Klienci oszaleli. To zmyłka!
Masz ten gen? Jest jedna rzecz, którą musi zrobić każdy, kto chce przekonać innych do działania, a tym bardziej, gdy chce sprzedać. Zabawny fakt. Gdy kiedyś zapytałem czytelników newslettera, jaką formę płatności wolą za NSC, dałem jedną głupią odpowiedź w ankiecie. I bardzo się zdziwiłem. 30% osób właśnie ją wybrało. […]
Trzeba pisać artykuły. Ale nie zawsze…
Każdy biznes da się zbudować w ciągu 7 dni. Tak obliczyłem – potrzeba około tygodnia, by uruchomić każdy biznes. To ważna wiadomość także dla tych, którzy już mają biznes! Nie mam na myśli formalności urzędowych ani skarbowych. Biznes jest wtedy, gdy klienci kupują powtarzalnie. Bo każdemu może raz się udać […]
Iluzja w copywritingu
Po wczorajszym szkoleniu Warszawie myślę o całkowitej rezygnacji z ich prowadzenia. Na koniec dnia pytam, jak jeszcze mogę pomóc. Jedna z uczestniczek wyczekująco na mnie patrzy i w końcu wyrzuca to z siebie: “Dlaczego nie omówiłeś przykładów kampanii znanych marek pokazując, co robią dobrze, a co źle? Tego mi zabrakło…” […]
4 litery, które czynią cuda
Każdy biznes startuje z ogromnym potencjałem. Ale ten potencjał nie kryje się w produkcie ani w usłudze. Nie, nie w klientach ani w rynku. On jest w Tobie. Nawet jeśli źle zaczniesz lub spalisz pierwszy, drugi, dziesiąty biznes, zawsze możesz zacząć coś nowego, co przyniesie Ci fortunę!
Jak złowić grubą rybę?
Photo by White Water Magazine Mam dla Ciebie dziś grubą strategię marketingową. Moje dwutygodniowe ferie wywołały więcej poruszenia niż wulkan Eyjafjallajökull. W trakcie spoczynku. Kilka osób napisało rozpaczliwe e-maile z błaganiem o newsletter. Były nawet gotowe zapłacić! A ja wyjechałem by się w końcu nauczyć jeździć na nartach. Oczywiście nic […]
Dobra wiadomość dla każdego, komu plączą się słowa
Jak myślisz, która reklama wygrała? Identyczne zdjęcia i opisy, różniące się tylko tekstem pod obrazkiem. Pierwsza typu “X sposobów na…”. Druga, typu “X przeszkód, które…”.
Darmowe minuty od Darka
“Dzisiaj szybko. Już niedługo 6 miesięcy od kiedy jestem w NSC. I nic się nie zmieniło… Może po prostu mam do tego złe podejście. Stoję teraz przed dylematem. Czy wejść w to na kolejne 6 miesięcy? Czy przez następne 6 miesięcy coś się zmieni?
Jak zdemaskowałem ściemę NLP
Masz chęć zahipnotyzować klientów? Postanowiłem kiedyś wypróbować te całe NLP. Na sobie oczywiście. Opiszę Ci moje doświadczenie. Wnioski sobie wyciągnij.
Miękka formuła twardej perswazji
Megafonowe teksty zawsze wywołują opór. Kiedyś mówiło się na to szczekaczka. Gdy ktoś chce przemówić do tłumu, bierze do ręki megafon i wszyscy go “słyszą”.
Sprzedaż prowokacyjna w e-mailu
Pokażę Ci wreszcie pewną technikę, która otworzy przed Tobą nowe możliwości sprzedaży. Sprzedaż powinna być tak naturalna jak zdrowie.
Przestań się bać swoich słów
„To za drogo!” Znasz ten tekst? Każdy wyznawca Dobrej Sprzedaży natyka się ciągle na ten sam problem. A gdybyśmy raz na zawsze ten problem rozwiązali?
Nigdy nie jest za późno. Na e-mail.
E-mail marketing to marketing cudów. Cudów budowania relacji biznesowych z całkiem obcymi osobami, które po prostu wysyłają Ci pieniądze. I cudu Twoich możliwości, bo i Ty możesz to robić!