45 minut przez błąd, który może pomóc Ci szybko przekonać klienta do zakupu. Do nowego biura dostałem 2 zestawy kluczy.
Show, don’t tell czy Show and tell?
W zeszłym roku wybrałem się z ciekawości na tak zwane warsztaty malarskie. Mądra pani pokazała nam obraz. Wzburzone morze i halsujący żaglowiec.
LiderMarketing – copywriter to nie owca
Dawno, dawno temu, copywriterzy wierzyli, że ziemia jest płaska. No dobra, wszyscy ludzie w to wierzyli. I bali się, że jeżeli pójdą za daleko, to dotrą do jej Krawędzi i…
Bogactwo
Mam chyba za długi język. Pewnego razu, podczas nagrywania szkolenia wypaliłem: “KAŻDY produkt możemy sprowadzić do jednej z 4 kategorii. Dzięki temu, zawsze mówmy o czymś bardzo istotnym i cennym dla klienta.”
NEWSLETTER COPYWRITERA
Od 6 stycznia 2014 prawie codziennie piszę newsletter z poradami o copywritingu. Długi na 3-4 strony A4. Jedni go nienawidzą, inni uwielbiają. Chyba nikt nie pozostaje obojętny. Zaczęło się od 21 lekcji CopyMagii. To było szalone. A potem… To jedyne teksty, które piszę bez żadnych zahamowań. W pełni oddają moje […]