Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jedyny sposób perswazji, który sprawdza się w tekstach sprzedażowych

Siła Wartości odmienia i upraszcza pisanie tekstów sprzedażowych. Pozwala jeszcze łatwiej znaleźć powód zakupu Twojego klienta i dotrzeć do niego w najprostszy sposób.

Dzięki Sile Wartości Twoje teksty będą brzmiały naturalnie i nienachalnie, a jednocześnie zaczną wspomagać Twoją sprzedaż, jak nigdy dotąd.

Nigdy nie chodzi o lepszy tekst. Zawsze chodzi o lepszą sprzedaż. A ta wynika wprost z lepszych powodów do zakupu. Oto, jak je dać klientowi:

Musisz zrozumieć, że sprzedaż to walka o klienta. Walka z konkurencją, która chce mu odebrać pieniądze. Walka z nim samym, by nie robić nic. Walka ze sobą, by napisać to, co klient chce przeczytać, a nie co Ty chcesz napisać. Walka, którą musisz wygrać.

Dlatego kurs Siła Wartości zbudowałem na metaforze walki. Dzięki temu zasady copywritingu ożywają w Twojej głowie i od razu wywołują obrazy i słowa, które pomogą Ci więcej wywalczyć.

Wszyscy znają zasady perswazji Cialdiniego. One się nie zmieniają. Więc jak to jest, tylko niektórzy ludzie potrafią pisać bardzo przekonujące słowa?

Rozbij bank najcenniejszych pragnień klienta

Dzięki nowej bibliotece Mantr Klienta błyskawicznie napiszesz wszystko, czego potrzebujesz. Jeszcze nigdy nie można było tyle sprzedawać słowami, co teraz, bo one uwalniają maksimum możliwości sprzedawanego produktu lub usługi.

Pisanie przestanie Ci zajmować czas, bo od sprzedaży dzieli Cię tylko jedno z 8 pragnień klienta. Gdy je raz opracujesz we wskazany sposób nie tylko napiszesz skuteczniejszy tekst dziś, ale też za każdym razem, gdy będziesz tego potrzebować. Możesz łatwo do nich wracać i następne teksty pisać jeszcze szybciej.

Siła Wartości pomaga lepiej zarządzać tworzeniem tekstów sprzedażowych, bo będziesz je tworzyć sprawniej i szybciej. Mantry od razu będą Ci sugerować słowa, jakich użyć, by przekonać klienta do zakupu.

Kurs pokazuje Ci, jak najlepiej dostroić się do klienta, żeby Twoje słowa brzmiały, jakby były napisane tylko dla niego. Powody zakupu będą tak czyste i wyraźne, że będzie mu trudno je zignorować.

W ten sposób przyspieszysz i ułatwisz mu decyzję o zakupie.

Pisz "krok po kroku", zamiast na "hurrra!"

Plan lekcji:

Czas trwania kursu: 89:45

Z pamiętnika Twojego klienta: Wszedłem. Zobaczyłem te słowa. Kupiłem! Klient nie jest głupi – nie kupi, jeśli nie zobaczy w tym wartości. A jak ją wyrazić słowami? O Tym właśnie jest ten kurs:

Wreszcie dowiesz się, jak sprawić, by klienci postrzegali Twój produkt jak cenniejszy, niż inne. Pokażesz większą wartość. Dowiesz się też skąd brać słowa, które tę wartość w pełni wyrażają.
Wprowadzenie
Test "łajzy" marketingowej - chyba nie chcesz zostać patałachem? A wiesz, kiedy jeden to więcej niż trzy? Tu poznasz podstawową formułę perswazji, która po dokończeniu przez Ciebie zdania stworzy wartość dla Kandydata, Konsumenta i Klienta - zobaczysz to na przykładach.
Wygrywanie
Co sprawia, że klient mówi "Tego chcę"? Poznasz aż 8 Mantr Klienta i jak na nich budować fundamentalną wartość produktu lub usługi. Pomoże Ci w tym tak zwana "presja sytuacyjna", dzięki czemu klient czuje nacisk na zakup, ale nie z Twojej strony. Po tym klienci sami kupują z przekonaniem, że to najlepsze wyjście z ich sytuacji.
Wybór
Lekcja, która pomoże Ci wejść poziom wyżej, ponad swoje ograniczenia w postrzeganiu siebie. Da Ci to luz i swobodę w pisaniu najlepszych tekstów, które teraz blokuje Twój wewnętrzny krytyk o 3 strasznych obliczach
Walka ze sobą
Jak pisać zdania, które zwiększają wartość Twoich produktów lub usług, zamiast ją obniżać? 3 zasady ulepszania zdań i 4-stopniowy plan budowania wartości słowami. Dzięki planowi tworzenia wartości słowami unikniesz straty czasu i pieniędzy - na nieskuteczne teksty.
Walka z przeciwnikiem
Jak rozwijać zdania, by zwiększać ich realną wartość? Gdzie testować wartość słów i co zrobić w razie niepowodzenia? Odpowiedzi na te pytania pokażą Ci, jak ciągle zwiększać wartość swoich słów, zamiast biernego patrzenia, jak robią to inni o dobierają Ci klientów.
Walka ze słowami
Nie można już nabyć tego kursu

Kurs dostępny tylko w archiwum Słowny Sprzedawca

Kliknij i zobacz całość >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • LinkedIn Leads
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT