Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak doprowadzić klienta do zakupu - bez walki z obiekcjami i napuszonych tekstów?

Chcesz zobaczyć, jak przestać tracić klientów, którzy wchodzą na Twoje strony, widzą reklamy i posty i nie kupują?

Problem jest taki, że prawdopodobnie namawiasz klienta na zakup w momencie, gdy on tego nie chce.

Nie czekaj na ten moment. Wywołuj go swoimi słowami. Teraz, nie kiedyś.

Czasem jest tak, że klient ogląda video lub czyta coś, mu się to podoba, a Ty zostawiasz go z niczym, zakładając, że ten jego dobry nastrój mu pozostanie, aż go w odpowiednim momencie poprosisz o zakup.

Nastrój jest ulotny, jak mgła. Jeśli nie zaczniesz sprzedawać w chwili, gdy klient tego pragnie najbardziej, potem pozostanie Ci molestowanie, namawianie go, gdy już mu przeszło!

Jeśli nie zaczniesz wywoływać "momentów sprzedaży", pozostanie Ci czekanie na łaskę klienta... "Co łaska", to słaba strategia biznesowa.

SprzeDasz raz na zawsze rozwiązuje ten problem! Sprzedajesz w momencie, gdy klient tego najbardziej pragnie, bez chwili zwłoki! Bo potrafisz wywoływać te pragnienia słowami.

Nie czekaj na odpowiednią chwilę, ani na jakąś okazję. Twórz okazje do zakupu w tej jedynej najlepszej chwili, gdy klient jest najbardziej zainteresowany. Sprzedawaj na gorąco - zanim klient ostygnie.

Czego nauczy CięSiła Sprzedaszy?

  • Jak ustawić ramę sprzedaszy na każdą konwersację marketingową, jaką zaczynasz. To Ci pomoże kontrolować przebieg konwersacji.
  • Czym naprawdę się różni sprzedasz od sprzedaży? I dlaczego sprzedasz jest 3,5 raza efektywniejsza w zdobywaniu płacących klientów?
  • Jak nastawić klienta na zakup od samego początku konwersacji, by prośba o zamówienie była czymś tak naturalnym, jak pocałunek na randce?
  • Co napisać, gdy nie możesz się pochwalić doświadczeniem i efektami swojej pracy, a klient chce mieć pewność, że jak nikt inny zaspokoisz jego potrzeby?
  • Zobaczysz schemat sprzedaszy w 3 krokach, którego używam od 14 lat… W e-mailach, artykułach, postach i... rozmowach telefonicznych.
  • I jeszcze niespodzianka, którą zobaczą tylko te osoby, które to kupią.
Jak sprzedawać 3,5 raza więcej?

Plan lekcji:

Ten krótki kurs pokaże Ci krok, po kroku, jak przygotować SprzeDasz i ją prowadzić w każdym medium – tekście, audio i video. Dziś chcę Ci zaproponować coś, co pomoże Ci uzyskać od klientów więcej brzęczących odpowiedzi:

Zbyt sprzedajesz, a za mało dajesz. Klienci nie kupują, bo nie chcą dać się zamknąć. Tylko autohipnoza działa w przypadku tekstów. Dlaczego? Bo im nie chodzi o tak zwane "korzyści", ale coś znacznie poważniejszego.
Wprowadzenie
Czy wiesz, że otoczenie wpływa na nasze zachowanie? Pokażę Ci totalną metodę wywierania wpływu na klientów - Apokalipsę. Nauczysz się korzystać z 4 poziomów indukcji zachowań zakupowych, za pomocą starego, dobrego WUMO.
Niobe
Znasz zasadę "konsekwencji"? Jej działanie opiera się na prostych decyzjach. Tu - na nienawiści do... Nauczę Cię pokonywać Matematyka, który podpowiada klientom złe rzeczy, w tym, by nie kupować od Ciebie.
Komandor Lock
Co powiesz na tornado emocjonalne? Okazuje się, że w klientach tkwi potężna siła działania, wystarczy ją tylko umiejętnie przekierować na zakup. To będzie pierwszy moment, gdy zaczynamy działać wbrew "rozsądkowi". Bo trzeba będzie prowokować klienta do czegoś, czego teraz prawdopodobnie starasz się unikać...
Morfeusz
Drugi "nierozsądny" warunek sprzedaszy. To jest wywieranie wpływu na decyzje klientów w białych rękawiczkach. Pierwszy przykład wyjaśnia wszystko. Pokażę Ci nieintuicyjny sposób radzenia sobie z uprzedzeniami klientów do Ciebie, na przykład, gdy nie masz dużego doświadczenia w tym, co robisz, albo... jesteś kobietą...
Wyrocznia
Większość sprzedawców walczy o zamówienie, co wywołuje reakcje obronne u klientów. Tu pokażę Ci, jak raz na zawsze zakończyć walkę z klientem i sprawić, by poczul się lepiej. Lepiej od... Gdy wprowadziłem to podejście u siebie, nagle zaczęły dziać się cuda. Klienci tak się ożywili, że...
Serafin
Ostatecznie pożegnamy strzelanie do klienta, na rzecz przenikania w głąb jego myśli i uczuć. Zobaczysz, co usuwa jego blokady przed działaniem. I co sprawia, że traci panowanie nad sobą.
Merowing
Najkrótsza lekcja wywierania napotężniejszego wpływu na klientów. Nie da się przed tym obronić, bo klient nigdy nie znajdzie żadnych obiekcji - jak widzisz, to coś bardzo mocnego. Najlepsze teksty powstają z zamkniętymi oczami - tu rodzi się instynkt.
Persefona
Jak "wjechać" klientowi na ambicję, by jasno zobaczył, że to, co oferujesz jest tym, czego pragnie? To najbardziej rozsądna część systemu sprzedaszy i ma największy wpływ na ostateczną decyzję klienta o zakupie.
Klucznik
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT