Zimna wojna w sprzedaży?
Jednym z najczęstszych powodów, dla których klienci odrzucają oferty zakupu jest proste zdanie: „TO NIE DLA MNIE”. Musisz nauczyć się eliminować ten opór. Najlepiej szybko. Jeśli ich z tym zostawisz – stracisz.
Jak przekupić klienta by kupił?
TAK, wiem, że nie jesteś w nastroju. Każdemu może się przydarzyć. Mówię o nastroju do kupowania. Pewnie w ogóle teraz o tym nie myślisz. Tak, jak Twoi klienci.
3 lepsze zasady pisania ofert
Tekst, który sprzedaje sam się nie napisze – wiesz o tym? Trzeba wykonać pracę. Im bardziej się postarasz, tym lepszy efekt zobaczyć. Pokażę Ci więc moje trzy proste kroki do skuteczniejszych tekstów.
Co Ty wiesz o sprzedawaniu?
Myślę, że większość czytelników ma problem marketingowy, taki, jak Michał, który do mnie napisał. Pokażę Ci fragment e-maila, a zaraz po nim copywriterskie rozwiązanie problemu. Nie możesz tego przegapić.
Dylemat ameby
Gdy nie wiesz, co napisać, a tworzysz (lub musisz stworzyć) jakikolwiek tekst, płacisz za to najwyższą cenę. Sprawdź, czy i ty popełniasz ten błąd. Jeśli tak, to zniżasz się wtedy do poziomu ameby.
Pan tu nie stał
“Tego znaku tu nie było!” Ta historia powtarza się, odkąd istnieją samochody, policja i znaki. A potem mandat. Ale marketerzy płacą znacznie wyższą cenę, niż te kilkaset złotych i parę punktów karnych. Możesz tego uniknąć!
Zaproszenie na seans
Pewnego dnia, rano, otrzymałem niespodziewaną wiadomość e-mail. Tak, wiem, codziennie zasypują nas niechcianym spamem, więc niby nic wyjątkowego. Jednak tym razem treść mnie powaliła.
6 łyków perswazji
Daj mi 3 kwadranse, a ja Ci pomogę zwiększyć skuteczność każdego tekstu. Bo to, co Ci zaproponuję powinno Ci zająć 3 interwały czasowe po 15 minut i dać więcej konwersji i pieniędzy. Pasuje?
Czy to Twój szczęśliwy dzień?
“Wiem, o czym myślisz. Wystrzelił sześć czy pięć razy? Szczerze mówiąc, w całym tym zamieszaniu, sam straciłem rachubę. Ale pamiętając o tym, że to Magnum 44…
Królowa copywritingu
Obserwuję ciekawe zjawisko. Gdy ktoś musi coś o sobie powiedzieć, to ma najczęściej z tym problem. Nie wie, co powiedzieć, co jest ważne, dlatego opowiada bez ładu i składu. Im mniej wie, tym więcej mówi.
Marketingowy trójkąt
Można nazwać teściową Żmiją. Taki wyrok usłyszał pewien Sycylijczyk od Sądu Najwyższego we Włoszech. To wprawdzie oznacza brak kultury, ale nie jest przestępstwem. Tak bywa w Trójkącie.
Jak żyć Panie Copywriterze?
W 1998 roku zdobyłem licencję agenta ubezpieczeniowego. Podczas egzaminu zrobiłem taką prezentację, że doświadczeni koledzy z wieloletnim stażem dwukrotnie prosili mnie o jej powtórzenie.