Chcesz od jutra pisać po ludzku, z większą Siłą Perswazji?
Kiedy myślisz o swoim biznesie, to prawdopodobnie czujesz, że są takie słowa, które by lepiej przekonywały klientów, ale nie możesz ich znaleźć.
To koniec poszukiwań. Masz to właśnie przed sobą. Oto Psycho Customer Journey, czyli wewnętrza podróż klienta, w której Ty staniesz się jego przewodnikiem.
"Wiem, po co tu przyszedłeś. Wiem, czym się zajmujesz. Czemu nie sypiasz. Dlaczego jesteś sam i całe noce ślęczysz przed komputerem. Szukasz go. Wiem, bo kiedyś też go szukałam. Ale to on mnie znalazł i wytłumaczył mi, że to nie jego szukałem, lecz Odpowiedzi. Dręczy nas to samo pytanie... Dlatego tu jesteś… Znasz je. Ja też je zadawałem...
Potrzebujesz większej Siły Perswazji, by osiągać coraz większe cele. Gdybym dziś miał zaczynać od zera i potrzebował szybko dużych pieniędzy, to na tym bym się skupił. Efekt prawidłowego zastosowania perswazji widoczny jest już tego samego dnia.
Wystarczą 2 godziny by opanować pięcioelementowy schemat komunikacji perswazyjnej, a korzystać z tego będziesz przez całe życie.
Czego nowego dowiesz się z Siły Perswazji?
- Jak nagle zacząć używać 2 prostych sposobów naukowej perswazji, by każde słowo stało się znakiem do zakupu?
- Jaki rodzaj przekazu wywołuje u klientów uzależnienie, wciągające w nałóg informacyjny? I jak się tym posługiwać w sprzedaży?
- Jak włączyć pragnienie zakupu u klienta za pomocą 11 zdań ze słynnego hitu kinowego?
- Jak sprzedawać, gdy klient jest bardzo zadowolony z tego, co ma? Pierwszym krokiem jest przeciwieństwo tego, co pierwsze przychodzi Ci na myśl.
- Kiedy wprost pisać o produkcie, a kiedy kierować uwagę klienta na coś zupełnie innego, by się szybko nie zraził do zakupu?
- Jak pierwszym zdaniem sprawić, by klient sam się upewnił, że bardzo potrzebuje tego, o czym mu piszesz?
- Co to jest "ekran klienta" i jak za jego pomocą nawiązać szybki i realny kontakt z klientem?
- Na czym polega metoda "przywoływania klienta"? Po niej czyta uważnie Twoje słowa, bo nagle nabierają dla niego dużej wagi. (Podany przykład bardzo Cię zaskoczy.)
- Chcesz poznać najskrytsze myśli klienta, których nigdy na głos nie wypowie? Ten NEO-sposób pomoże Ci przeniknąć wnętrze klienta jak Rentgen i trafić prosto w jego pragnienia.
- Jak pisać do niezainteresowanego klienta, by nagle chciał Cię bliżej poznać? Daj mu ten znak, a podąży za Twoimi słowami.
- Lustro "CHOI" - sposób na wymówki klientów, które ich powstrzymują przed zakupem. Jedna z nich pojawia się zawsze jako pierwsza. Jeśli ją zignorujesz, klient zignoruje Ciebie od pierwszych sekund.
- Jak nie stracić klienta po pierwszych 10 słowach?
- Jak podsycać wewnętrzną motywację klienta do zakupu, nie dając mu żadnych odpowiedzi i docierać tak głęboko, jak żaden opis produktu?
- Jak w copywritingu stosować zasadę "siła wroga definiuje bohatera", by pobudzać u klienta motywację do działania i zakupu? Sekret małej bateryjki, która wstrząśnie klientem.
- Jakie słowa wywołają głęboką przemianę klienta, po której dostrzega wreszcie wielką wartość tego, co mu proponujesz?
- Jak wywierać trwały wpływ na przekonania klienta - inteligentnie, z sensem, na długo.
- Jak pisać do klienta, który jest "zmęczony rzeczywistością" i jak go prowadzić do zakupu? Jedna rzecz go w ogóle nie interesuje, a to właśnie dają mu copywriterzy amatorzy i się dziwią, że nie chce kupować.
- 3 warunki, jakie musisz spełnić, by klient Cię "polubił" i chciał od Ciebie kupować na stałe.
- "Niepewnik" - mało znana metoda przekonywania bez przekonywania. Jego skuteczność bazuje na tym, co klient już wie, a nie czego jeszcze nie wie o Twoim produkcie. Tak możesz sprzedać bez jednego słowa o swoim produkcie! Najlepiej sprawdza się, gdy klient się waha.
- Jak "wymusić" na kliencie wybór Twojego produktu w sytuacji, gdy wręcz go nie chce kupić. Ale jeśli to zrobi, będzie Ci wdzięczny, jak mało kto.
Jak działają e-maile pisane zSiłą Perswazji?
Pierwsza lekcjagratis
Plan lekcji:
Zacznij świadomie korzystać w marketingu z Psycho Customer Journey. Dzięki temu zaczniesz realnie wpływać swoimi słowami na myśli i działania klientów. Wykorzystaj osiągnięcia psychologii do zwiększania skuteczności swoich e-maili, postów, reklam i stron typu Landing Page.