
Jedyny sposób perswazji, który sprawdza się w tekstach sprzedażowych
Siła Wartości odmienia i upraszcza pisanie tekstów sprzedażowych. Pozwala jeszcze łatwiej znaleźć powód zakupu Twojego klienta i dotrzeć do niego w najprostszy sposób.
Dzięki Sile Wartości Twoje teksty będą brzmiały naturalnie i nienachalnie, a jednocześnie zaczną wspomagać Twoją sprzedaż, jak nigdy dotąd.
Nigdy nie chodzi o lepszy tekst. Zawsze chodzi o lepszą sprzedaż. A ta wynika wprost z lepszych powodów do zakupu. Oto, jak je dać klientowi:
Musisz zrozumieć, że sprzedaż to walka o klienta. Walka z konkurencją, która chce mu odebrać pieniądze. Walka z nim samym, by nie robić nic. Walka ze sobą, by napisać to, co klient chce przeczytać, a nie co Ty chcesz napisać. Walka, którą musisz wygrać.
Dlatego kurs Siła Wartości zbudowałem na metaforze walki. Dzięki temu zasady copywritingu ożywają w Twojej głowie i od razu wywołują obrazy i słowa, które pomogą Ci więcej wywalczyć.
Wszyscy znają zasady perswazji Cialdiniego. One się nie zmieniają. Więc jak to jest, tylko niektórzy ludzie potrafią pisać bardzo przekonujące słowa?
Rozbij bank najcenniejszych pragnień klienta
Dzięki nowej bibliotece Mantr Klienta błyskawicznie napiszesz wszystko, czego potrzebujesz. Jeszcze nigdy nie można było tyle sprzedawać słowami, co teraz, bo one uwalniają maksimum możliwości sprzedawanego produktu lub usługi.
Pisanie przestanie Ci zajmować czas, bo od sprzedaży dzieli Cię tylko jedno z 8 pragnień klienta. Gdy je raz opracujesz we wskazany sposób nie tylko napiszesz skuteczniejszy tekst dziś, ale też za każdym razem, gdy będziesz tego potrzebować. Możesz łatwo do nich wracać i następne teksty pisać jeszcze szybciej.
Siła Wartości pomaga lepiej zarządzać tworzeniem tekstów sprzedażowych, bo będziesz je tworzyć sprawniej i szybciej. Mantry od razu będą Ci sugerować słowa, jakich użyć, by przekonać klienta do zakupu.
Kurs pokazuje Ci, jak najlepiej dostroić się do klienta, żeby Twoje słowa brzmiały, jakby były napisane tylko dla niego. Powody zakupu będą tak czyste i wyraźne, że będzie mu trudno je zignorować.
W ten sposób przyspieszysz i ułatwisz mu decyzję o zakupie.

Plan lekcji:
Z pamiętnika Twojego klienta: Wszedłem. Zobaczyłem te słowa. Kupiłem! Klient nie jest głupi – nie kupi, jeśli nie zobaczy w tym wartości. A jak ją wyrazić słowami? O Tym właśnie jest ten kurs:


Wprowadzenie


Wygrywanie


Wybór


Walka ze sobą


Walka z przeciwnikiem


Walka ze słowami
