
Marketing zaczyna się od Puzycjonowania
Jak znaleźć to „coś”, co mocno wyróżni Cię na tle konkurencji i zachęci klientów do zakupu TERAZ?
Nie pisz tekstu, dopóki nie ustalisz swojej pozycji marketingowej
Cały marketing sprowadza się do odpowiedzi na jedno ważne pytanie: Dlaczego mam to kupić u Ciebie?
Gdy nie potrafisz ładnie pisać, a odpowiesz poprawnie na to pytanie, klienci będą kupować to, co opiszesz swoimi słowami.
Jeśli potrafisz ładnie pisać, a nie odpowiesz poprawnie na to pytanie, klienci nie będą kupować tego, co opiszesz.
Co wolisz, żeby kupowali, czy żeby nie kupowali tego, co opisujesz?
Dobra, znalezienie powodu zakupu u Ciebie może być bardzo trudne. Być może masz bardzo silną i znaną konkurencję. Albo dopiero zaczynasz się przebijać na rynku i nie ma jeszcze kategorii dla Twojego produktu lub usługi. Możesz tez być liderem i jest to dla Ciebie tak oczywiste, że trudno Ci znaleźć wyróżnik poza "jesteśmy najlepsi", albo "byliśmy pierwsi".
Proponuję Ci drogę trzech poziomów marketingu i komunikacji.
Najpierw określasz swoją pozycję, a potem dopasowujesz do niej swoją komunikację. I nagle okazuje się, że Twój produkt nie musi być pierwszy, najlepszy, największy, najtańszy czy jakikolwiek "naj" - by się bardzo dobrze sprzedawać.
Pierwsza działka... lekcjagratis
Plan lekcji:
Gdzie i jak szukać słów, które natychmiast wyróżnią Cię na rynku? W tym kursie pomogę Ci znaleźć Twój własny mentalny Atut Konkurencyjny. Dzięki niemu wyróżnisz się jednym słowem lub frazą i będzie to miało ogromny wpływ na decyzję klienta o zakupie. Na Twoją korzyść oczywiście.


Klient ma zawsze rację


Supermarket marketingowy


Słoneczny marketing


Księżycowy marketing


Gwiezdny marketing


Wybór


Werbelizacja


Wizualizacja
