Zapowiada Ci się niezła sprzedaż!
Chcesz spędzić dwa dni z copywriterem, który pokazuje na żywo proces tworzenia tekstów – bez ruszania się z domu i z nieograniczoną liczbą powtórek tych lekcji?
Jeśli chcesz, by tworzenie tekstów marketingowych i sprzedażowych stało się dla Ciebie tak proste jak tworzenie luźnych notatek, będzie to chyba najlepsza propozycja w tym roku, mimo, że dopiero się zaczął!
Oto dlaczego:
W 2019 i 2022 roku przeprowadziłem warsztaty dla studentów kierunku Marketing i Sprzedaż MBA ASBIRO. Uczestnikami byli polscy przedsiębiorcy, którzy chcieli od razu tę wiedzę zastosować w swoich biznesach. Dlatego były to bardzo praktyczne i zajęcia, bo wszystko tłumaczyłem na ich przykładach.
Szkolenia są niesamowite.W prostych słowach tłumaczę jak swoimi słowami sprzedać co zechcesz, nawet, gdy nie lubisz sprzedaży, albo nie masz do tego smykałki. A jeśli kochasz sprzedasz, zobaczysz jak to wykorzystać do jej mega zwiększenia.
Zaczniemy od idei, która nie ma nic wspólnego z pisaniem i sprzedawaniem. Dzięki temu zrozumiesz, że nie potrzebujesz żadnego talentu, tylko właściwej kolejności działań.
Nie ma tu żadnej zbędnej teorii. Wszystko tłumaczę praktycznie - jak to napisać, przy jak najmniejszym wysiłku, by Twoje słowa miały jak największą skuteczność.
Dzięki takiemu podejściu nie stracisz ani chwili na zbędną wiedzę i unikniesz największego błędu osób, którym nie udaje się stworzyć skutecznego tekstu.
Po jednym dniu takiego szkolenia jesteś w stanie od razu napisać KAŻDY tekst marketingowy, bo moje metody są uniwersalne i ponadczasowe.
Jak to możliwe?
Nagrania są zapisem warsztatów dla przedsiębiorców, nie zawodowych copywriterów. Widzisz, jak zwykłych ludzi prowadzę w przełożeniu wiedzy na konkretne teksty! Dzięki licznym przykładom i moim komentarzom poznajesz podstawy i widzisz, jak robić to w praktyce.
Na Twoich oczach natychmiast przekładam wiedzę w praktykę. Poznajesz mój sposób znajdowania na żywo odpowiednich słów do sprzedaży różnych produktów lub usług.
Zobaczysz też, jak na żywo poprawiam to, co pisali uczestnicy. Uprzedzam, że będzie to brutalne zderzenie z rzeczywistością, bez cenzury i miłosierdzia dla pustych i nic nie znaczących słów. Te lekcje utkwią w Twej pamięci i za każdym razem, gdy napiszesz coś podobnego, usłyszysz mój głos rozsądku i to poprawisz.
Komunikacja sprzedażowa z klientami dla przedsiębiorców (2019)
Czego uczyłem na tych warsztatach? (Długość nagrań: 6h:38m:56s)
- Dlaczego sprzedawanie obrazem zawodzi? Co musimy napisać, by klient widział wartość w tym, co kupuje?
- Jak zamiana słów wpływa na reakcje czytelników? Zaskakujący przykład odwrócenia konwersji przez zmianę kontekstu zdania - z 6% do 92%.
- Jak wahanie klientów ("może") wpływa zwiększenie liczby kupujących? Zrozumienie tego mechanizmu daje Ci okazję do 22 razy większej sprzedaży.
- Jak wykorzystać mechanizm obronny klientów ("Tarcza Klienta") do tworzenia tekstu sprzedażowego? Obiekcje to mit, są tylko pytania, które domagają się odpowiedzi.
- Wyjaśniam trzystopniowy model sprzedaży, który pozwala uniknąć Dziury Marketingowej - największej przeszkody w zakupie, która zmienia Twoją komunikacje w nachalny bełkot marketera.
- Omawiam trzy rodzaje klientów, którym sprzedajesz i jak dopasować treść do ich gotowości do działania. Na tym właściwie moglibyśmy zakończyć to szkolenie, bo to wszystko, czego potrzebujesz. Ale my dopiero zaczynamy.
- Pokazuję jak korzystać z nieograniczonego źródła wartościowych treści sprzedażowych, czyli z Mostu Korzyści połączonego z WUMO. Dzięki temu zawsze masz pod ręką dobry temat posta, e-maila lub artykułu, które zaprowadzą klienta do strony sprzedażowej.
- Zobaczysz jak korzystać z grzesznej metody kuszenia ludzi do zakupu. Dzięki niej odkryjesz silny motyw działania klienta, któremu nie jest w stanie się oprzeć. Jednocześnie da Ci to kompletną strukturę bardzo przekonującego tekstu.
- 23 proste zasady redagowania tekstów. Dzięki nim nawet słaby tekst zmienisz w ofertę silnie pobudzającą do działania i zakupu. Nie potrzebujesz do tego talentu pisarskiego. Robisz to mechanicznie i za każdym razem to działa.
- Jak przejść od stanu "zostańmy przyjaciółmi" do "chcę to kupić" za pomocą pięciu metod zbliżania się do klienta?
Uniwersalna metoda pisania skutecznych tekstów dla przedsiębiorców, którzy mają wiele innych spraw na głowie (2022)
Czego uczyłem na tych warsztatach? (Długość nagrań: 5h:28m:06s)
- Od czego zacząć pisanie, by nigdy nie czekać na wenę? 3 niezawodne metody ściągania fraz, zdań i akapitów od najbardziej kompetentnych sprzedawców - samych klientów. Dzięki temu nie musisz niczego wymyślać!
- 3-minutowa metoda pisania, dzięki której dobrze zaczniesz każdy tekst tak, by zainteresował kupujących od pierwszego zdania.
- Sześciostopniowa struktura tekstu, która ułoży Ci każdą ofertę. Tekst powstaje w odpowiedzi na 6 starannie dobranych pytań, jakie klient sobie zadaje przed zakupem. Wystarczy na nie odpowiedzieć, by napisać wszystko, czego kupujący potrzebuje do decyzji.
- Jak rozwijać odpowiedzi na 6 pytań, by każdy Twój tekst nabrał szczegółowej wartości dla czytelnika? Dzięki zyskujesz dużą wiarygodność i dzięki konkretom zwiększasz skuteczność oddziaływania swojego tekstu na decyzje o zakupie.
- Jak dobrać treść do jednego z trzech celów marketingowych? Od tego zależy długość tekstu i jego zawartość. Dzięki temu dopasowaniu większa liczba czytelników pomyśli: to coś dla mnie!
- Czym zaciekawiać klientów, by poczuli potrzebę przeczytania Twojego tekstu bez odkładania tego na później? Pokazuję jak włączyć wydzielanie dopaminy w mózgu klienta za pomocą 7 rodzajów informacji, na które są najbardziej wrażliwi.
- Objaśniam Sekret Telemarketerów - 11 fraz, które zachącają klientów do zapoznania się z Twoją ofertą.
- Jak używać schematu NIDA ze wzmocnieniem? To pomoże Ci wzbudzać silne zaciekawienie nawet najbardziej trywialnym produktem lub usługą. To niebanalny schemat, który wymaga przemyślenia, więc jeśli zrobisz to dobrze, zyskasz przewagę nad innymi.
- W jaki sposób słowami budzić trzy najsilniejsze emocje, pomocne przy sprzedaży. Do tego otrzymasz 11 struktur narracyjnej intrygi, dzięki czemu osoba, która zacznie czytać Twój tekst będzie miała duży problem z jego porzuceniem. To Ci pomoże doprowadzić ją do formularza zamówienia.
- Jak tworzyć wartość tekstu? Nauczysz się łączyć 8 Mantr Klienta z WUMO. W ten sposób stworzysz "Skrzyneczkę Reddingtona" - krótki tekst, demnostrujący ukrytą przed wzrokiem wartość produktu lub usługi.
- Dowiesz się jak demonstrować wartość produktu, który początkowo może wydawać się nudny i pospolity. Pokażę Ci metodę dodawania 7 wymiarów wartości do każdego Twojego tekstu.
- Gładki Tekst - jak redagować teksty, by nie prowadziły klientów do zastanawiania się (muszę to przemyśleć) tylko działania bez zastanowienia. Metoda oparta na badaniach noblisty Daniela Kahnemana, który sprowadza komunikację do dwóch systemów (1 i 2).
- Jak wzmacniać skuteczność marketingową tekstów za pomocą czasowników, rzeczowników dramatycznych przymiotników.
- Jak używać 5 kontrastów w tekstach, by doprowadzać czytelników do opowiedzenia się za zakupem?
- Na koniec 5 metod przyspieszania zakupu za pomocą technik marketingu bezpośredniego.
Co wolisz?
Możesz wybrać nagrania jednego z warsztatów lub oba. Ich treść pokrywa się w małym stopniu, więc nie jest to dublowanie wiedzy, tylko za każdym razem coś nowego.
Live copy show 1+2
Nagrania dwóch warsztatów
- Nagrania video dwóch warsztatów:
- 1. Komunikacja sprzedażowa z klientami dla przedsiębiorców (2019)
- 2. Uniwersalna metoda pisania skutecznych tekstów dla przedsiębiorców, którzy mają wiele innych spraw na głowie (2022)
Live copy show 1
Nagranie 1 warsztatu (2019)
- Nagrania video jednego warsztatu:
- Komunikacja sprzedażowa z klientami dla przedsiębiorców (2019)
Live copy show 2
Nagranie 2 warsztatu (2022)
- Nagrania video jednego warsztatu:
- Uniwersalna metoda pisania skutecznych tekstów dla przedsiębiorców, którzy mają wiele innych spraw na głowie (2022)